Danışan Yorumlarım

Bir kaç yıl önce üniversiteyi yeni bitirmiştim ve iş bulamama endişesi, depresyon iyice bunalmıştım. Artık hayattan zevk almıyordum, duyarsız bir insan olup çıkmıştım. Bir arkadaşımın telkiniyle Feyzullah Beye başvurdum. Doğrusu kendimle ilgili sorunları kendimden başkasının çözeceğine inanmıyordum. İlk görüşmeye başladığımızdan itibaren olumsuz fikirlerim değişmeye başladı. Çalışma yöntemlerinden ve süreçten başta bahsederek izleyeceğimiz yolu anlattı. Zamanla farkedemediğim fırsatları görmeye, hayattan zevk almaya başladım. İki üç ay devam eden seanlar sonunda herşey yoluna girdi. Kendisi psikologlara olan önyargımı yıktı. Konuşarakta insan iyileşebiliyormuş. Aradan bir kaç yıl geçti hala bir sorunum olduğunda arayarak yada mail atarak kendisine başvuruyorum ve herzaman desteğini yardımını görüyorum. Çok samimi ve içten bir insan, mesleki becerisini yaşamınızda bir şeyler değiştiğinde anlıyorsunuz. Evlilik hazırlıkları yaptığım şu dönemde bile kaygılarımı gidermeyi başardı. Biraz geçte olsa buraya düşüncelerimi yazmak istedim. Herzaman sevgiyle andığım çok değerli danışmanım ruhu sıkılanlara, hayatta bocalayanlara bir ümit ışığıdır.
Feyzullah beyi, bu sitedeki tavsiyeler üzerinden buldum, kendinden yardım aldığım konu, çift olarak özel hayat ile ilgili bir konudur bir bayan olarak feyzullah beye problemlerimi anlatırken hiç rahatsız olmadım kendisinin danışanının kırılmış yanlarını çok iyi analiz ettiğinin kanısındayım tedavim devam etmekte,çiftlerin problemlerinin en çıkılmaz noktasına gelmeden de pskolojik destek alması gerektiğini düşünüyorum ve şunuda belirtmek isterimki evlilik öncesi her çift ilişkilerini sorgulamalı eğer kişilik problemlerinden kaynaklanan sorunlar varsa partnerini olduğu gibi kabul etmek yerine psikolojik destek alarak daha sağlam bir evlilik başlangıcı olabiliceğini düşünüyorum tedavi sürecimiz bittiğinde sizleri tekrardan haberdar edeceğim.
Merhabalar; Biz Feyzullah Beyi yaklaşık altı ay önce oğlumuz için yardıma ihtiyacımız olduğu anda tesadüfen internette arama yaparken tanıdık. Oğlumun ergenlik sorunlarını paylaşabileceğim ve yardım alabileceğim içten ve samimi biriyle karşılaştık. Çok mükemmel bir insan ve psikolog olmasından ziyade oğluma ağabeylik ve bir nevi yaşam koçluğu yaptı. Sinirli, huysuz, uyumsuz dersleri kötü olan oğlum inanılmaz şekilde düzeldi. İnsanlara karşı davranışları olumlu anlamda değişti, hayata bakışı farklılaştı ve en önemlisi bizimle konuşmaya, paylaşmaya başladı sanki kabuğundan sıyrıldı. Feyzullah Beye minnettarız, mutlaka görüşmenizi tavsiye ederim.
 Yardıma çok ihtiyacım vardı ve araştırmalarım sonucu tavsiyeediyorum.com dan Feyzullah Beyi buldum ve ondan yardım almaya karar verdim. Psikolojim çok bozuktu. Benim sorunum iletişim bozukluğu ve insanlarla iyi iletişim kuramıyor olmamdı. Okulda benimle sohbet eden, beni seven insanların olmadığını düşünüyor hep kendimi değiştirmeye çalışıyordum ama olmuyordu. Çok sessizdim, cesaretsizdim... Derste hoca soru sorarken bile kısık sesle cevap veriyordum. Çok utangacım ve herkes bana gülüyor gibi geliyordu. Tanıdığım ve sahip olduğum herkesten utanıyordum. Arkadaşlarım hep beni yargılıyordu. Ben 17 yaşındayım ve Lise 3'teyim. Bir de kafamdan her şey geçiyor; saçma ve hiç olmayacak şeyler. O kadar çaresizdim ki terapistim sayesinde bütün bunlarla baş etmeyi öğrendim. Her seansta yeni şeyler fark ediyor, bir şeylerin aydınlandığını hissediyordum. Terapim bitmek üzere artık. İhtiyacı olanlara mutlaka kendisini tavsiye ediyorum.
Kendime olan güven sorunlarım ve kız arkadaşımla yaşadığım problemler sebebiyle Feyzullah Beye gitmiştim. İlk başlarda sorunların farkında değildim her geçen gün hayatımı ciddi şekilde etkilemeye başlamıştı. Kendimi doğru düzgün işime veremiyordum ve arkadaşlarıma karşı hep kötü davranıyordum insanlar benden uzaklaşmaya başladı. 2 aydır Feyzullah Beyden terapi desteği alıyorum. Hergeçen gün üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum. bana küçük sorun gibi gelen ve çözülmeyen şeyleri beraber aştım diyebilirim. çevremdekiler bile bu değişmenin farkında. Kendisine herşey için teşekkür ederim.
merhaba 28 yaşındayım kendime olan güvenimi kaybetmiştim. yapmak istediğim hiç bir işi yapamıyordum başladığım her şey hep yarım kalıyordu. Herşeye karşı ilgim azalmışdı. Ara sıra kendimi iyi hissetsemde, tekrar başa dönüyordum. ilaç kullanmak istemiyordum. İnternetten arayışlarım neticesinde tavsiyeediyorum.com dan hakkında yazılanlardan etkilenerek Feyzullah beyden yardım almaya karar verdim. Onunla tanıştıktan sonra ne kadar isabetli bir karar verdiğimin farkına vardım. Onun profesyonelce yaklaşımı, kullandığı teknikler gerçekten işe yarıyor. Birkaç ay devam eden seanslardan sonra kendime gelebildim diyebilirim. İhtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum.
Birçok sorunum vardı ve beni anlayacak birine ihtiyaç duyuyordum. O kadar zor durumdaydım ki beni ben bile anlamıyordum. Etrafımdaki insanlar çıkarcı ve anlayışsızlardı. Onlardan uzak dursam bu seferde yalnızlıktan bunalıyordum. Diğer insanların içinde kendimi çok kötü hissediyordum. Kısacası nasıl birisi olduğumu yada nasıl birisi olmak istediğimden emin değildim. Bir tarafta olmak istediğim kişi diğer tarafta olduğum kişi, bazen ikisi birbirine giriyor ve çevremdekiler beni anlayamıyor, ne zaman ne yapacağı belli olmayan biri olarak görüyorlardı sanırım. Kendimi ben bile anlayamıyordum, yaşamak artık eziyet olmuştu. Ümitsizce yardım ararken Feyzullah Beyi buldum. Durumumu anlatan bir mail attım yardımcı olup olamayacağını sordum. Yardımcı olacağını söylediği maili aldığımda içime bir ümit doğmuştu. Hemen randevu alarak seanslara başladık. 4-5 aydır terapi sürecim devam ediyor. Her geçen gün hayatımda bir şeylerin değiştiğini görmek beni ve ailemi mutlu ediyor. Anladımki çözümsüz hiç bir şey yokmuş. Yeterki doğru zamanda doğru insanı bulalım.
 Merhabalar, benim hayatımda yaşamış olduğum kişisel sorunlarım vardı. En önemli sorunum sosyalleşme sıkıntısıydı. Önceleri pek istemesemde annemin isteğiyle psikolojik yardım almaya karar verdik Feyzullah beye gittik.Üniversite öğrencisiyim ve oturduğumuz yerde okuyorum üniversiteyi.Arta kalan zamanlarda Babam'ın iş yerinde çalışıyorum.İş yerinde sürekli bilgisayar ile meşgul olduğum için gözlerim ve zihnim yoruluyor.sürekli olarak sosyal yaşantımı sekteye uğratıyor.Sadece iş ile de bitmiyor,insanlarla olan iletişimimde iyi değil,sürekli kısa cevaplar veriyorum konuşmayı kısa kesiyorum fakat bir o kadarda insanlarla ilgilenmek istiyorum.Aklıma sürekli şu his gelir konuşacak birşey bulamadığım sıkıntısı,insanların hayatında kalıcı bir yer bırakmak isteyişim,acaba uzun ve güzel sohbet olacak mı diye kendimi yiyip bitiriyordum ruhsal olarak. İyiki gitmişim sanki bu zamana kadar bir fanusun içinde yaşamışım dış dünyadan habersiz. Zorda olsa değişim başladı hayatımda.adım adım ilerlediğimin farkındayım.değişim güzel şey.bu zamana kadar yaşamadığınız hissetmediğiniz şeyleri yaşamak. Psikologuma ne kadar teşekkür etsem azdır.herkese tavsiye ederim.
Birtakım sorunlarım vardı ve uzun zamandır iyi bir psikolog arıyordum. Bu sitede Feyzullah Beyle ilgili yazılanları okudum ve randevu almaya karar verdim. Her şeye olumsuz bakan, olumsuz değerlendiren ve önyargıları olan bir insandım. İlk seanstan itibaren istesem de onunla ilgili olumsuz şeyler düşünemedim. Hakikaten alanında uzmandı ve bana çok yardımcı oldu. Şu an bakıyorum da hakkında yazılanlar az bile. Onunla kendimi yeniden keşfettim ve bakış açım değişti hayata karşı. Çok samimi, güler yüzlü ve içten bir insan. Kendisine tekrar teşekkür ederim.
Feyzullah beye tavsiyeediyorum.com dan ulaştım. ben ve kız arkadaşım 27 yaşındayız. 2 yıllık dolu dolu mutlu bir şekilde beraberliğimiz oldu ancak evlenmeğe karar verdiğimiz zaman kız arkadaşım da bir anda soğukluk başladı, konuşmaya çalıştığım zaman bana kendini kafeste hissettiğini mutlu olmadığını soyluyor bende çok üstüne gidip bitmesi gerekiyorsa soyle bitsin ilişkimiz dedim ısrarla daha sonra bitsin dedi. Onu çok seviyor kaybetmek istemiyordum. Bu süreçte nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum internette araştırmalarıma göre ve gönderdiği mesajlara dayanarak bağlanma fobisi olduğunu düşünmeye başladım. Tekrar onunla konuşarak sorunların üstesinden gelebileceğimizi yardım almamızın doğru olacağını söyledim ve ikna oldu birlikte Feyzullah beye gittik. Birkaç seans birlikte aldı bizi sonra kız arkadaşıma bireysel terapi önerdi. Şu an evlilik hazırlıkları yapıyoruz ve kız arkadaşım seanslarına devam ediyor. Mutsuzluğun kaderiniz olduğunu düşünmeyin mutlaka yardım alın. Sevgiler.
Son zamanlarda evliliğimizdeki sorunları halledemez duruma gelmiştik. Aile danışmanı ararken karşıma çıkan uzmanları inceledim ve birkaç tanesine mail attım. Kısa sürede Feyzullah Beyden mailime cevap geldi ve telefonla aradım, randevu aldım. Görüşmeye gittiğimde kendimi çok güvende ve rahat hissettim. Sorunlarımı hiç çekinmeden anlattım. Samimi, içten, size değer veren, çok dikkatli bir dinleyici. Eşimle birlikte seanslara hala devam ediyoruz. Her gün bir şeyler daha yoluna giriyor. Netten tesadüfen bulduğum danışmanımı iyi ki tercih etmişim diyorum. Teşekkürler…
Ben lise son sınıfta okuyan bir öğrenciyim. Feyzullah Beye annemin ısrarları sonucunda gitmeye başladım. Sınavlarla başım fena halde dertteydi. Sınavım olan günlerde gece geç saatlere kadar uyuyamıyordum, uyandığım dakikadan itibaren de bir taraflarım ağrıyor ve kendimi çok kötü hissediyordum. Sınavın önem derecesine göre rahatsızlığım da artıyordu. En önemlisi hayatımın en önemli sınavı yani üniversite sınavı için daha kötü durumların beni beklediği anlamına geliyordu. Annem de bu yüzden çok üzüldüğü için Feyzullah Beyi bulmuştu. Başta her ne kadar isteksiz olsam da çalışmaya başlayıp kısa sürede olumlu sonuçlar görmeye başlayınca daha bir istekli gitmeye başladım. Kendisiyle görüşmeye başlayalı yaklaşık 2 ay oldu. Sorunumdan tamamen kurtuldum diyebilirim. Artık pikniğe gider gibi sınava gidiyorum. Çünkü beynimin sınavı yanlış anlamlandırdığının farkındayım ve bu farkındalığımı kendisine borçluyum. Sizi iyi bir arkadaş gibi dinliyor ve siz farkında olmadan sorunların hallolduğunu görüyorsunuz. Hayatımın en önemli sürecinde yardımından dolayı çok teşekkür ediyorum.
Hayatımın dönüm noktalarından biridir Feyzullah Alpman ile tanışmam üniversiteye hazırlanırken tanıdım ve bir çok konuda desteğini aldım. Onunla her konuştuğumda kendimi değerli hissettim. Bana hayata farklı bir pencereden bakmayı öğretti, sadece üniversite kazanmam için değil hayata dair de pek çok kazanım için bir kapı açtı. O tüm insanların ayrı diller konuştuğunu çözmüş ve karşısındaki her kişinin ayrı bir birey olduğunu keşfetmiş ve terapi yada görüşmelerini herkes gibi genel kurallara göre değil de kişiye özel yaptığı için apayrı bir yere sahiptir. Yazılacak anlatılacak o kadar çok şey var ki ama biliyorum tanımadan kavranılamaz Feyzullah Alpman. Bana kattıklarından dolayı kendisine çok teşekkür ediyor, hayatında yeni bir sayfa açmak, daha iyi hissetmek ve başarmak isteyen herkese tavsiye ediyorum...
Feyzullah Beye sorunlarımı anlatan bir mail atmıştım. Ertesi gün mailime cevap aldım ve bu şekilde tanıştık. Daha sonra randevu alarak görüşmelere başladık. Birkaç psikologdan daha yardım almıştım, ancak kimseden böyle bir yakın ilgi görmedim kendisinin ne kadar sağ duyulu, sorunlarınızı gerçekten çözmek için uğraşan, yardımcı olan ve beni gerçekten çok rahatlatan bir psikolog. Birkaç yıl önce yardım almıştım. Hala bir sıkıntı yaşasam ilk aklıma gelen kişi ve kesinlikle sevdiğim tüm insanlara tavsiye ediyorum. Sonsuz teşekkürler.
 Birkaç psikologla görüştüm en sonuncusu Feyzullah Beydi. 20 yaşındayım. Ölüm korkusu duyuyor ve öldükten sonra başıma gelecek şeylerden korkuyordum ve bu korkuyu bir yıldan fazla süredir duyuyordum. gün içinde sürekli aklıma geliyor ve aklıma geldiği zaman neşem anında kaçıyordu. oturup ağlamıyordum veya yaptığım işleri etkilemiyordu ama mutlu bir insan gibi davranamıyordum. korktuğum şeyler şu an çok komik gelse de öncesinde; ben ölünce hissetmeye devam edeceğim, toprağın altında sonsuza kadar düşünerek yaşamaya devam edeceğim ama hiç bir şekilde tepki veremeyeceğim ve sonsuza kadar bu şekilde yaşamaya devam edecekmişim yani bir nevi insanların öldükten sonra da beyninin bir kısmının çalışmaya devam ettiğini düşünüyordum bu da inanılmaz ürkütücü geliyordu. bir diğer korkum ise ben öldükten sonra insanlar ölümsüzlüğü bulacak ve onlar sonsuza kadar yaşamaya devam edecek ama ben sırf bilimin ilerlemediği bir zaman da doğduğum için sonsuza kadar yaşama şansını elimden kaçırmış olacağım gibi. İlk görüşmelerde bu tarz düşünce ve korkularımın çok sevdiğim dedemin ölümünden sonra başladığını fark ettik. Dedem benim için anlamı büyük olan bir insandı. Çok üzülmüştüm onu kaybettiğimize. Sonra Feyzullah bey bu konuyla ilgili göz hareketlerine dayalı bir teknik uyguladı adını hatırlayamadığım. Sonrasında çok ilginç şekilde ölüm korkum ve saçma düşüncelerim azaldı. Devam eden seanslar sonucunda da artık hiçbir korkum yok. Beni öyle bir ızdıraptan kurtardıki ona ne kadar teşekkür etsem azdır. Hiç tereddüt etmeden yardım alacağınız ve memnun kalacağınız bir uzman.
 Ben 5 yıllık evli ve bir çocuk babası üniversite mezunu bir insanım. Hayatımda işimde başarılı olan biriyim. Fakat yıllardır çözemediğim bir sorunum vardı. Eşimle çok iyi anlaşıyoruz ve mutluyuz. Sadece bir konuda benim kontrolü sağlayamamam benim içinde eşim içinde sorundu. Kendimi eksik gibi hissediyordum. Evet cinsel sorunum vardı. Bir çok ilaç denedim fakat geçici çözümler oldu. en sonunda bir cinsel terapi uzmanından yardım almaya karar verdim. Utana sıkıla gittiğim Feyzullah bey sağolsun kaygılarımın yersiz olduğunu hissettirdi. Kısa sürede bu sorunumu hallettim. Bu kadar kolay olacağını bilseydim yıllardır bu durumda olmazdım sanırım. Kendisine çok teşekkür eder, çalışmalarında başarılar dilerim.
 Feyzullah Alpman ile tanışmışlığım sekiz yıla yakındır var. Kendisi ilk defa yardım aldığım psikolojik danışmandı.Tam olarak kimlik kargaşası yaşadığım dönemlerde ne zaman ihtiyacım olsa hep yanımdaydı her zaman ulaşabiliyordum. Şimdi arkamı dönüp baktığımda kahkaha derecesinde gülebildiğim şeyleri, o, zamanında hiç bıkmadan, usanmadan, yaptığım hiç bir hataya kızmadan, sabırla, ciddiyetle beni dinledi ve beni her seferinde karanlıktan aydınlığa çıkardı.Bugüne kadar tanıdığım eğitimcilerin arasında son derece başarılı, sayısı bir elin parmağını geçmeyecek kişiler arasında benim için.(birinci veya ikinci parmak olabilir) Feyzullah Alpman'ın kusursuz bir terapist olduğunu, anlayış, sabır, sakinlik, insanları çözümleme ve daha sayamayacağım bir çok yönüyle insanların sıkıntılarını çok rahat bir şekilde giderebileceğini düşünüyorum.Aradan yıllar geçmesine rağmen bir gün yazdığım kısa bir yazıdan benim ruh halimi anlayıp hemen beni arayıp derdimi sorması unutulmazlarım arasında.Şimdi bu başarısını, azmini, ve hala güleryüzlülüğünü takip edip gördükçe yine sayesinde mutlu oluyorum :)
Ben üniversite öğrencisiyim. Kendisini bu siteden buldum. Öncelikle kendisi çok sıcakkanlı, neşeli, pozitif, güler yüzlü ve esprili biridir. Onun samimiyeti, doğallığı ve dostça yaklaşımı karşısındaki kişiye ilk anda güven vermesini sağlıyor. Bu özelliklerin de onun iyi bir psikolog olmasında büyük etken olduğuna inanıyorum. Danışanlarının sorunlarına yardımcı olabilmek için tüm bilgi birikimini ve çabasını bu yönde harcıyor. İşini çok severek yaptığını danışanlarıyla olan diyaloglarından anlayabiliriz. Mutsuz bir yüz ifadesiyle onun odasına girenler yüzlerinde bir gülümsemeyle ve düşünceleri değişmiş olarak çıkarlar. Kendisine sorunlarınızı anlattığınızda en uygun çözümleri bulacaktır ve bu sayede de kendinizi daha iyi hissedeceğinize eminim.
Merhaba, Feyzullah beyi annem bu siteden bulmuş. ben 18 yasındayım ve yolda yururken birlerinin bana baktığını düşünüyor, kalabalık ortamlara yemek yiyemiyor, misafir geldiğinde bile evde onların yanında yemek yiyemiyor ve kalabalık ortamda biri bana olumlu veya olumsuz bişey desin hemen yüzüm kızarıyordu. galiba birde sevdiğim insanların beni yanlış anlamasından çok korkuyordum yaptığım her davranısta acaba artık beni sevmiyor mu diye düşünüyordum. Seanslara başladıktan sonra davranışlarımın nedenlerini anlamaya başladım. Farkındalığım arttıkça sorunlarımda çözülmeye başlamıştı. Şu an üniversite sınavlarına hazırlanıyorum ve çok daha iyiyim. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Kendisini uzun zamandır tanıyorum, gülümsemek onunla bütünleşmiştir, kendisi öğrenilmiş çaresizliğe savaş açmıştır, ona göre mutlaka herkesin bir yeteneği ve güzelliği vardır. Müthiş bir iletişim uzmanıdır. Onun için okumak ve uygulamak çok önemlidir. Bu nedenle her yeni eğitimin ya da her yeni programın ilk katılımcıları arasında yer alır. Umutlarımızı ve umutlarını hep canlı tutma yeteneğine sahiptir. Bir yolculuktayız hepimiz ve bu yolculukta yolunu kaybedenlerden ya da yanlış yolda olanlardan olduğunuzu düşüyosanız, daha iyi bir rehber bulamazsınız.
Psikolojik sorunlarımızın çözümünde yapılması gereken ilk şey bence güvenilir bir danışman bulmaktır. Ben çok zor bir dönemimde internette yaptığım uzun araştırmalar sonunda tavsiye ediyorum.com sayesinde Feyzullah Beye rastladım. Telefonla görüşmemizde benimle gerçekten çok yakından ilgilendi ve sürekli her şekilde kendisini rahatlıkla arayabileceğimi söyledi. Randevu alıp görüşmeye gittim. Konuştukça sorunlarımın üstesinden gelmeye başladım ve sorunlarımın hafiflediğini hissettim. Ondan öğrendiğim en önemli şey sorunların mutlaka bir çözüm yolunun olduğu, yeter ki bu sorunlarla yüzleşip doğru kararlar alabilmek olduğunu öğrendim. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.
Feyzullah Beyi yaklaşık 4 yıldır tanıyorum.Ailecek her bunaldığımızda, bireysel olarak yanımızda olmuştur.Panik atak sorunu yaşadığım yıl bana en büyük desteği veren kişidir. Bana yaptığı telkinler hep işe yaradı.Mesleğinde yeterli, kendini geliştirmiş harika bir danışmandır. Çocuklarımın da ergenlik sorunlarına yardım eden çok yönlü bir uzmandır.Sorunlarınıza yardımcı olabilecek çok yönlü bir psikologtur.Hipnoz, telkin, dinleme, paylaşma dolu bir yıl geçirdik ve biz çok memnun kaldık.Samimi olarak Kesinlikle tavsiye ederim.
6 ay önce daha önce adını çok duyduğum ama hastalığı yaşamadığım tepkilerini bilmediğim bir illetle tanıştım..PANİK ATAK..bir gecede ilerki günlerimi aylarımı etkileyecğeini bilmeden tanıştım..bilmek istemezdim ama oldu..yaşadıklarımın ağırlığına psikolojimin verdiği bir sinyaldi..ne yapacağımı bilmez halde ilaçlar ailem her türlü desteği denedim ama olmadı..ataklar sıklaştı hala baş etmeyi öğrenemeyeceğimi görünce netten araştırmaya başladım ve burada yazılan yorumlarında etkisiyle feyzullah beyle tanıştım...hiç dışarı çıkamadığım için benimle online terapi yapmayı teklif etti hiçbir mecburiyeti yokken..onunla tanıştıktan sonra banyo yapmaya binamızın kapısına ve hattaaaa markete gitmeye başladım..verdiği elektrik o kadar pozitiftiki her görüşmeden sonra ilerlemem dahada hızlandı..yargılamıyo neden diye sormuyo hep ileriye dönük moral veriyo buda beni iyi hissettiriyodu..burdan bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim..feyzullah beni canı gönülden tavsiye ederim.[Site Editörlerinin Notu: Yazının devamı 13.8.2012 tarihinde eklenmiştir]selamlar..eğer psikoljiyle ilgili bir rahatsızlığınız varsa adı ne olursa olsun panik atak depresyon vs. vs. doğru adrestesiniz..6. aydada yorum yazdığım bu yere tekrar yazmak ihtiyacı hissettim...ben panik atak hastası değilim..bu feyzullah beyin bana söylediği ilk şeydi..kafamdan çıkarmam gereken ilk şey olmalıydı..olduda...ailemin ses tonları kalın ve hep yüksek sesle konuşulur..benimse bu hastalıkla mücadele ederken sessiz ve sakin bir yerlerde olmam gerek..bu sakinliği dinginliği haftada birde olsa bana feyzullah bey verdi..beni sakince dinlemesi sorularıma hiç görmediğim kadar nezaketle cevap vermesi benim iyileşmemde büyük rol oynamıştır..kapının önüne bile çıkamazken feyzullah bey^i tanıdım ve 2 aya yakın zamanda markete alışverişime gidebiliyor haldeyim :))burda yazılanlar doğrumu diye kendim düşünürken şu an elim tuşlarda kendim yorum yazıyorum...kesinlikle doğruymuş artık net biliyorum..kendimi tanımamda ileriye dönük neler yapmam gerekitiğini anlamamda neleri yapıp neleri yapmamam gerektiğinde bana ışık olan feyzullah beye sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha yinelemk isterim...ilk bana bir terapistle görüşmen gerek dediklerindede doktor bana ne yapacak sorunlarımımı çözecek dediğimi hatırlıyorum ama feyzullah bey için tek kuracağım cümle hayatımı değiştiren adam...çok çok çok çok teşekkür ediyorum..
Feyzullah Beyle kendisinden destek alıp çok memnun kalan bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım ve şimdi ben de ihtiyacı olan diğer insanlara tavsiye etmek istiyorum. Evliliğimiz son bir kaç yıldan beri tatsızlaşmış ve eşimle aramızdaki tartışmalar iyice artmıştı ve eşim en sonunda boşanmaktan bahsetmeye başlayınca bu güne kadar düzelir, halledebiliriz dediğimiz şeyleri kendi başımıza düzeltemeyeceğimizi anlayarak kendisine gittik. Sonuç olarak aslında ikimizin de benzer şeyleri istememize rağmen doğru iletişim kurmamaktan ya da farklı kişiliklerimizden kaynaklanan dirençlerle birbirimizi anlayamadığımızı fark ettik. Bize kendimizi ve birbirimizi tanımamıza ve anlamamıza, ilişkimizi iyileştirmemize fırsat verdiği için Feyzullah Beye çok teşekkür ediyoruz.
 alanında bu kadar mükemmel bir insanla daha hiç karşılaşmadım. özellikle güleryüzü ve içtenliği çok zor bulunan bir özellik . herkes gibi sadece iş değilde yardım etmek için çabalaması... herkese kesinlikle öneririm. ben çok aradım ama artık alanının en iyisini buldum :) feyzullah bey bu işin üstadı :) bu övgüleri bir tek kendi adıma değil kime sorduysam aynı şeyi söyledi ve söylenilenlerin de hakkını veriyor. samimi bir insanla konuşmak o kadar güzel ki hele tanımadığınız biri ise böyle bir şey sizi hem şaşırtıyor. hemde huzur veriyor
Feyzullah Beyle yaklaşık olarak 5 yıldır tanışıyoruz.Kendisi alanında uzman,cana yakın ve insanları çok iyi tanıyan profesyonel bir danışmandır. Bu 5 yıllık süreç içerisinde sınav kaygıları, bölüm seçme ve daha birçok konuda karar vermekte zorlandığım daha doğrusu herhangi bir kararımın olmadığı anlarda Feyzullah Beyden profesyonel yardım aldım. Şimdi o zaman verdiğim kararların ne kadar doğru karalar olduğunu daha iyi anlıyorum çünkü severek okuduğum bir bölümdeyim ve ilerde severek yapacağım bir işim olacağını düşünüyorum.Şimdilerde ise ilişkilerimde yaşadığım sorunlarla ilgili kendisinden profesyonel yardım alıyorum ve her geçen gün sorunlarımın azaldığını hissediyorum.profesyonel yardım almak isteyen herkese önerebileceğim bir danışman.
Feyzullah Beye gittiğimde son derece çaresiz, ümitsiz ve depresyondaydım. Uzun süren mutsuz bir hayatın ardından iki yıl süren ilişkim bitince artık kendi kendime yardım edemeyecek kadar hasta hissediyordum. Ama şükürler olsun ki adeta yeniden doğmuş gibi oldum. Ona ne kadar teşekkür etsem az. Bir kere yanında son derece rahat ve açık olabileceğinize emin olun. Asla yargılanmayacağınız kesin. İşinde gerçekten çok profesyonel. İnsan eğer birşeylere kendi başına çare bulamıyorsa çok da beklememesi lazım. Böyle bir durumda Feyzullah Bey gibi birinin yardımını aldığınızda çok rahatlayacağınızın garantisini size verebilirim.Lütfen sorunlarınızı göz ardı etmeyin. Sağlık ve mutluluklar...
Feyzullah Beyle annemin araştırmaları sonucu tanıştım. Bende derslere konsantre olamama, sınav kaygısı, içimde huzursuzluk duygusu vardı, kardeşimle anlaşamıyor ve kavga ediyordum. Bu sorunların üstesinden hocam sayesinde geldim. Kendisi çok cana yakın bir insan, bazı insanlar psikolog'tan yardım almaktan çekinir, ama O kesinlikle çekinilecek bir insan değil. Çok cana yakın ve samimi bir insan. Bence sorunlarınızı çözemiyorsanız vakit kaybetmeden Feyzullah Beyden yardım alın. Herkese tavsiye ediyorum.
 Merhaba, ben 20 yaşındayım ve üniversite 2.sınıf öğrencisiyim. Annemden hiçbir zaman tam bir ilgi göremedim babamdan da öyle. Yaşadığım hayat bana son derece boş ve anlamsız geliyordu. Yaptığım hiçbir şeyden keyif alamıyor, arkadaşlarıma tam anlamıyla güvenemiyordum. bu eskiden yaşadığım birkaç olaydan kaynaklanıyordu sanırım. Derslerim çok kötü ve zor sınıfı geçiyorum, içimden hiç çalışmak gelmiyor ve artık benden birşey olmaz kafası yerleşmeye başladı, sıradan bir insan olucam artık düşüncesindeyim. Sık sık alkol kullanıyordum, alkol aldığımda kafan boşalmış gibi oluyordu ve biraz da olsa rahat ve neşeli bir insan olabiliyordum. Uyuşturucuya başlamayı dahi düşünüyordum. Bu durumun içinden nasıl çıkabilirim bilmiyordum. sevgilimin ısrarı üzerine yardım almaya karar verdim. Feyzullah beyide o bulmuştu. Aslında kimsenin bana yardımcı olabileceğini düşünmüyordum ama en azından kimseye anlatamadığım şeyleri anlatır rahatlarım diye düşündüm. Uzun süredir onunla görüşmeye devam ediyorum. Hergeçen gün sıkıntılarımın biraz daha hafiflediğini hissediyorum. Kız arkadaşım çok değiştiğimi söylüyor. Artık alkole sığınmıyorum. Galiba iyileşiyorum. Çok değerli terapistime teşekkür eder, başkalarınada tavsiye ederim.
Ben üniversite sınavlarına hazırlanan lise son sınıf öğrencisiyim. Üzerimde yoğun bir stres ve kaygı vardı. Bu yüzden Feyzullah hocama müracaat etmiştik. Çok sıcak, samimi ve işinde profesyonel biri. İlk görüşmede sorunlarımı anlattım ve analiz yapıp neler yapabileceklerimizi konuştuk. Sonraki seanslarda çok ciddi mesafe kaydettim. Artık daha az kaygılı ve rahatım. Sanırım eksik konularımıda rahatlıkla yetiştirip sınavda iyi bir puan alacağım. Şu an deneme sınavlarım baya yükseldi. Bir kaç hafta daha devam edeceğim ondan yardım almaya. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.