Danışan Yorumlarım

 merhabalar, topluluk karşısında konuşmak beni gereğinden fazla heyecanlandırıyordu.sesim titriyor ve bunu anladıklarını hissettiğim zaman dahada heyecanlanıyordum.normal arkadaşlarımın içerisinde bile ben konuşurken herkes beni dinliyorsa heyecanlanıyordum ve bu da kendimi ifade etmemi engelliyordu.bu durumdan kurtulmam sosyal ve öğrencilik yaşamımda bana büyük bir katkı sağlayacaktı.bu yüzden internetten araştırmaya başladım ve Feyzullah beyi buldum. Ondan bir süre yardım aldıktan sonra bir çok şey eskisi gibi değil. Artık kendimi daha rahat ifade edebiliyorum. Kendisi profesyonel ve yanında rahat hissettiğiniz bir uzman. Yardımlarından dolayı teşekkür ederim saygılar…
Birtakım sorunlarım vardı ve uzun zamandır iyi bir psikolog arıyordum. Bu sitede Feyzullah Beyle ilgili yazılanları okudum ve randevu almaya karar verdim. Her şeye olumsuz bakan, olumsuz değerlendiren ve önyargıları olan bir insandım. İlk seanstan itibaren istesem de onunla ilgili olumsuz şeyler düşünemedim. Hakikaten alanında uzmandı ve bana çok yardımcı oldu. Şu an bakıyorum da hakkında yazılanlar az bile. Onunla kendimi yeniden keşfettim ve bakış açım değişti hayata karşı. Çok samimi, güler yüzlü ve içten bir insan. Kendisine tekrar teşekkür ederim.
 Merhaba, ben 20 yaşındayım ve üniversite 2.sınıf öğrencisiyim. Annemden hiçbir zaman tam bir ilgi göremedim babamdan da öyle. Yaşadığım hayat bana son derece boş ve anlamsız geliyordu. Yaptığım hiçbir şeyden keyif alamıyor, arkadaşlarıma tam anlamıyla güvenemiyordum. bu eskiden yaşadığım birkaç olaydan kaynaklanıyordu sanırım. Derslerim çok kötü ve zor sınıfı geçiyorum, içimden hiç çalışmak gelmiyor ve artık benden birşey olmaz kafası yerleşmeye başladı, sıradan bir insan olucam artık düşüncesindeyim. Sık sık alkol kullanıyordum, alkol aldığımda kafan boşalmış gibi oluyordu ve biraz da olsa rahat ve neşeli bir insan olabiliyordum. Uyuşturucuya başlamayı dahi düşünüyordum. Bu durumun içinden nasıl çıkabilirim bilmiyordum. sevgilimin ısrarı üzerine yardım almaya karar verdim. Feyzullah beyide o bulmuştu. Aslında kimsenin bana yardımcı olabileceğini düşünmüyordum ama en azından kimseye anlatamadığım şeyleri anlatır rahatlarım diye düşündüm. Uzun süredir onunla görüşmeye devam ediyorum. Hergeçen gün sıkıntılarımın biraz daha hafiflediğini hissediyorum. Kız arkadaşım çok değiştiğimi söylüyor. Artık alkole sığınmıyorum. Galiba iyileşiyorum. Çok değerli terapistime teşekkür eder, başkalarınada tavsiye ederim.
Merhaba, geçen yıl üniversite sınavlarına hazırlanıyordum ve deneme sınavlarında çok heyecanlanıyor, ya yarısında çıkıyor, ya da bildiğim soruları dahi yanlış cevaplıyordum. Bu konu beni ve ailemi çok endişendiriyordu. Bir başkasınında bu sorunumu çözeceğine açıkcası inanmıyordum. Annem bu siteden sevgili danışmanımı bulmuş. Aradık randevu aldık ve gönülsüz bir şekilde ofisine gittim. İlk görüşmede bende pozitif, güleryüzlü yaklaşımıyla olumlu bir intiba bıraktı. Sonra bir kaç ay devam eden seanslarım sonucunda sınav kaygımı yendim. Ayrıca bir çok sorunumuda arada hallettim. Konusunda oldukça uzman, deneyimli biri. Şu an istediğim bölümü kazandım ve okuluma başladım. Hatta bu satırları üniversitemin kütüphanesinden yazıyorum. Başarımda büyük emeği olduğu için onu asla unutmayacağım. Burdan sevgi ve saygılarımı iletiyorum kendisine ve her şey için çooook teşekkür ediyorum.
 Feyzullah Beyle görüşene kadar ne yapacağını bilmez hayattan soğumuş bir haldeydim. Kendimi hiç beğenmiyordum, çok tipsizim diye lanet ediyor, aynaya baktığım zaman gördüğüm tipsiz yüz için ağlıyordum. Gözlerim biraz büyük burnum büyük saçlarım dalgalı seyrek çok kötü! Annem güzel olduğumu söylese de aynaya baktığımda çok çirkin olduğumu düşünüyordum. Onun sayesinde bu kaygılarımın yersiz olduğunu anladım. Artık daha mutluyum. Başkalarının beni beğenmeyeceğini artık düşünmüyorum. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Çok sıkıntılı olduğum bir dönemde ilk defa bir uzmandan yardım alamaya karar verdim ve araştırmalarım sonucu Feyzullah Bey’e ulaştım. Bana yardımcı olacağı güvenini hissettim, telofonda görüştük ve randevu aldım. Gitmeden önce çok tedirgindim. Kimseye anlatamadığım çok ciddi sorunlarım vardı. Randevu saatinde ilk defa karşılaştık ve doğru bir tercih yaptığımı anladım. Her seanstan sonra daha da rahatladığımı hissediyordum. Problemlerimin nedenlerini tek tek ortaya çıkardık ve çözdük. Sayesinde şu an çok iyiyim. Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.
Ben üniversite sınavlarına hazırlanan lise son sınıf öğrencisiyim. Üzerimde yoğun bir stres ve kaygı vardı. Bu yüzden Feyzullah hocama müracaat etmiştik. Çok sıcak, samimi ve işinde profesyonel biri. İlk görüşmede sorunlarımı anlattım ve analiz yapıp neler yapabileceklerimizi konuştuk. Sonraki seanslarda çok ciddi mesafe kaydettim. Artık daha az kaygılı ve rahatım. Sanırım eksik konularımıda rahatlıkla yetiştirip sınavda iyi bir puan alacağım. Şu an deneme sınavlarım baya yükseldi. Bir kaç hafta daha devam edeceğim ondan yardım almaya. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Feyzullah Bey'e gitmeye bu sitedeki tavsiyeleri okuduktan sonra karar verdim. Yaklaşık 3 aydır kendisinin danışanıyım. Samimi,sıcak ve güler yüzlü olması, kendimi ona yakın hissetmemi sağladı ve böylece tüm sorunlarımı, kaygılarımı kendisine çekinmeden anlatabildim. Kendisiyle konuştukça gerçek anlamda huzur bulduğumu, daha sağlıklı düşünmeye başladığımı farkettim. Çünkü daha öncesinde, son derece karamsar,mutsuz, hayattan hiç zevk almayan, son derece memnuniyetsiz biriydim. Feyzullah Bey, bana hayattta farklı pencerelerden bakmam gerektiğini öğretti. Onun sayesinde, hayatta aslında ne kadar çok güzelliklerin olduğunu yeni yeni farketmeye başladım. Feyzullah Bey, beni hayata yeniden bağladı diyebilirim. Kendisiyle, 3 ay gibi kısa bir sürede çok büyük ilerlemeler kaydettik. Onunla konuştukça, artık bitti dediğiniz anda, aslında her şeyin daha yeni başladığını farkediyorsunuz. Eğer bir uzmandan yardım almayı düşünüyorsanız kesinlikle Feyzullah Bey'i tavsiye ediyorum. Mesleğinde gerçekten uzman olduğunu düşünüyorum.
Birkaç yıl önce lise 2. sınıftayken ailemle iletişimim konusunda sorunlarım vardı ve derslerimde başarısızdım. Annem bir psikologdan yardım alma konusunu açtığında soğuk bakmıştım. Ancak daha önce Feyzulah abiden yardım alan bir tanıdığımız biraz bahsedince gitmeye karar verdim. İlk görüşmemizde annem, babam ve ben üçümüzle görüştü, benimle ilgili ayrıntılı bilgiler aldı ve onların bana karşı nasıl davrandıklarını konuştuk. Annem babamda tek suçlunun ben olmadığımı anladılar nihayet. Beni daha ilk seansta baya etkilemişti. Haftada bir seans görüşmeye devam ettik. Bende farkında olmadan bir çok değişim başlamıştı. Artık daha az öfkeleniyor, ailemle fazla kavga etmiyorum. Ders başarımda eskiye nazaran arttı. Bence gençlerle çok iyi iletişim kuran, onların dünyasından iyi anlayan bir uzman. Onu herkese tavsiye ediyor ve teşekkür ediyorum.
  Yıllardır halledemedğim sorunlarım vardı.Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Feyzullah Bey'i buldum.Kendisi alanındaki tüm yenilikleri takip eden ve karşısındakini samimiyetle dinleyen çok dürüst bir insan olarak karşıma çıktı.Bu zamana kadar gittiğim bir kaç Psikologun tam anlamıyla çözemedği sorunlarımı Feyzullah Bey sayesinde rahatlıkla atlattım.Kendisine burdan hayatımı değistirip bana en içten şekilde yardım ettiği için teşekkürlerimi iletiyorum.İşinde profesyonel olduğu için onu tebrik ediyorum.   Yıllardır halledemedğim sorunlarım vardı.Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Feyzullah Bey'i buldum.Kendisi alanındaki tüm yenilikleri takip eden ve karşısındakini samimiyetle dinleyen çok dürüst bir insan olarak karşıma çıktı.Bu zamana kadar gittiğim bir kaç Psikologun tam anlamıyla çözemedği sorunlarımı Feyzullah Bey sayesinde rahatlıkla atlattım.Kendisine burdan hayatımı değistirip bana en içten şekilde yardım ettiği için teşekkürlerimi iletiyorum.İşinde profesyonel olduğu için onu tebrik ediyorum.
 Üniversitede master öğrencisiyim bir yıldır birlikte olduğum erkek arkadaşım zor bir ameliyat geçirdi ve sol tarafı felç oldu. bu karmaşıklıkta babası beni öğrendi ve ona çok kızdı iki arada kalan erkek arkadaşım ayrılmamızın en doğru karar olacağını söylüyor ikimizde ayrılmak istemiyor ve birbirimizi seviyoruz ben günde 4 saat kesintisiz ağlıyordum ve intihar düşüncesini kafamdan atamıyordum. Bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittim. Yıkılmış bir durumda girdiğim görüşmeden umut dolu olarak çıktım. Onun sakin, kendinden emin duruşu, samimi ve profesyonelce yaklaşımı beni çok etkiledi. Bir süre seanslara devam ettim. Erkek arkadaşım şu an daha iyi. Ona destek olmak hem ona hem de bana çok iyi geliyor. Hayatında çıkar yol bulamayanlara tavsiyem Feyzullah beyin adresi…
Üniversiteye hazırlanan yiğenim var. Haliyle gergin ve stresli bir dönem geçiriyor.Sınav stresini azaltmak ve yaşam kalitesini düşürmemek istiyordu. benden yardım istedi. Ebeveynlerininde kendisi ile yeterli iletişim kuramadığından dert yandı. Bende internetten yaptığım araştırmalar sonucunda Feyzullah beye ulaştım. Kendimi önce yüğenimin yerine koymamı istedi, sonrada anne-babasının... Uzaktan empati yoluyla iletişim kurarak bu işin üstesinden geldik. Yardım ve destekleri sayesinde yiğenim anne-babasıyla şimdi çok daha iyi geçiniyor ve sınava hazırlanırken eskisinden çok daha az heyecanlı oldugunu söyledi... Feyzullah beyin kendisine teşekkürlerimi burdan iletmek istedim... Kendisi çok mesafeli ve güler yüzlüydü.işinde uzman olduğunu bize yansıttı.
Ders çalışırken dikkatimi toparlayamıyor, kitap okurken veya başka bir işle ilgilenirken yoğunlaşamıyordum istemeden hayallere dalıyor ve ya başka şeyler düşünüyordum. Hem derslerimde başarısız oluyor hemde mutsuzdum. Bunu aşmak için yardım almamın gerektiğine karar verdik. Babamla araştırırken internetten Feyzullah abiyi bulduk. Çok samimi ve içten bir insan, onu aileden biriymiş gibi hissediyorum. Derslerin dışında iletişimle ilgili, kendimle ilgili bir çok problemin farkına vardım ve bende olumlu birçok değişim oldu. Dört beş aydır ona gidiyorum. Seneye üniversite sınavım var ve artık çok daha iyi durumdayım. Her geçen gün daha iyi hissediyorum kendimi. Motivasyonum arttı, düzenli çalışabiliyorum. Teşekkürler…
Merhaba, Feyzullah beyi annem bu siteden bulmuş. ben 18 yasındayım ve yolda yururken birlerinin bana baktığını düşünüyor, kalabalık ortamlara yemek yiyemiyor, misafir geldiğinde bile evde onların yanında yemek yiyemiyor ve kalabalık ortamda biri bana olumlu veya olumsuz bişey desin hemen yüzüm kızarıyordu. galiba birde sevdiğim insanların beni yanlış anlamasından çok korkuyordum yaptığım her davranısta acaba artık beni sevmiyor mu diye düşünüyordum. Seanslara başladıktan sonra davranışlarımın nedenlerini anlamaya başladım. Farkındalığım arttıkça sorunlarımda çözülmeye başlamıştı. Şu an üniversite sınavlarına hazırlanıyorum ve çok daha iyiyim. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Binlerce sınav kaygısı yaşayan gençlerden birisiydim bende. Sınav kaygısı nedir yada nasıl birşeydir tarif edilmez yaşamak lazım. Yaşayanlar bilir sınav öncesi hayat kabusa dönüşür. İşte böyle bir durumdayken arkadaşımın önerisiyle araştırdık ve hemen randevu aldık. Benim sorunum çözüldü sizinde sınav kaygınızı çözebilmeniz için hocamı size gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Tüm bunları yaparken içe kapanık onu bile yendim, artık daha sosyalim. Bunun içinde hocama ayrıca teşekkür ediyorum. Kendisine çok minnettarım.
Üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Kazanamamaktan çok korkuyorduum. Eğer kazanamazsam büyük bir hayal kırıklığı yaşayacağımı düşünüyordum, çok endişeleniyordum. Bazen bu nedenlerden dolayı ders bile çalışamıyordum, ders çalışamayınca daha çok mutsuz oluyordum. Ne yapacağımı bilmiyordum. Annemin arayışları sonucu tavsiyeediyorum.com'dan kurtarıcımı bulduk. Aldığım seanslardan sonra YGS çok iyi geçti. Çok samimi, içten ve pozitif bir insan. Sorununuzu çok iyi anlıyor ve çözüm bulmanızı sağlıyor. Sayesinde kaygılarımdan kurtuldum ve daha verimli ders çalışabiliyorum. Benimle benzer sorunlar yaşayan birçok arkadaşım kendisinden yardım almaya başladı ve hepside memnun. Kendisine burdan bir kez daha çook teşekkür ediyorum.
Feyzullah Beyle annemin araştırmaları sonucu tanıştım. Bende derslere konsantre olamama, sınav kaygısı, içimde huzursuzluk duygusu vardı, kardeşimle anlaşamıyor ve kavga ediyordum. Bu sorunların üstesinden hocam sayesinde geldim. Kendisi çok cana yakın bir insan, bazı insanlar psikolog'tan yardım almaktan çekinir, ama O kesinlikle çekinilecek bir insan değil. Çok cana yakın ve samimi bir insan. Bence sorunlarınızı çözemiyorsanız vakit kaybetmeden Feyzullah Beyden yardım alın. Herkese tavsiye ediyorum.
Hayatımda aldığım en iyi kararlardan biri profesyonel olarak yardım almak için Feyzullah Beye başvurmam oldu. Bir tanıdığımın önerisiyle kendisinden haberdar oldum. Üniversiteye hazırlanıyor ve çok stres yaşıyordum. Sayesinde sorunlarımı belirledim ve çözme yollarını öğremeye başladım; kendimi olaylar karşısında nasıl geliştirebileceğimi öğrenmeye devam ediyorum. Bana göre Psk. Danışmanımın en önemli özelliği dürüst olması; açık ve samimi tutumu. Kendimi daha iyi hissetmeye, güven duymaya, olayları farklı yerlerden görmeye başladım ve nasıl davranacağımı öğreniyorum. Herkese şunu söyleyebilirim yardım almaktan çekinmeyin, ben doğru adresi buldum, sizede öneriyorum.
Herkes hayatta bazen zor dönemlerden geçebilir. Önemli olan şey bu dönemleri ne kadar az zararla atlattığınızdır. En az zararla atlatmak için güvenebileceğiniz ve utanıp sıkılmadan dertlerinizi anlatabileceğiniz birini bulmalısınız. Ben kesinlikle bulmuştum; Psikolojik danışmanım, alanında mükemmel işler çıkaran bir insan; Feyzullah Salman... 2 sene önce gerçekten kötü bir dönemden geçiyordum ve hiç kimseyle konuştuğumda kendimi bu kadar rahat hissetmemiştim. Bu çok önemli. Size huzur veriyor ve içtenlikle dinleyip, en uygun yardımcı çözümleri bulup ayıklayarak size kendinizi iyi hissettiyor. Gerçekten ama gerçekten böyle bir danışman az bulunur.
Hayatımın dönüm noktalarından biridir Feyzullah Alpman ile tanışmam üniversiteye hazırlanırken tanıdım ve bir çok konuda desteğini aldım. Onunla her konuştuğumda kendimi değerli hissettim. Bana hayata farklı bir pencereden bakmayı öğretti, sadece üniversite kazanmam için değil hayata dair de pek çok kazanım için bir kapı açtı. O tüm insanların ayrı diller konuştuğunu çözmüş ve karşısındaki her kişinin ayrı bir birey olduğunu keşfetmiş ve terapi yada görüşmelerini herkes gibi genel kurallara göre değil de kişiye özel yaptığı için apayrı bir yere sahiptir. Yazılacak anlatılacak o kadar çok şey var ki ama biliyorum tanımadan kavranılamaz Feyzullah Alpman. Bana kattıklarından dolayı kendisine çok teşekkür ediyor, hayatında yeni bir sayfa açmak, daha iyi hissetmek ve başarmak isteyen herkese tavsiye ediyorum...
 Ben 5 yıllık evli ve bir çocuk babası üniversite mezunu bir insanım. Hayatımda işimde başarılı olan biriyim. Fakat yıllardır çözemediğim bir sorunum vardı. Eşimle çok iyi anlaşıyoruz ve mutluyuz. Sadece bir konuda benim kontrolü sağlayamamam benim içinde eşim içinde sorundu. Kendimi eksik gibi hissediyordum. Evet cinsel sorunum vardı. Bir çok ilaç denedim fakat geçici çözümler oldu. en sonunda bir cinsel terapi uzmanından yardım almaya karar verdim. Utana sıkıla gittiğim Feyzullah bey sağolsun kaygılarımın yersiz olduğunu hissettirdi. Kısa sürede bu sorunumu hallettim. Bu kadar kolay olacağını bilseydim yıllardır bu durumda olmazdım sanırım. Kendisine çok teşekkür eder, çalışmalarında başarılar dilerim.
Zor günler geçirdiğim bir dönemde yardım alabileceğim bir uzman ararken bu siteden buldum Feyzullah Beyi. Mail atarak kısaca sorunumu anlattım ve yardımcı olup olamayacağını sordum. Kısa sürede cevap geldi ve memnuniyetle yardımcı olabileceğini yazıyordu. Telefonla aradım, randevu aldım. Bir kaç aydır seanslarım devam ediyor. Her geçen gün daha iyi olduğumu hissediyorum. artık daha kararlı bir şekilde problemlerimle başedebiliyorum. Samimi, içten ve alanında uzman bir terapist. Herkese tavsiye ederim.
Ben lise son sınıfta okuyan bir öğrenciyim. Feyzullah Beye annemin ısrarları sonucunda gitmeye başladım. Sınavlarla başım fena halde dertteydi. Sınavım olan günlerde gece geç saatlere kadar uyuyamıyordum, uyandığım dakikadan itibaren de bir taraflarım ağrıyor ve kendimi çok kötü hissediyordum. Sınavın önem derecesine göre rahatsızlığım da artıyordu. En önemlisi hayatımın en önemli sınavı yani üniversite sınavı için daha kötü durumların beni beklediği anlamına geliyordu. Annem de bu yüzden çok üzüldüğü için Feyzullah Beyi bulmuştu. Başta her ne kadar isteksiz olsam da çalışmaya başlayıp kısa sürede olumlu sonuçlar görmeye başlayınca daha bir istekli gitmeye başladım. Kendisiyle görüşmeye başlayalı yaklaşık 2 ay oldu. Sorunumdan tamamen kurtuldum diyebilirim. Artık pikniğe gider gibi sınava gidiyorum. Çünkü beynimin sınavı yanlış anlamlandırdığının farkındayım ve bu farkındalığımı kendisine borçluyum. Sizi iyi bir arkadaş gibi dinliyor ve siz farkında olmadan sorunların hallolduğunu görüyorsunuz. Hayatımın en önemli sürecinde yardımından dolayı çok teşekkür ediyorum.
 Son birkaç yıldır sağlığım ve özel hayatımla ilgili yaşamakta olduğum üst üste gelen sorunlar nedeniyle adının depresyon olduğunu düşündüğüm mutsuz, umutsuz, karamsar, içine kapanık bir ruh hali içerisindeydim. Aylardır daha öncede yapmış ve başarmış olduğum gibi tekrar üstesinden gelirim diye düşünüyordum ama yapamayacağımı anladım ve bir uzmanın desteğine ihtiyaç duyduğuma karar verdim. Hiç kızmayacağım şeylere kızıyor, herşeye ani tepkiler veriyordum. Durum ailemle olan yaşantımdada maalesef aynıydı. Sürekli çevremdekileri kırıyordum. Bu yüzden kendimce bir karar aldım ve kimseyi kırmamak için bütün gün boyunca odamdan hiç çıkmıyor, tek başıma oturuyor, mecbur kalmadıkça kimseyle konuşmuyordum. Bu durumdan çıkmak, eski mutlu, neşeli ve enerjik halime geri dönmek istiyordum. Feyzullah Beye bu siteden ulaştım ve randevu alarak görüşmeye başladık. İlerleyen zaman içerisinde sorunlarımın nedenlerinin farkına vardım ve bütün sorunlar tek tek çözülmeye başladı. Onun içten, samimi, anlayışlı yaklaşımı ve ilginç soruları beni kendime getirdi. İş hayatım ve ailemle olan ilişkilerim artık çok daha iyi. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır.
Feyzullah Beyi internetten arastırma sonucu buldum. Baş edemediğim birkaç ciddi sorunum vardı. Sorunlarımın sadece konusarak çözülebileceğini düşünmüyordum ancak süreç içerisinde sorunlarımın tamamına yakını çözüldü. Bazı sorunlarımla da nasıl baş edeceğimi, nasıl acı çekmeden yaşayacağımı öğrendim. Kendisine çok teşekkür ederim. Keşke kendisini daha önceden tanıyabilseydim ve bu küçücük olan sorunlarımın devasa boyutlara ulaşmasından önce önlem alabilseydim. Kendisiyle görüşmeye başladıktan yaklaşık dört ay kadar sonra ben bile kendimi tanıyamaz hale geldim. Hayata bakışım düşüncelerim davranışlarım olumlu olarak müthiş değişti. İyi ki tanımışım kendisini, herkese tavsiye ederim.
Merhaba, ben lise 10. sınıf öğrencisiyim. Derslerim çok iyi değildi, öğretmenlerim dikkatimin dağınık olduğunu söylüyorlardı. Ders çalışma isteğim hiç yoktu. Babamınbirarkadaşı Feyzullah Beyi tavsiye etmiş. Randevu aldık gittik. 2 aydır haftadabir geliyorum ve herşey çok güzel. Derslere motivasyon ve dikkatle ilgili çalışmalar yapıyoruz. Sınav notlarım yükseldi, şimdi öğretmenlerimde hayret ediyor. Feyzullah hocama çok teşekkür ediyorum. Tüm öğrenci arkadaşlarıma tavsiye ederim.
Feyzullah Bey yaşamımda çok önemli değişimler meydana getirdi. Özgüven eksikliğim vardı, kendi başıma kararlar alamıyordum. Başka insanlarla iletişimim çok zayıftı. Mutsuz bir şekilde yaşamaktan bıkmıştım. Sosyal fobim vardı. Yabancı biriyle konuşurken yüzüm kızarıyor, elim ayağım titriyor, yanlış bir şeyler söyleyip rezil olacağımı düşünüyordum. Bir uzmana başvurmaya karar verdim ve tavsiyeediyorum.com’dan kendisine ulaştım. Devam eden birkaç seans sonrasında artık kendime inanamıyordum. Sanki içimden farklı güven dolu bir insan çıkmıştı. Kaygılarım azaldı, başım dik, yürüyüşüm bile değişti artık. Ailem çok mutlu ve bendeki değişimi fark eden herkese övgüyle söz ediyorum ondan. Kendisini şiddetle tavsiye ederim…
Kendime olan güven sorunlarım ve kız arkadaşımla yaşadığım problemler sebebiyle Feyzullah Beye gitmiştim. İlk başlarda sorunların farkında değildim her geçen gün hayatımı ciddi şekilde etkilemeye başlamıştı. Kendimi doğru düzgün işime veremiyordum ve arkadaşlarıma karşı hep kötü davranıyordum insanlar benden uzaklaşmaya başladı. 2 aydır Feyzullah Beyden terapi desteği alıyorum. Hergeçen gün üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum. bana küçük sorun gibi gelen ve çözülmeyen şeyleri beraber aştım diyebilirim. çevremdekiler bile bu değişmenin farkında. Kendisine herşey için teşekkür ederim.
Feyzullah beyi, bu sitedeki tavsiyeler üzerinden buldum, kendinden yardım aldığım konu, çift olarak özel hayat ile ilgili bir konudur bir bayan olarak feyzullah beye problemlerimi anlatırken hiç rahatsız olmadım kendisinin danışanının kırılmış yanlarını çok iyi analiz ettiğinin kanısındayım tedavim devam etmekte,çiftlerin problemlerinin en çıkılmaz noktasına gelmeden de pskolojik destek alması gerektiğini düşünüyorum ve şunuda belirtmek isterimki evlilik öncesi her çift ilişkilerini sorgulamalı eğer kişilik problemlerinden kaynaklanan sorunlar varsa partnerini olduğu gibi kabul etmek yerine psikolojik destek alarak daha sağlam bir evlilik başlangıcı olabiliceğini düşünüyorum tedavi sürecimiz bittiğinde sizleri tekrardan haberdar edeceğim.
 Merhaba, ben bilgisayar mühendisliği 3.sınıf öğrencisiyim. hiç bir zaman bir hedef ya da istediğim olmadı öylesine girdim, girdiğimden beri hiç istemedim, ama bırakacak cesareti hiç kendimde bulamadım, başarısızlıktan korktuğum için sınıf geçmek için hep çok çalıştım ve geçtim, her yıl eğer kalırsam başka bir bölüme gitmek için çalışmak planları yapmama rağmen. bu zamana kadar ailemin yaptığı masraf çok büyük, bırakamam. bazen çok sinirleniyordum, bölümden çok nefret ediyordum, derse, çevreye, bunu yapıyor olmama aşırı sinirlenip dersten çıkıp sessizce eve gidiyordum,evde bir anda ağlamakla birlikte çok sinirleniyordum, aklımdan hep sağ elim kırılsa,birşey olsa ve okulu bırakmak zorunda olsam düşünceleri geçiyordu. o sinirle genellikle elimi duvara vuruyordum.bazı pratik ödevlerde de böyle sinirleniyordum. sinirlendikçe kötü şeyleri tek tek kendime hatırlatıp daha da kötü oluyordum, her insan gibi çevreden de mutsuzdum, anlatabileceğim kimse yoktu, insanlarla ilişkilerim de ortalamanın altında. lisedeyken de, üzülüp sinirlendiğimde elimi kaloriferde uzun tutardım, kızarırdı. Annem mutsuzluğumun farkındaydı en sonunda yardım almamız gerek diyerek bir arkadaşının önerisi üzerine Feyzullah Beyden yardım alamaya başladım. aylarca süren seanslardan sonra mutsuz olmamın nedenlerini fark etmem ve anlamam neticesinde her şey değişmeye başladı.artık tepkilerim daha farklı, daha sakinim, içimdeki öfkeyi kontrol edebiliyorum.hala yardım alamaya devam ediyorum. Kendisinden çok memnunum ve herkese öneririm.