Danışan Yorumlarım

 merhaba ben ayla 24 yaşında bayanım.feyzullah beye gitmeden 5 ay önce anksiyete bozukluğu tanısı koyulmuştu ve ilaç kullanıyordum. ama etkili bi düzelme gormuyordum, ataklarım devam edıyordu. İlaç kullanmak istemiyordum ve bunun başka bir tedavisi varmı diye araştırdığımda Feyzullah beye ulaştım.psikoterapiyle sorunumun üstesinden gelebileceğimi söyledi. Randevu alarak terapiye başladım. Her seanstan sonra ataklarım azaldı ve kısa sürede tamamen ortadan kalktı. O kadar ilaç kullanmıştım fayda görmemiştim. Hayret vericiydi. Kendisini çevremdeki herkese anlatıyor ve tavsiye ediyorum. Sizlerede şiddetle tavsiye ederim. Sevgiler…
 Merhaba, Feyzullah Beyden bir yıl önce psikolojik destek aldım.Ben iş hayatımda ve normal yaşamımda aşırı derecede detaycıydım.Bu sebeple sıkıntılar sanki bana geliyor sürekli sanki her sıkıntıyı üzerime çekiyordum. Bazen bu durum yüzünden sürekli yanlış anlaşılabiliyordum.İçime kapanıp etraftaki çoğu şeylere dikkat edemiyordum... Dikkat dağınıklığı yaşıyor, çok aşırı konuşuyor ve çok aşırı derecede işleri uzatıyordum. Feyzullah hocama gittiğim süre içerisinde bütün bu sorunlarımla mücadele etmeyi ve yenmeyi başardım. Kendisi gerçekten işini iyi yapan bir terapist. Benim gibi sorunlar yaşayanlara mutlaka tavsiye ederim.
Feyzullah Beye gittiğimde son derece çaresiz, ümitsiz ve depresyondaydım. Uzun süren mutsuz bir hayatın ardından iki yıl süren ilişkim bitince artık kendi kendime yardım edemeyecek kadar hasta hissediyordum. Ama şükürler olsun ki adeta yeniden doğmuş gibi oldum. Ona ne kadar teşekkür etsem az. Bir kere yanında son derece rahat ve açık olabileceğinize emin olun. Asla yargılanmayacağınız kesin. İşinde gerçekten çok profesyonel. İnsan eğer birşeylere kendi başına çare bulamıyorsa çok da beklememesi lazım. Böyle bir durumda Feyzullah Bey gibi birinin yardımını aldığınızda çok rahatlayacağınızın garantisini size verebilirim.Lütfen sorunlarınızı göz ardı etmeyin. Sağlık ve mutluluklar...
 Feyzullah Beyle görüşene kadar ne yapacağını bilmez hayattan soğumuş bir haldeydim. Kendimi hiç beğenmiyordum, çok tipsizim diye lanet ediyor, aynaya baktığım zaman gördüğüm tipsiz yüz için ağlıyordum. Gözlerim biraz büyük burnum büyük saçlarım dalgalı seyrek çok kötü! Annem güzel olduğumu söylese de aynaya baktığımda çok çirkin olduğumu düşünüyordum. Onun sayesinde bu kaygılarımın yersiz olduğunu anladım. Artık daha mutluyum. Başkalarının beni beğenmeyeceğini artık düşünmüyorum. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Feyzullah beye tavsiyeediyorum.com dan ulaştım. ben ve kız arkadaşım 27 yaşındayız. 2 yıllık dolu dolu mutlu bir şekilde beraberliğimiz oldu ancak evlenmeğe karar verdiğimiz zaman kız arkadaşım da bir anda soğukluk başladı, konuşmaya çalıştığım zaman bana kendini kafeste hissettiğini mutlu olmadığını soyluyor bende çok üstüne gidip bitmesi gerekiyorsa soyle bitsin ilişkimiz dedim ısrarla daha sonra bitsin dedi. Onu çok seviyor kaybetmek istemiyordum. Bu süreçte nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum internette araştırmalarıma göre ve gönderdiği mesajlara dayanarak bağlanma fobisi olduğunu düşünmeye başladım. Tekrar onunla konuşarak sorunların üstesinden gelebileceğimizi yardım almamızın doğru olacağını söyledim ve ikna oldu birlikte Feyzullah beye gittik. Birkaç seans birlikte aldı bizi sonra kız arkadaşıma bireysel terapi önerdi. Şu an evlilik hazırlıkları yapıyoruz ve kız arkadaşım seanslarına devam ediyor. Mutsuzluğun kaderiniz olduğunu düşünmeyin mutlaka yardım alın. Sevgiler.
Feyzullah Beyle yaklaşık olarak 5 yıldır tanışıyoruz.Kendisi alanında uzman,cana yakın ve insanları çok iyi tanıyan profesyonel bir danışmandır. Bu 5 yıllık süreç içerisinde sınav kaygıları, bölüm seçme ve daha birçok konuda karar vermekte zorlandığım daha doğrusu herhangi bir kararımın olmadığı anlarda Feyzullah Beyden profesyonel yardım aldım. Şimdi o zaman verdiğim kararların ne kadar doğru karalar olduğunu daha iyi anlıyorum çünkü severek okuduğum bir bölümdeyim ve ilerde severek yapacağım bir işim olacağını düşünüyorum.Şimdilerde ise ilişkilerimde yaşadığım sorunlarla ilgili kendisinden profesyonel yardım alıyorum ve her geçen gün sorunlarımın azaldığını hissediyorum.profesyonel yardım almak isteyen herkese önerebileceğim bir danışman.
 Merhabalar, ben 29 yasında bekarım ailemle yalnız kalıyorum sorunum geceleri uyurken odamın kapısında hayal birinin baktıgını goruyorumdum.yani biri bana bakıp çekiliyor, kalkıp baktığımda da kimse bulunmuyordu. Sanki halüsinasyon görüyordum. Annem babam sürekli tv seyrediyor bense adeta internette yaşıyordum. Çoğu zaman işyerinde dahi kendi kendimle konuşuyor kendime cevap veriyordum. İşyerindekiler bende takıntı hastalığı olduğunu söylüyorlardı. İşim gereği trafikte çoğu kez kaza atlattım. Doktora gitmekten çekiniyordum çünkü birine bişeyler anlatmaktan çok heyecanlanıyordum, kalbim hızlı hızlı çarpıyordu. İnternetten Feyzullah beyi buldum ona mesaj attım. Mesajıma cevap alınca çok heyacanlandım yine. Ama tedavi olmalıydım bu şekilde daha fazla yaşayamazdım. Randevu alarak gittim ve tadaviye başladık. Bazı şeyleri atlattım. Zamanla bütün sorunlarımdan kurtulacağıma inanıyorum. Kendisine minnettarım. Çok teşekkürler…
  İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum. İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum.
 Merhaba, ben Burkay. 7. sınıfa gidiyorum. Biz yeni bir mahalleye taşındık. Bu yüzden dolayı derslerimde değişti. Bu yıl dersler bana biraz ağır geldi veya ergenlikten dolayı derslerime dikkat edemiyordum. Bu konu ile ilgili çok kötü durumlar yaşadım. Açıkcası hep takdir alırken bu sene ilk defa teşekkür aldım. Ailemde bana bu yüzden baskı yapıyor ve kızıyordu. Bana arkadaşlarına uydun ve onlar gibi oldun diyorlardı. Arkadaşlarımında dersleri iyi değil. Ben bana kızmalarına çok üzülüyorumdum. Derslerime ne kadar dikkat etsemde kötü not alıyorumdum. Bu benim elimde değil, ama ailem beni anlamıyordu. Çok üzülüyordum ve stresten kalbime ağrılar giriyordu. Feyzullah abiden yardım almaya başladıktan sonra ailemle olan ilişkilerim de düzeldi. Arasıra ailemlede görüşüyordu çünkü. Annem babam bana eskisi gibi davranmıyor, derslerime daha çok dikkatimi verebiliyordum. Uyum sorunum ön plandaydı sanki. Bir çok açıdan hayatıma düzen geldi. Hala yardım almaya devam ediyorum. Ailem de bende bu durumdan çok memnunuz. Kendisini mutlulukla tavsiye ederim.
Feyzullah Beyle kendisinden destek alıp çok memnun kalan bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım ve şimdi ben de ihtiyacı olan diğer insanlara tavsiye etmek istiyorum. Evliliğimiz son bir kaç yıldan beri tatsızlaşmış ve eşimle aramızdaki tartışmalar iyice artmıştı ve eşim en sonunda boşanmaktan bahsetmeye başlayınca bu güne kadar düzelir, halledebiliriz dediğimiz şeyleri kendi başımıza düzeltemeyeceğimizi anlayarak kendisine gittik. Sonuç olarak aslında ikimizin de benzer şeyleri istememize rağmen doğru iletişim kurmamaktan ya da farklı kişiliklerimizden kaynaklanan dirençlerle birbirimizi anlayamadığımızı fark ettik. Bize kendimizi ve birbirimizi tanımamıza ve anlamamıza, ilişkimizi iyileştirmemize fırsat verdiği için Feyzullah Beye çok teşekkür ediyoruz.
 Üniversitede master öğrencisiyim bir yıldır birlikte olduğum erkek arkadaşım zor bir ameliyat geçirdi ve sol tarafı felç oldu. bu karmaşıklıkta babası beni öğrendi ve ona çok kızdı iki arada kalan erkek arkadaşım ayrılmamızın en doğru karar olacağını söylüyor ikimizde ayrılmak istemiyor ve birbirimizi seviyoruz ben günde 4 saat kesintisiz ağlıyordum ve intihar düşüncesini kafamdan atamıyordum. Bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittim. Yıkılmış bir durumda girdiğim görüşmeden umut dolu olarak çıktım. Onun sakin, kendinden emin duruşu, samimi ve profesyonelce yaklaşımı beni çok etkiledi. Bir süre seanslara devam ettim. Erkek arkadaşım şu an daha iyi. Ona destek olmak hem ona hem de bana çok iyi geliyor. Hayatında çıkar yol bulamayanlara tavsiyem Feyzullah beyin adresi…
Feyzullah abiyi daha önce ondan yardım alan bir tanıdığımız tavsiye etmişti. 16 yaşındayım ve kötü bir çocukluk geçirdim bu yüzden ergenliğin başından beri bunalımdayım kalp atışım insanlarla konuşurken çok hızlı atıyordu. ayrıca boğazımda son haftalarda bir yumru hissi vardı ve insanlarla göz teması kuramıyordum. insanlardan korkup nefret ediyordum. biriyle konuşurken kendimi kasıyordum çocukluğumda hiç böyle değildim girişken ve sosyal bir çocuktum ama arkadaşlarım benimle çok dalga geçer ve aralarına almazlardı bu yüzden çok büyük sorunlar yaşadım birde sürekli bir yutkunma halim vardı bu sorunlar bana göre sosyal anksiyete ve panik atak belirtileri okuduğum kadarıyla ilaç tedavisine başlamayı düşünüyordum. Ancak çevremdekiler ilaç tedavisini hiç önermediler. Psikologa gidip terapi almamın daha doğru olduğunu söylediler. daha ilk görüşmemizde Feyzullah abi bana müthiş bir güven verdi. normalde konuşmaktan çekinen ben her şeyi ona rahatlıkla anlatabiliyordum. uzun süre haftada bir görüştük ve artık artık birçok şeyin üstesinden geldim. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır. çevremde birilerinin sıkıntısı olduğunda direk ondan bahsediyor ve yardım almasını öneriyorum. Kendisini buradan da herkese tavsiye ediyorum.
 Sorunlarımın üstesinden gelemeyince ilk defa psikolojik yardım alma gereği hissetim ve internette ararken Feyzullah Beye ulaştım. Yaşadığım şeyleri başkasına anlatmakla ilgili kuşkularım vardı görüşmeye girdiğim anda samimi yaklaşımıyla tüm ön yargılarımı attığımı söyleyebilirim. Eğer sizde kim olduğunuzu ve ne yapmak istediğinizi unuttuğunuz zamanlardaysanız kendinize bile açıklamaktan korktuğunuz sizi yıpratan her ne varsa hayatınızda hiç tereddüt etmeden Feyzullah Beye uğramanızı tavsiye ediyorum. Ondan yardım aldıktan sonra hayatımda birçok şeyin değiştiğine tanık oldum, özgüvenimi yeniden kazandım.
 Feyzullah beyle seanslara başladıktan kısa süre sonra kendinizi daha iyi tanımaya başlıyorsunuz. Bu öyle bir süreç ki yaşamınızda kendinize yaptığınız haksız suçlamaları gördüğünüz gibi kendinizle yüzleşmeyi başarıyorsunuz. Feyzullah bey seanslarda siz probleminizi anlatırken sorduğu basit görünen ama bir okadar üzerine düşünmeniz gereken sorularıyla size bu süreçte adeta kılavuzluk ediyor yolunuzu aydınlatıyor. Göstemiş olduğu takdire şayan özen, empati ve sabrı ile sizin o süreçleri rahatlıkla atlatmanıza yardım ediyor. Kendisini danışanı olarak tüm içtenliğimle tavsiye ederim. Eminim ki terapiniz bittiğinde seanslara başlamadan önceki siz ile sonraki siz asla aynı olmayacaksınız. Hayata ve asıl önemlisi kendinize gülümseyen gözlerle bakan ve umut dolu bir yüreğe sahip olcaksınız. Yaşamınızın değerini anlıycaksınız. Kendisine yardımlarından dolayı teşekkürü bir borç bilirim.
Son zamanlarda evliliğimizdeki sorunları halledemez duruma gelmiştik. Aile danışmanı ararken karşıma çıkan uzmanları inceledim ve birkaç tanesine mail attım. Kısa sürede Feyzullah Beyden mailime cevap geldi ve telefonla aradım, randevu aldım. Görüşmeye gittiğimde kendimi çok güvende ve rahat hissettim. Sorunlarımı hiç çekinmeden anlattım. Samimi, içten, size değer veren, çok dikkatli bir dinleyici. Eşimle birlikte seanslara hala devam ediyoruz. Her gün bir şeyler daha yoluna giriyor. Netten tesadüfen bulduğum danışmanımı iyi ki tercih etmişim diyorum. Teşekkürler…
Birtakım sorunlarım vardı ve uzun zamandır iyi bir psikolog arıyordum. Bu sitede Feyzullah Beyle ilgili yazılanları okudum ve randevu almaya karar verdim. Her şeye olumsuz bakan, olumsuz değerlendiren ve önyargıları olan bir insandım. İlk seanstan itibaren istesem de onunla ilgili olumsuz şeyler düşünemedim. Hakikaten alanında uzmandı ve bana çok yardımcı oldu. Şu an bakıyorum da hakkında yazılanlar az bile. Onunla kendimi yeniden keşfettim ve bakış açım değişti hayata karşı. Çok samimi, güler yüzlü ve içten bir insan. Kendisine tekrar teşekkür ederim.
 Feyzullah beyin kapısını çaldığımda insanlara inanmıyor ve güvenemiyordum. başta erkek arkadaşım olmak üzere devamlı şüpheciydim. beni de ilişkimi de kötü anlamda etkilediği için ona danışmak istedim. Güvensem bile en küçük bir şeyde tekrar başa dönüyorum. insanlara güvenebilmek, şüphelerden yaşamaktan kurtulmak istiyordum. İlk seanslarda terapistime dahi güven duymuyordum. Ama onun sabırlı ve samimi duruşu karşısında kısa sürede güvenimi kazandı. Ardında diğer insanlara güven duymaya başladım. Alanında gerçek bir profesyonel olan terapistim sayesinde şu an çok daha iyiyim.kendisine çooooooook teşekkür ederim.
 Merhaba, ben bilgisayar mühendisliği 3.sınıf öğrencisiyim. hiç bir zaman bir hedef ya da istediğim olmadı öylesine girdim, girdiğimden beri hiç istemedim, ama bırakacak cesareti hiç kendimde bulamadım, başarısızlıktan korktuğum için sınıf geçmek için hep çok çalıştım ve geçtim, her yıl eğer kalırsam başka bir bölüme gitmek için çalışmak planları yapmama rağmen. bu zamana kadar ailemin yaptığı masraf çok büyük, bırakamam. bazen çok sinirleniyordum, bölümden çok nefret ediyordum, derse, çevreye, bunu yapıyor olmama aşırı sinirlenip dersten çıkıp sessizce eve gidiyordum,evde bir anda ağlamakla birlikte çok sinirleniyordum, aklımdan hep sağ elim kırılsa,birşey olsa ve okulu bırakmak zorunda olsam düşünceleri geçiyordu. o sinirle genellikle elimi duvara vuruyordum.bazı pratik ödevlerde de böyle sinirleniyordum. sinirlendikçe kötü şeyleri tek tek kendime hatırlatıp daha da kötü oluyordum, her insan gibi çevreden de mutsuzdum, anlatabileceğim kimse yoktu, insanlarla ilişkilerim de ortalamanın altında. lisedeyken de, üzülüp sinirlendiğimde elimi kaloriferde uzun tutardım, kızarırdı. Annem mutsuzluğumun farkındaydı en sonunda yardım almamız gerek diyerek bir arkadaşının önerisi üzerine Feyzullah Beyden yardım alamaya başladım. aylarca süren seanslardan sonra mutsuz olmamın nedenlerini fark etmem ve anlamam neticesinde her şey değişmeye başladı.artık tepkilerim daha farklı, daha sakinim, içimdeki öfkeyi kontrol edebiliyorum.hala yardım alamaya devam ediyorum. Kendisinden çok memnunum ve herkese öneririm.
Üniversiteye hazırlanan yiğenim var. Haliyle gergin ve stresli bir dönem geçiriyor.Sınav stresini azaltmak ve yaşam kalitesini düşürmemek istiyordu. benden yardım istedi. Ebeveynlerininde kendisi ile yeterli iletişim kuramadığından dert yandı. Bende internetten yaptığım araştırmalar sonucunda Feyzullah beye ulaştım. Kendimi önce yüğenimin yerine koymamı istedi, sonrada anne-babasının... Uzaktan empati yoluyla iletişim kurarak bu işin üstesinden geldik. Yardım ve destekleri sayesinde yiğenim anne-babasıyla şimdi çok daha iyi geçiniyor ve sınava hazırlanırken eskisinden çok daha az heyecanlı oldugunu söyledi... Feyzullah beyin kendisine teşekkürlerimi burdan iletmek istedim... Kendisi çok mesafeli ve güler yüzlüydü.işinde uzman olduğunu bize yansıttı.
Ben lise son sınıfta okuyan bir öğrenciyim. Feyzullah Beye annemin ısrarları sonucunda gitmeye başladım. Sınavlarla başım fena halde dertteydi. Sınavım olan günlerde gece geç saatlere kadar uyuyamıyordum, uyandığım dakikadan itibaren de bir taraflarım ağrıyor ve kendimi çok kötü hissediyordum. Sınavın önem derecesine göre rahatsızlığım da artıyordu. En önemlisi hayatımın en önemli sınavı yani üniversite sınavı için daha kötü durumların beni beklediği anlamına geliyordu. Annem de bu yüzden çok üzüldüğü için Feyzullah Beyi bulmuştu. Başta her ne kadar isteksiz olsam da çalışmaya başlayıp kısa sürede olumlu sonuçlar görmeye başlayınca daha bir istekli gitmeye başladım. Kendisiyle görüşmeye başlayalı yaklaşık 2 ay oldu. Sorunumdan tamamen kurtuldum diyebilirim. Artık pikniğe gider gibi sınava gidiyorum. Çünkü beynimin sınavı yanlış anlamlandırdığının farkındayım ve bu farkındalığımı kendisine borçluyum. Sizi iyi bir arkadaş gibi dinliyor ve siz farkında olmadan sorunların hallolduğunu görüyorsunuz. Hayatımın en önemli sürecinde yardımından dolayı çok teşekkür ediyorum.
  Yıllardır halledemedğim sorunlarım vardı.Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Feyzullah Bey'i buldum.Kendisi alanındaki tüm yenilikleri takip eden ve karşısındakini samimiyetle dinleyen çok dürüst bir insan olarak karşıma çıktı.Bu zamana kadar gittiğim bir kaç Psikologun tam anlamıyla çözemedği sorunlarımı Feyzullah Bey sayesinde rahatlıkla atlattım.Kendisine burdan hayatımı değistirip bana en içten şekilde yardım ettiği için teşekkürlerimi iletiyorum.İşinde profesyonel olduğu için onu tebrik ediyorum.   Yıllardır halledemedğim sorunlarım vardı.Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Feyzullah Bey'i buldum.Kendisi alanındaki tüm yenilikleri takip eden ve karşısındakini samimiyetle dinleyen çok dürüst bir insan olarak karşıma çıktı.Bu zamana kadar gittiğim bir kaç Psikologun tam anlamıyla çözemedği sorunlarımı Feyzullah Bey sayesinde rahatlıkla atlattım.Kendisine burdan hayatımı değistirip bana en içten şekilde yardım ettiği için teşekkürlerimi iletiyorum.İşinde profesyonel olduğu için onu tebrik ediyorum.
Zor günler geçirdiğim bir dönemde yardım alabileceğim bir uzman ararken bu siteden buldum Feyzullah Beyi. Mail atarak kısaca sorunumu anlattım ve yardımcı olup olamayacağını sordum. Kısa sürede cevap geldi ve memnuniyetle yardımcı olabileceğini yazıyordu. Telefonla aradım, randevu aldım. Bir kaç aydır seanslarım devam ediyor. Her geçen gün daha iyi olduğumu hissediyorum. artık daha kararlı bir şekilde problemlerimle başedebiliyorum. Samimi, içten ve alanında uzman bir terapist. Herkese tavsiye ederim.
6 ay önce daha önce adını çok duyduğum ama hastalığı yaşamadığım tepkilerini bilmediğim bir illetle tanıştım..PANİK ATAK..bir gecede ilerki günlerimi aylarımı etkileyecğeini bilmeden tanıştım..bilmek istemezdim ama oldu..yaşadıklarımın ağırlığına psikolojimin verdiği bir sinyaldi..ne yapacağımı bilmez halde ilaçlar ailem her türlü desteği denedim ama olmadı..ataklar sıklaştı hala baş etmeyi öğrenemeyeceğimi görünce netten araştırmaya başladım ve burada yazılan yorumlarında etkisiyle feyzullah beyle tanıştım...hiç dışarı çıkamadığım için benimle online terapi yapmayı teklif etti hiçbir mecburiyeti yokken..onunla tanıştıktan sonra banyo yapmaya binamızın kapısına ve hattaaaa markete gitmeye başladım..verdiği elektrik o kadar pozitiftiki her görüşmeden sonra ilerlemem dahada hızlandı..yargılamıyo neden diye sormuyo hep ileriye dönük moral veriyo buda beni iyi hissettiriyodu..burdan bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim..feyzullah beni canı gönülden tavsiye ederim.[Site Editörlerinin Notu: Yazının devamı 13.8.2012 tarihinde eklenmiştir]selamlar..eğer psikoljiyle ilgili bir rahatsızlığınız varsa adı ne olursa olsun panik atak depresyon vs. vs. doğru adrestesiniz..6. aydada yorum yazdığım bu yere tekrar yazmak ihtiyacı hissettim...ben panik atak hastası değilim..bu feyzullah beyin bana söylediği ilk şeydi..kafamdan çıkarmam gereken ilk şey olmalıydı..olduda...ailemin ses tonları kalın ve hep yüksek sesle konuşulur..benimse bu hastalıkla mücadele ederken sessiz ve sakin bir yerlerde olmam gerek..bu sakinliği dinginliği haftada birde olsa bana feyzullah bey verdi..beni sakince dinlemesi sorularıma hiç görmediğim kadar nezaketle cevap vermesi benim iyileşmemde büyük rol oynamıştır..kapının önüne bile çıkamazken feyzullah bey^i tanıdım ve 2 aya yakın zamanda markete alışverişime gidebiliyor haldeyim :))burda yazılanlar doğrumu diye kendim düşünürken şu an elim tuşlarda kendim yorum yazıyorum...kesinlikle doğruymuş artık net biliyorum..kendimi tanımamda ileriye dönük neler yapmam gerekitiğini anlamamda neleri yapıp neleri yapmamam gerektiğinde bana ışık olan feyzullah beye sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha yinelemk isterim...ilk bana bir terapistle görüşmen gerek dediklerindede doktor bana ne yapacak sorunlarımımı çözecek dediğimi hatırlıyorum ama feyzullah bey için tek kuracağım cümle hayatımı değiştiren adam...çok çok çok çok teşekkür ediyorum..
Bir kaç yıl önce üniversiteyi yeni bitirmiştim ve iş bulamama endişesi, depresyon iyice bunalmıştım. Artık hayattan zevk almıyordum, duyarsız bir insan olup çıkmıştım. Bir arkadaşımın telkiniyle Feyzullah Beye başvurdum. Doğrusu kendimle ilgili sorunları kendimden başkasının çözeceğine inanmıyordum. İlk görüşmeye başladığımızdan itibaren olumsuz fikirlerim değişmeye başladı. Çalışma yöntemlerinden ve süreçten başta bahsederek izleyeceğimiz yolu anlattı. Zamanla farkedemediğim fırsatları görmeye, hayattan zevk almaya başladım. İki üç ay devam eden seanlar sonunda herşey yoluna girdi. Kendisi psikologlara olan önyargımı yıktı. Konuşarakta insan iyileşebiliyormuş. Aradan bir kaç yıl geçti hala bir sorunum olduğunda arayarak yada mail atarak kendisine başvuruyorum ve herzaman desteğini yardımını görüyorum. Çok samimi ve içten bir insan, mesleki becerisini yaşamınızda bir şeyler değiştiğinde anlıyorsunuz. Evlilik hazırlıkları yaptığım şu dönemde bile kaygılarımı gidermeyi başardı. Biraz geçte olsa buraya düşüncelerimi yazmak istedim. Herzaman sevgiyle andığım çok değerli danışmanım ruhu sıkılanlara, hayatta bocalayanlara bir ümit ışığıdır.
 Herkese merhaba, benim sorunum evliliğimde eşimle yaşadığım sorunlar ve depresyondu sanırım artık çok aşırı sinirleniyor parlıyorumdum, herşey bitmiş gibi dipte gibiydim ve bu yüzden psikolg psikaytr hangisine gitmem gerek neyapmalıyım bilmeiyorumdum. Yakın bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beye başvurdum. gideceğim uzmanın ayrıca aile evlilik uzmanıda olup eşimlede görüşebilmesini bizi birlikte düzeltmesini istiyordum gerçi eşimin böyle bi düşüncesi yoktu ama. Sevgili terapistim sayesinde çok şükür bütün zorlukların üstesinden geldim. Şu an eşimle daha mutluyum. Sürekli dua ediyorum, Allah ondan razı olsun. İhtiyaç duyanlar hiç çekinmeden gidip yardım alsınlar.
Birçok sorunum vardı ve beni anlayacak birine ihtiyaç duyuyordum. O kadar zor durumdaydım ki beni ben bile anlamıyordum. Etrafımdaki insanlar çıkarcı ve anlayışsızlardı. Onlardan uzak dursam bu seferde yalnızlıktan bunalıyordum. Diğer insanların içinde kendimi çok kötü hissediyordum. Kısacası nasıl birisi olduğumu yada nasıl birisi olmak istediğimden emin değildim. Bir tarafta olmak istediğim kişi diğer tarafta olduğum kişi, bazen ikisi birbirine giriyor ve çevremdekiler beni anlayamıyor, ne zaman ne yapacağı belli olmayan biri olarak görüyorlardı sanırım. Kendimi ben bile anlayamıyordum, yaşamak artık eziyet olmuştu. Ümitsizce yardım ararken Feyzullah Beyi buldum. Durumumu anlatan bir mail attım yardımcı olup olamayacağını sordum. Yardımcı olacağını söylediği maili aldığımda içime bir ümit doğmuştu. Hemen randevu alarak seanslara başladık. 4-5 aydır terapi sürecim devam ediyor. Her geçen gün hayatımda bir şeylerin değiştiğini görmek beni ve ailemi mutlu ediyor. Anladımki çözümsüz hiç bir şey yokmuş. Yeterki doğru zamanda doğru insanı bulalım.
Merhaba üniversite öğrencisiyim. Üniversiteye 2. yılımda yerleştim ama benim sorunum üniversitemle ilgili değil kendimle ilgili ben yaklaşık 5 seneden beri kendimde özgüven eksikliği olduğunu düşünüyordum ve bunu aşırı şekilde hissediyordum. Bu durumlarda kendimi çok kötü hissediyorum genellikle arkadaş ortamında söz sahibi olamıyor, iletişim kurmakta güçlük çekiyordum. Çevremde gördüğüm özgüveni yüksek, kendini çok iyi ifade eden insanlara imreniyordum belki de çok kıskanıyordum neden ben yapamıyorum diye. Teyzemin önerisi üzerine yardım almaya karar verdim. Feyzullah beyi tavsiye etmişlerdi. Onunla görüşmeye başladıktan sonra çekingenliğimin nedenlerini anladım. Artık biraz daha rahat iletişim kurabiliyorum. Kendisini herkese tavsiye ederim.
Feyzullah beyi, bu sitedeki tavsiyeler üzerinden buldum, kendinden yardım aldığım konu, çift olarak özel hayat ile ilgili bir konudur bir bayan olarak feyzullah beye problemlerimi anlatırken hiç rahatsız olmadım kendisinin danışanının kırılmış yanlarını çok iyi analiz ettiğinin kanısındayım tedavim devam etmekte,çiftlerin problemlerinin en çıkılmaz noktasına gelmeden de pskolojik destek alması gerektiğini düşünüyorum ve şunuda belirtmek isterimki evlilik öncesi her çift ilişkilerini sorgulamalı eğer kişilik problemlerinden kaynaklanan sorunlar varsa partnerini olduğu gibi kabul etmek yerine psikolojik destek alarak daha sağlam bir evlilik başlangıcı olabiliceğini düşünüyorum tedavi sürecimiz bittiğinde sizleri tekrardan haberdar edeceğim.
Merhabalar. Yaşım 28, istanbul da ikamet ediyorum. Üniv. mezunuyum. Çocukluk yıllarından beri sorunlu bir baba ve sorunlu bir anne nin yetiştirdiği veya yetiştiremedikleri bir bireyim. Lise yıllarında annemin ezberci davranışları ile Antidepresan kullanmaya başladım. Düzensiz bir şekilde birçok ilaç kullandım. Kendim çok hassas bir yapıda olan, neden sonuç ve adalet duygusu ile yaşayan bir bireyim. ortalama 20 kilo birden aldım. Daha sonra ilaçları bıraktım. İki sene evvel trafik kazası geçirdim. Duran bir araca arkadan hızlıca çarptık herhangi bir yaralanma yaşamadım. üzerinden uzun bir zaman geçmesine rağmen trafikte araç kulanmakta güçlük çekiyorum. Kaygı sıkıntısı yaşıyorum. Sanki her an kötü birşey olacak, takla atacam, aracım kayacak birine çarpacak, veya biri gelip bana çarpacakmışcasına korkular yaşıyorum. Önceden bu durum bende yoktu yaşadığım kazadan sonra bu durumu yaşamaya başladım. Bir diğer sıkıntım da, her dakika öleceğimi düşünmem, annemin ve babamın öleceklerini sürekli düşünüp pisikolojimi alt üst etmemdi. Feyzullah Alpmandan yardım almaya başladım. Her geçen gün daha iyi hissetmeye başladım. Kendisini psikolojik sorunları olanlara tavsiye ederim. Saygılarımla.
Yoğun depresyon yaşadığım bir dönemde bu siteden buldum Feyzullah Beyi. Onunla terapiye başladığım günden beri çok daha iyiyim. Hayatımın kontrolünü elime almaya başlamam da bana çok yardımcı oldu. Kendim olmamı, kendimi önemsememi ve bunlar için mücadele etmemi sağladı. Hiç yaşamadığım gibi hayatımı yaşayabileceğimi gösterdi. Duyarlı ve ince yaklaşımı sayesinde ona sorunlarımı rahatlıkla anlatabiliyorum. Kendisine duyduğum güvenle kendime de güven duymaya başladım. Bana karşı olan yaklaşımı, içtenliği ve herşeyden önce dostluğu için kendisine çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, iyi ki tanımışım sizi.