Danışan Yorumlarım

 Yardıma çok ihtiyacım vardı ve araştırmalarım sonucu tavsiyeediyorum.com dan Feyzullah Beyi buldum ve ondan yardım almaya karar verdim. Psikolojim çok bozuktu. Benim sorunum iletişim bozukluğu ve insanlarla iyi iletişim kuramıyor olmamdı. Okulda benimle sohbet eden, beni seven insanların olmadığını düşünüyor hep kendimi değiştirmeye çalışıyordum ama olmuyordu. Çok sessizdim, cesaretsizdim... Derste hoca soru sorarken bile kısık sesle cevap veriyordum. Çok utangacım ve herkes bana gülüyor gibi geliyordu. Tanıdığım ve sahip olduğum herkesten utanıyordum. Arkadaşlarım hep beni yargılıyordu. Ben 17 yaşındayım ve Lise 3'teyim. Bir de kafamdan her şey geçiyor; saçma ve hiç olmayacak şeyler. O kadar çaresizdim ki terapistim sayesinde bütün bunlarla baş etmeyi öğrendim. Her seansta yeni şeyler fark ediyor, bir şeylerin aydınlandığını hissediyordum. Terapim bitmek üzere artık. İhtiyacı olanlara mutlaka kendisini tavsiye ediyorum.
 Sorunlarımın üstesinden gelemeyince ilk defa psikolojik yardım alma gereği hissetim ve internette ararken Feyzullah Beye ulaştım. Yaşadığım şeyleri başkasına anlatmakla ilgili kuşkularım vardı görüşmeye girdiğim anda samimi yaklaşımıyla tüm ön yargılarımı attığımı söyleyebilirim. Eğer sizde kim olduğunuzu ve ne yapmak istediğinizi unuttuğunuz zamanlardaysanız kendinize bile açıklamaktan korktuğunuz sizi yıpratan her ne varsa hayatınızda hiç tereddüt etmeden Feyzullah Beye uğramanızı tavsiye ediyorum. Ondan yardım aldıktan sonra hayatımda birçok şeyin değiştiğine tanık oldum, özgüvenimi yeniden kazandım.
 Her şeyi dert sorun eden hemen surat asabilen ve küserek sorunları çözmeye çalışan en küçük şeyi dahi çok büyük sorunlar yapan bir kişi olduğumu anladıktan sonra internetten bir uzman araştırmaya başladım. Feyzullah beyden yardım almaya karar verdim. Doğru bir karar verdiğimi şu an daha iyi anlıyorum. Onun empatik yaklaşımı beni anlaması ve sorunlarımı çözmem konusundaki yaklaşımı harikaydı. İhtiyaç duyan dostlarıma hiç düşünmeden onu tavsiye ediyorum. Saygılarımla
  İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum. İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum.
 Merhaba, ben bilgisayar mühendisliği 3.sınıf öğrencisiyim. hiç bir zaman bir hedef ya da istediğim olmadı öylesine girdim, girdiğimden beri hiç istemedim, ama bırakacak cesareti hiç kendimde bulamadım, başarısızlıktan korktuğum için sınıf geçmek için hep çok çalıştım ve geçtim, her yıl eğer kalırsam başka bir bölüme gitmek için çalışmak planları yapmama rağmen. bu zamana kadar ailemin yaptığı masraf çok büyük, bırakamam. bazen çok sinirleniyordum, bölümden çok nefret ediyordum, derse, çevreye, bunu yapıyor olmama aşırı sinirlenip dersten çıkıp sessizce eve gidiyordum,evde bir anda ağlamakla birlikte çok sinirleniyordum, aklımdan hep sağ elim kırılsa,birşey olsa ve okulu bırakmak zorunda olsam düşünceleri geçiyordu. o sinirle genellikle elimi duvara vuruyordum.bazı pratik ödevlerde de böyle sinirleniyordum. sinirlendikçe kötü şeyleri tek tek kendime hatırlatıp daha da kötü oluyordum, her insan gibi çevreden de mutsuzdum, anlatabileceğim kimse yoktu, insanlarla ilişkilerim de ortalamanın altında. lisedeyken de, üzülüp sinirlendiğimde elimi kaloriferde uzun tutardım, kızarırdı. Annem mutsuzluğumun farkındaydı en sonunda yardım almamız gerek diyerek bir arkadaşının önerisi üzerine Feyzullah Beyden yardım alamaya başladım. aylarca süren seanslardan sonra mutsuz olmamın nedenlerini fark etmem ve anlamam neticesinde her şey değişmeye başladı.artık tepkilerim daha farklı, daha sakinim, içimdeki öfkeyi kontrol edebiliyorum.hala yardım alamaya devam ediyorum. Kendisinden çok memnunum ve herkese öneririm.
 merhaba ben ayla 24 yaşında bayanım.feyzullah beye gitmeden 5 ay önce anksiyete bozukluğu tanısı koyulmuştu ve ilaç kullanıyordum. ama etkili bi düzelme gormuyordum, ataklarım devam edıyordu. İlaç kullanmak istemiyordum ve bunun başka bir tedavisi varmı diye araştırdığımda Feyzullah beye ulaştım.psikoterapiyle sorunumun üstesinden gelebileceğimi söyledi. Randevu alarak terapiye başladım. Her seanstan sonra ataklarım azaldı ve kısa sürede tamamen ortadan kalktı. O kadar ilaç kullanmıştım fayda görmemiştim. Hayret vericiydi. Kendisini çevremdeki herkese anlatıyor ve tavsiye ediyorum. Sizlerede şiddetle tavsiye ederim. Sevgiler…
  Yıllardır halledemedğim sorunlarım vardı.Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Feyzullah Bey'i buldum.Kendisi alanındaki tüm yenilikleri takip eden ve karşısındakini samimiyetle dinleyen çok dürüst bir insan olarak karşıma çıktı.Bu zamana kadar gittiğim bir kaç Psikologun tam anlamıyla çözemedği sorunlarımı Feyzullah Bey sayesinde rahatlıkla atlattım.Kendisine burdan hayatımı değistirip bana en içten şekilde yardım ettiği için teşekkürlerimi iletiyorum.İşinde profesyonel olduğu için onu tebrik ediyorum.   Yıllardır halledemedğim sorunlarım vardı.Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Feyzullah Bey'i buldum.Kendisi alanındaki tüm yenilikleri takip eden ve karşısındakini samimiyetle dinleyen çok dürüst bir insan olarak karşıma çıktı.Bu zamana kadar gittiğim bir kaç Psikologun tam anlamıyla çözemedği sorunlarımı Feyzullah Bey sayesinde rahatlıkla atlattım.Kendisine burdan hayatımı değistirip bana en içten şekilde yardım ettiği için teşekkürlerimi iletiyorum.İşinde profesyonel olduğu için onu tebrik ediyorum.
 Merhaba, ben Burkay. 7. sınıfa gidiyorum. Biz yeni bir mahalleye taşındık. Bu yüzden dolayı derslerimde değişti. Bu yıl dersler bana biraz ağır geldi veya ergenlikten dolayı derslerime dikkat edemiyordum. Bu konu ile ilgili çok kötü durumlar yaşadım. Açıkcası hep takdir alırken bu sene ilk defa teşekkür aldım. Ailemde bana bu yüzden baskı yapıyor ve kızıyordu. Bana arkadaşlarına uydun ve onlar gibi oldun diyorlardı. Arkadaşlarımında dersleri iyi değil. Ben bana kızmalarına çok üzülüyorumdum. Derslerime ne kadar dikkat etsemde kötü not alıyorumdum. Bu benim elimde değil, ama ailem beni anlamıyordu. Çok üzülüyordum ve stresten kalbime ağrılar giriyordu. Feyzullah abiden yardım almaya başladıktan sonra ailemle olan ilişkilerim de düzeldi. Arasıra ailemlede görüşüyordu çünkü. Annem babam bana eskisi gibi davranmıyor, derslerime daha çok dikkatimi verebiliyordum. Uyum sorunum ön plandaydı sanki. Bir çok açıdan hayatıma düzen geldi. Hala yardım almaya devam ediyorum. Ailem de bende bu durumdan çok memnunuz. Kendisini mutlulukla tavsiye ederim.
 Üniversitede master öğrencisiyim bir yıldır birlikte olduğum erkek arkadaşım zor bir ameliyat geçirdi ve sol tarafı felç oldu. bu karmaşıklıkta babası beni öğrendi ve ona çok kızdı iki arada kalan erkek arkadaşım ayrılmamızın en doğru karar olacağını söylüyor ikimizde ayrılmak istemiyor ve birbirimizi seviyoruz ben günde 4 saat kesintisiz ağlıyordum ve intihar düşüncesini kafamdan atamıyordum. Bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittim. Yıkılmış bir durumda girdiğim görüşmeden umut dolu olarak çıktım. Onun sakin, kendinden emin duruşu, samimi ve profesyonelce yaklaşımı beni çok etkiledi. Bir süre seanslara devam ettim. Erkek arkadaşım şu an daha iyi. Ona destek olmak hem ona hem de bana çok iyi geliyor. Hayatında çıkar yol bulamayanlara tavsiyem Feyzullah beyin adresi…
İyi günler, ben ilkokul 4. sınıfta bottan düşerek boğulma tehlikesi geçirdim. o günden sonra bir daha hiç denize giremedim yüzmeyide haliyle öğrenemedim. Şimdi 32 yaşımdayım yüzmeyi öğrenmek istiyorum. bir kursa yazıldım ilk derse gittim benim için felaketti çünkü havuz benim boyumu geçiyordu ve havuzun kenarı dışında tutunacak hiçbiryer yoktu. Zorla kenara tutuna tutuna havuza girdim ayaklarım yere değmedi nefes çalıştık ayakları çırpmayı çalıştık. Daha 1 saat dolmamıştıki suyun üstünde biryere tutunmadan sadece bir sosisle durmam istendi ve ben ne yazık ki yapamadım ve dersi bıraktım. Açıkçası bu korkumu nasıl yenebileceğim konusunda çok karamsardım. yüzmeyi çok istiyordum ama ne yapmam konusunda hiçbir fikrim yoktu. Taaki bir arkadaşım Feyzullah beyden bahsedene kadar. Kapalı alan fobisinin olduğunu ve Feyzullah beyden yardım alarak kısa sürede atlattığını anlattı. Telofonunu alarak aradım, yardımcı olabileceğini söylediğinde çok mutlu olmuştum. Mümkün olan en yakın zamana randevu alarak gittim. Çok samimi ve güven veren biri olduğu hemen anlaşılıyordu. İlginç birkaç teknik uyguladı 3-4 seanstan sonra korkularım neredeyse tamamen geçti. Şu an yüzme kursuna devam ediyorum, baya öğrendim. O kadar mutluyum ki anlatamam. Kendisini fabisi olan herkese tavsiye ederim.
Birtakım sorunlarım vardı ve uzun zamandır iyi bir psikolog arıyordum. Bu sitede Feyzullah Beyle ilgili yazılanları okudum ve randevu almaya karar verdim. Her şeye olumsuz bakan, olumsuz değerlendiren ve önyargıları olan bir insandım. İlk seanstan itibaren istesem de onunla ilgili olumsuz şeyler düşünemedim. Hakikaten alanında uzmandı ve bana çok yardımcı oldu. Şu an bakıyorum da hakkında yazılanlar az bile. Onunla kendimi yeniden keşfettim ve bakış açım değişti hayata karşı. Çok samimi, güler yüzlü ve içten bir insan. Kendisine tekrar teşekkür ederim.
 Merhaba, ben 15 yaşında, lise 1 giden biriyim şu an lise 2 ye geçtim. Liseye başladıktan sonra görünüşümü hiç beğenmiyordum. çirkin, kısa boylu ve çarpık bacaklı olduğumu düşünüyordum. Bunu kabullenemiyor, her akşam, her gün ağlıyordum. Özellikle yaz geldiğinden beri, bacaklarımı göstermemek için dışarı çıkmıyordum. Kendimi diğerlerinin yanında küçücük ve ezik hissediyordum. İnsanların arkamdan dalga geçtiğini düşünüyordum. Daha önce sevgilim olmuştu, gayet iyi bir arkadaş ortamımda var ama kendi halim yüzünden onlardan da koptum. Artık ağlamaktan çok kötü olmuştum, defalarca intihar etmeyi düşündüm ancak dini sebeplerden dolayı vazgeçtim. İleri de olacağım estetiğin parasını bile şimdiden biriktimeyi düşünüyordum. Cidden kafayı yemek üzereydim. Aileme durumu anlattığımda kendi haline şükret diyor ve açıkcası beni pek kaale almıyorlardı. Ancak teyzemin ısrarıyla bir psikologa gitmem gerektiğine karar verdik. Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittik. Önce ailem ve ben hep birlikte, sonra sadece benimle görüştü. O gün bana yardımcı olabileceğini hissetmiştim. Devam eden görüşmeler de ne kadar yersiz kaygılarım olduğunu farkettim. Aslında o kadarda çirkin değildim. Güzel bir çok yönüm varmış. Kendisiyle barışık yaşamanın zevkine vardım diyebilirim. Okul başladığında eminim artık farklı bir ben olacak, herkes şaşıracak. Sevgili terapistimi tavsiye etmekten mutluluk duyarım.
Feyzullah beyi, bu sitedeki tavsiyeler üzerinden buldum, kendinden yardım aldığım konu, çift olarak özel hayat ile ilgili bir konudur bir bayan olarak feyzullah beye problemlerimi anlatırken hiç rahatsız olmadım kendisinin danışanının kırılmış yanlarını çok iyi analiz ettiğinin kanısındayım tedavim devam etmekte,çiftlerin problemlerinin en çıkılmaz noktasına gelmeden de pskolojik destek alması gerektiğini düşünüyorum ve şunuda belirtmek isterimki evlilik öncesi her çift ilişkilerini sorgulamalı eğer kişilik problemlerinden kaynaklanan sorunlar varsa partnerini olduğu gibi kabul etmek yerine psikolojik destek alarak daha sağlam bir evlilik başlangıcı olabiliceğini düşünüyorum tedavi sürecimiz bittiğinde sizleri tekrardan haberdar edeceğim.
Üniversiteye hazırlanan yiğenim var. Haliyle gergin ve stresli bir dönem geçiriyor.Sınav stresini azaltmak ve yaşam kalitesini düşürmemek istiyordu. benden yardım istedi. Ebeveynlerininde kendisi ile yeterli iletişim kuramadığından dert yandı. Bende internetten yaptığım araştırmalar sonucunda Feyzullah beye ulaştım. Kendimi önce yüğenimin yerine koymamı istedi, sonrada anne-babasının... Uzaktan empati yoluyla iletişim kurarak bu işin üstesinden geldik. Yardım ve destekleri sayesinde yiğenim anne-babasıyla şimdi çok daha iyi geçiniyor ve sınava hazırlanırken eskisinden çok daha az heyecanlı oldugunu söyledi... Feyzullah beyin kendisine teşekkürlerimi burdan iletmek istedim... Kendisi çok mesafeli ve güler yüzlüydü.işinde uzman olduğunu bize yansıttı.
Feyzullah Beyi yaklaşık 4 yıldır tanıyorum.Ailecek her bunaldığımızda, bireysel olarak yanımızda olmuştur.Panik atak sorunu yaşadığım yıl bana en büyük desteği veren kişidir. Bana yaptığı telkinler hep işe yaradı.Mesleğinde yeterli, kendini geliştirmiş harika bir danışmandır. Çocuklarımın da ergenlik sorunlarına yardım eden çok yönlü bir uzmandır.Sorunlarınıza yardımcı olabilecek çok yönlü bir psikologtur.Hipnoz, telkin, dinleme, paylaşma dolu bir yıl geçirdik ve biz çok memnun kaldık.Samimi olarak Kesinlikle tavsiye ederim.
Son zamanlarda evliliğimizdeki sorunları halledemez duruma gelmiştik. Aile danışmanı ararken karşıma çıkan uzmanları inceledim ve birkaç tanesine mail attım. Kısa sürede Feyzullah Beyden mailime cevap geldi ve telefonla aradım, randevu aldım. Görüşmeye gittiğimde kendimi çok güvende ve rahat hissettim. Sorunlarımı hiç çekinmeden anlattım. Samimi, içten, size değer veren, çok dikkatli bir dinleyici. Eşimle birlikte seanslara hala devam ediyoruz. Her gün bir şeyler daha yoluna giriyor. Netten tesadüfen bulduğum danışmanımı iyi ki tercih etmişim diyorum. Teşekkürler…
Merhaba, bu yıl lise son sınıftayım, sınav kaygısı nedeniyle büyük bir endişe yaşıyordum. Çok az bir zaman kalmış olmasına rağmen ben heyecandan çalışamamaya başlamıştım. Gün geçtikçe zaman daralıyor ve denemelerden aldığım notlar düşmeye başlıyordu.Neyse ki şimdi toparlamaya başladım. Feyzullah Beyle görüşmelerimiz sonucunda şu anda kendimi çok daha iyi hissediyorum. YGS sınavım fena geçmedi. Umarım lys de iyi geçer. Şu sıralar sınav kaygısı namına hiçbir şey yok, üstelik kendimi çok da hazır hissediyorum. Sınav kaygısı yaşayan arkadaşlara önerebilirim. Teşekkürler…
Merhaba, geçen yıl üniversite sınavlarına hazırlanıyordum ve deneme sınavlarında çok heyecanlanıyor, ya yarısında çıkıyor, ya da bildiğim soruları dahi yanlış cevaplıyordum. Bu konu beni ve ailemi çok endişendiriyordu. Bir başkasınında bu sorunumu çözeceğine açıkcası inanmıyordum. Annem bu siteden sevgili danışmanımı bulmuş. Aradık randevu aldık ve gönülsüz bir şekilde ofisine gittim. İlk görüşmede bende pozitif, güleryüzlü yaklaşımıyla olumlu bir intiba bıraktı. Sonra bir kaç ay devam eden seanslarım sonucunda sınav kaygımı yendim. Ayrıca bir çok sorunumuda arada hallettim. Konusunda oldukça uzman, deneyimli biri. Şu an istediğim bölümü kazandım ve okuluma başladım. Hatta bu satırları üniversitemin kütüphanesinden yazıyorum. Başarımda büyük emeği olduğu için onu asla unutmayacağım. Burdan sevgi ve saygılarımı iletiyorum kendisine ve her şey için çooook teşekkür ediyorum.
Merhaba. 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. sinirlendiğimde ya da panik yaptığımda nefes almakta zorlanıyor, titremeye başlıyordum. bazen bunu daha şiddetli yaşayıp sadece derin derin nefes alabiliyorum ve sadece ellerim bileklerimden itibaren uyuşuyordu. boğuluyormuş gibi oluyordum. bu sorunum yüzünden bir çok kez haklı olduğum halde derdimi tam olarak anlatamıyor, tartışamıyor, toplulukta konuşamıyordum ve bu durum artık beni çok rahatsız ediyor.farklı psikolojik problemlere de yol açmasından korkuyordum. Psikiyatra gittim birkaç ilaç verdi. Kullanmaya başladığımda aşırı rahatlık ve dikkat dağınıklığı oldu. Bu şekilde olmak istemiyordum.Birkaç arkadaşım terapi almamı önermişti. Bu siteden Feyzullah beyi bulmuş, hakkında yazılan tavsiyeleri okuyunca ondan yardım almaya karar verdiştim. Doğru bir karar verdiğimi ilerleyen süreçte fark ettim. Her seansta sorunlarımla ilgili çok ilginç sebepler buluyorduk. Ve her geçen gün dahada rahatlıyordum.şimdi çok iyiyim ve insanlarla sorun yaşamadan iletişim kurabiliyor kendimi çok iyi ifade edebiliyorum. Yaşadığım bu deneyimi buradan paylaşmak istedim. Teşekkürler Feyzullah bey.
Feyzullah Beyden çocuğumun sınav kaygısı ve üniversiteye hazırlık sürecinde yardım aldık. İlk olarak daha önceden kendisinden yardım alan bir yakınımız önerdiği için onu tercih ettik. Çocuğumuz psikolojik yardım almak istemediği halde ilk görüşmesinden sonra büyük bir istekle görüşmeye devam etmek için sabırsızlandı. Bu bizim yükümüzü çok hafifletti. Sınav günü çocuğumda hiç heyecan ve kaygı görmediğime ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Bu konuda yardım almak için çok araştırma yapıp bilgi toplamıştık. Bunun için çok zaman ve emek harcadık. Bu nedenle çocuğu sınavlara hazırlanan ailelerin neler yaşadığını çok iyi bilmekteyim. Bu yüzden sınav anneleri ve babalarına bir katkım olsun istedim. Hiç düşünmeden Feyzullah Beyle iletişim kurmanızı öneririm. İlk görüşmeden sonra ne kadar çok değişiklik olacak göreceksiniz.
 Benim hastalığım marmara depremi ile başladı.depremin yoğun olduğu bir yerde değildim. 1. katta oturuyorduk, balkonlarımız demirliydi beş katın üstüme yıkılacağını, kaçamayacağımı, göçük altında kalıp öleceğimi hayal eder çok korkardım sanırım o dönemde erkek arkadaşımdan ayrılmam onun getirdiği üzüntü ve yalnızlıktan kaynaklanan bir süreçti. Korkularla geçen 2 yılın sonunda evlendim kaybettiğim cesareti, dayanağı eşimde buldum ve iyileştim. Taki 6 yıl sonra çocuğuma yedirdiğim yumurtanın boğazına kaçmasıyla yaşadığım endişe ve üzüntü ama bundan dahada önemlisi yavrumu öldü sanmam ile korkularım depreşti. Çocuğum morardı nefes alamadı ve ben ona bakamadım bile elime öldü sandım olayı yaşadığım zaman ise ikinci çocuğuma hamileymişim, ölüm korkusuna birde doğum korkusu eklendi. 9 ay boyunca doğumu düşündüm korkularım arttı baş edemez oldum ama hamilelik ve emzirme sürecinde ilaç kullanamadım. Sonraki süreçte 9 ay boyunca ilaç tedavisi gördüm.İlaç kullandığım dönemde çok rahattım ölümü düşünmüyordum ya da ufak tefek olaylardan etkilenmiyordum.Hayattaki kötü olaylara normal tepkiler veriyordum.Gergin değildim rahattım.Midemden rahatsızlanınca ilacı bırakmak zorunda kaldım aslında son ilaçtı tedavimde bitmek üzereydi.Şimdi ise haberlerde izlediğim basit bi trafik kazasını bile 3 gün aklımdan çıkaramıyorum.Sürekli kendime,çocuklarıma ya da yakınlarıma bi şey olacak diye korkuyorum,küçük olayları abartıyorum,çok sinirliyim.Farkında olmadan kendimi çok kasıyorum ve gün sonunda yorgun düşüyorum. En büyük destek alacağım kocamdan hiç destek alamıyorum,hastalığıma inanmıyor,rahatlıktan şımarıklığımdan böyle davrandığımı söylüyor.En büyük sorunlarımdan biride,yola yürüdüğümde merdiven çıktığımda soluk soluğa kaldığımda kalbim duracak sanıyorum,panikleyerek kalbimin daha hızlı çarpmasına neden oluyorum,her an ölecekmişim gibi çok korkuyorum,geleceği düşünüp hep kötü şeyler olacak diye kaygılanıyorum hiçbir anım rahat geçmiyor.Çocuklarıma sabırsız olduğum için devamlı sinirliyim ve bu çocuklarımda şiddete kadar gidiyor.İlaç kullanırken çocuklarla oynuyor vakit geçirmeyi seviyordum ama sonrasında tahammül edemiyordum. Abimin ısrarıyla Feyzullah beyden yardım almaya başladım. Haftada bir görüşüyoruz. Yaklaşık 4 ay oldu. Şu an daha iyiyim. Konuşarakta tedavi olunduğunu yaşayarak öğrendim.tamamen iyileşmek için sabırsızlanıyorum. Doğru uzmanı bulmak her zaman mümkün olmuyor. Bu konuda şanslıydım biraz geçte kalsam. Kendisine burdanda binlerce kez teşekkür ediyorum.
Merhabalar. Yaşım 28, istanbul da ikamet ediyorum. Üniv. mezunuyum. Çocukluk yıllarından beri sorunlu bir baba ve sorunlu bir anne nin yetiştirdiği veya yetiştiremedikleri bir bireyim. Lise yıllarında annemin ezberci davranışları ile Antidepresan kullanmaya başladım. Düzensiz bir şekilde birçok ilaç kullandım. Kendim çok hassas bir yapıda olan, neden sonuç ve adalet duygusu ile yaşayan bir bireyim. ortalama 20 kilo birden aldım. Daha sonra ilaçları bıraktım. İki sene evvel trafik kazası geçirdim. Duran bir araca arkadan hızlıca çarptık herhangi bir yaralanma yaşamadım. üzerinden uzun bir zaman geçmesine rağmen trafikte araç kulanmakta güçlük çekiyorum. Kaygı sıkıntısı yaşıyorum. Sanki her an kötü birşey olacak, takla atacam, aracım kayacak birine çarpacak, veya biri gelip bana çarpacakmışcasına korkular yaşıyorum. Önceden bu durum bende yoktu yaşadığım kazadan sonra bu durumu yaşamaya başladım. Bir diğer sıkıntım da, her dakika öleceğimi düşünmem, annemin ve babamın öleceklerini sürekli düşünüp pisikolojimi alt üst etmemdi. Feyzullah Alpmandan yardım almaya başladım. Her geçen gün daha iyi hissetmeye başladım. Kendisini psikolojik sorunları olanlara tavsiye ederim. Saygılarımla.
 Feyzullah Alpman ile tanışmışlığım sekiz yıla yakındır var. Kendisi ilk defa yardım aldığım psikolojik danışmandı.Tam olarak kimlik kargaşası yaşadığım dönemlerde ne zaman ihtiyacım olsa hep yanımdaydı her zaman ulaşabiliyordum. Şimdi arkamı dönüp baktığımda kahkaha derecesinde gülebildiğim şeyleri, o, zamanında hiç bıkmadan, usanmadan, yaptığım hiç bir hataya kızmadan, sabırla, ciddiyetle beni dinledi ve beni her seferinde karanlıktan aydınlığa çıkardı.Bugüne kadar tanıdığım eğitimcilerin arasında son derece başarılı, sayısı bir elin parmağını geçmeyecek kişiler arasında benim için.(birinci veya ikinci parmak olabilir) Feyzullah Alpman'ın kusursuz bir terapist olduğunu, anlayış, sabır, sakinlik, insanları çözümleme ve daha sayamayacağım bir çok yönüyle insanların sıkıntılarını çok rahat bir şekilde giderebileceğini düşünüyorum.Aradan yıllar geçmesine rağmen bir gün yazdığım kısa bir yazıdan benim ruh halimi anlayıp hemen beni arayıp derdimi sorması unutulmazlarım arasında.Şimdi bu başarısını, azmini, ve hala güleryüzlülüğünü takip edip gördükçe yine sayesinde mutlu oluyorum :)
6 ay önce daha önce adını çok duyduğum ama hastalığı yaşamadığım tepkilerini bilmediğim bir illetle tanıştım..PANİK ATAK..bir gecede ilerki günlerimi aylarımı etkileyecğeini bilmeden tanıştım..bilmek istemezdim ama oldu..yaşadıklarımın ağırlığına psikolojimin verdiği bir sinyaldi..ne yapacağımı bilmez halde ilaçlar ailem her türlü desteği denedim ama olmadı..ataklar sıklaştı hala baş etmeyi öğrenemeyeceğimi görünce netten araştırmaya başladım ve burada yazılan yorumlarında etkisiyle feyzullah beyle tanıştım...hiç dışarı çıkamadığım için benimle online terapi yapmayı teklif etti hiçbir mecburiyeti yokken..onunla tanıştıktan sonra banyo yapmaya binamızın kapısına ve hattaaaa markete gitmeye başladım..verdiği elektrik o kadar pozitiftiki her görüşmeden sonra ilerlemem dahada hızlandı..yargılamıyo neden diye sormuyo hep ileriye dönük moral veriyo buda beni iyi hissettiriyodu..burdan bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim..feyzullah beni canı gönülden tavsiye ederim.[Site Editörlerinin Notu: Yazının devamı 13.8.2012 tarihinde eklenmiştir]selamlar..eğer psikoljiyle ilgili bir rahatsızlığınız varsa adı ne olursa olsun panik atak depresyon vs. vs. doğru adrestesiniz..6. aydada yorum yazdığım bu yere tekrar yazmak ihtiyacı hissettim...ben panik atak hastası değilim..bu feyzullah beyin bana söylediği ilk şeydi..kafamdan çıkarmam gereken ilk şey olmalıydı..olduda...ailemin ses tonları kalın ve hep yüksek sesle konuşulur..benimse bu hastalıkla mücadele ederken sessiz ve sakin bir yerlerde olmam gerek..bu sakinliği dinginliği haftada birde olsa bana feyzullah bey verdi..beni sakince dinlemesi sorularıma hiç görmediğim kadar nezaketle cevap vermesi benim iyileşmemde büyük rol oynamıştır..kapının önüne bile çıkamazken feyzullah bey^i tanıdım ve 2 aya yakın zamanda markete alışverişime gidebiliyor haldeyim :))burda yazılanlar doğrumu diye kendim düşünürken şu an elim tuşlarda kendim yorum yazıyorum...kesinlikle doğruymuş artık net biliyorum..kendimi tanımamda ileriye dönük neler yapmam gerekitiğini anlamamda neleri yapıp neleri yapmamam gerektiğinde bana ışık olan feyzullah beye sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha yinelemk isterim...ilk bana bir terapistle görüşmen gerek dediklerindede doktor bana ne yapacak sorunlarımımı çözecek dediğimi hatırlıyorum ama feyzullah bey için tek kuracağım cümle hayatımı değiştiren adam...çok çok çok çok teşekkür ediyorum..
 Merhabalar, benim hayatımda yaşamış olduğum kişisel sorunlarım vardı. En önemli sorunum sosyalleşme sıkıntısıydı. Önceleri pek istemesemde annemin isteğiyle psikolojik yardım almaya karar verdik Feyzullah beye gittik.Üniversite öğrencisiyim ve oturduğumuz yerde okuyorum üniversiteyi.Arta kalan zamanlarda Babam'ın iş yerinde çalışıyorum.İş yerinde sürekli bilgisayar ile meşgul olduğum için gözlerim ve zihnim yoruluyor.sürekli olarak sosyal yaşantımı sekteye uğratıyor.Sadece iş ile de bitmiyor,insanlarla olan iletişimimde iyi değil,sürekli kısa cevaplar veriyorum konuşmayı kısa kesiyorum fakat bir o kadarda insanlarla ilgilenmek istiyorum.Aklıma sürekli şu his gelir konuşacak birşey bulamadığım sıkıntısı,insanların hayatında kalıcı bir yer bırakmak isteyişim,acaba uzun ve güzel sohbet olacak mı diye kendimi yiyip bitiriyordum ruhsal olarak. İyiki gitmişim sanki bu zamana kadar bir fanusun içinde yaşamışım dış dünyadan habersiz. Zorda olsa değişim başladı hayatımda.adım adım ilerlediğimin farkındayım.değişim güzel şey.bu zamana kadar yaşamadığınız hissetmediğiniz şeyleri yaşamak. Psikologuma ne kadar teşekkür etsem azdır.herkese tavsiye ederim.
 Merhabalar, ben 29 yasında bekarım ailemle yalnız kalıyorum sorunum geceleri uyurken odamın kapısında hayal birinin baktıgını goruyorumdum.yani biri bana bakıp çekiliyor, kalkıp baktığımda da kimse bulunmuyordu. Sanki halüsinasyon görüyordum. Annem babam sürekli tv seyrediyor bense adeta internette yaşıyordum. Çoğu zaman işyerinde dahi kendi kendimle konuşuyor kendime cevap veriyordum. İşyerindekiler bende takıntı hastalığı olduğunu söylüyorlardı. İşim gereği trafikte çoğu kez kaza atlattım. Doktora gitmekten çekiniyordum çünkü birine bişeyler anlatmaktan çok heyecanlanıyordum, kalbim hızlı hızlı çarpıyordu. İnternetten Feyzullah beyi buldum ona mesaj attım. Mesajıma cevap alınca çok heyacanlandım yine. Ama tedavi olmalıydım bu şekilde daha fazla yaşayamazdım. Randevu alarak gittim ve tadaviye başladık. Bazı şeyleri atlattım. Zamanla bütün sorunlarımdan kurtulacağıma inanıyorum. Kendisine minnettarım. Çok teşekkürler…
Feyzullah Bey'e gitmeye bu sitedeki tavsiyeleri okuduktan sonra karar verdim. Yaklaşık 3 aydır kendisinin danışanıyım. Samimi,sıcak ve güler yüzlü olması, kendimi ona yakın hissetmemi sağladı ve böylece tüm sorunlarımı, kaygılarımı kendisine çekinmeden anlatabildim. Kendisiyle konuştukça gerçek anlamda huzur bulduğumu, daha sağlıklı düşünmeye başladığımı farkettim. Çünkü daha öncesinde, son derece karamsar,mutsuz, hayattan hiç zevk almayan, son derece memnuniyetsiz biriydim. Feyzullah Bey, bana hayattta farklı pencerelerden bakmam gerektiğini öğretti. Onun sayesinde, hayatta aslında ne kadar çok güzelliklerin olduğunu yeni yeni farketmeye başladım. Feyzullah Bey, beni hayata yeniden bağladı diyebilirim. Kendisiyle, 3 ay gibi kısa bir sürede çok büyük ilerlemeler kaydettik. Onunla konuştukça, artık bitti dediğiniz anda, aslında her şeyin daha yeni başladığını farkediyorsunuz. Eğer bir uzmandan yardım almayı düşünüyorsanız kesinlikle Feyzullah Bey'i tavsiye ediyorum. Mesleğinde gerçekten uzman olduğunu düşünüyorum.
Psikolojik sorunlarımızın çözümünde yapılması gereken ilk şey bence güvenilir bir danışman bulmaktır. Ben çok zor bir dönemimde internette yaptığım uzun araştırmalar sonunda tavsiye ediyorum.com sayesinde Feyzullah Beye rastladım. Telefonla görüşmemizde benimle gerçekten çok yakından ilgilendi ve sürekli her şekilde kendisini rahatlıkla arayabileceğimi söyledi. Randevu alıp görüşmeye gittim. Konuştukça sorunlarımın üstesinden gelmeye başladım ve sorunlarımın hafiflediğini hissettim. Ondan öğrendiğim en önemli şey sorunların mutlaka bir çözüm yolunun olduğu, yeter ki bu sorunlarla yüzleşip doğru kararlar alabilmek olduğunu öğrendim. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.
Feyzullah beye tavsiyeediyorum.com dan ulaştım. ben ve kız arkadaşım 27 yaşındayız. 2 yıllık dolu dolu mutlu bir şekilde beraberliğimiz oldu ancak evlenmeğe karar verdiğimiz zaman kız arkadaşım da bir anda soğukluk başladı, konuşmaya çalıştığım zaman bana kendini kafeste hissettiğini mutlu olmadığını soyluyor bende çok üstüne gidip bitmesi gerekiyorsa soyle bitsin ilişkimiz dedim ısrarla daha sonra bitsin dedi. Onu çok seviyor kaybetmek istemiyordum. Bu süreçte nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum internette araştırmalarıma göre ve gönderdiği mesajlara dayanarak bağlanma fobisi olduğunu düşünmeye başladım. Tekrar onunla konuşarak sorunların üstesinden gelebileceğimizi yardım almamızın doğru olacağını söyledim ve ikna oldu birlikte Feyzullah beye gittik. Birkaç seans birlikte aldı bizi sonra kız arkadaşıma bireysel terapi önerdi. Şu an evlilik hazırlıkları yapıyoruz ve kız arkadaşım seanslarına devam ediyor. Mutsuzluğun kaderiniz olduğunu düşünmeyin mutlaka yardım alın. Sevgiler.
Binlerce sınav kaygısı yaşayan gençlerden birisiydim bende. Sınav kaygısı nedir yada nasıl birşeydir tarif edilmez yaşamak lazım. Yaşayanlar bilir sınav öncesi hayat kabusa dönüşür. İşte böyle bir durumdayken arkadaşımın önerisiyle araştırdık ve hemen randevu aldık. Benim sorunum çözüldü sizinde sınav kaygınızı çözebilmeniz için hocamı size gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Tüm bunları yaparken içe kapanık onu bile yendim, artık daha sosyalim. Bunun içinde hocama ayrıca teşekkür ediyorum. Kendisine çok minnettarım.