Danışan Yorumlarım

 Sorunlarımın üstesinden gelemeyince ilk defa psikolojik yardım alma gereği hissetim ve internette ararken Feyzullah Beye ulaştım. Yaşadığım şeyleri başkasına anlatmakla ilgili kuşkularım vardı görüşmeye girdiğim anda samimi yaklaşımıyla tüm ön yargılarımı attığımı söyleyebilirim. Eğer sizde kim olduğunuzu ve ne yapmak istediğinizi unuttuğunuz zamanlardaysanız kendinize bile açıklamaktan korktuğunuz sizi yıpratan her ne varsa hayatınızda hiç tereddüt etmeden Feyzullah Beye uğramanızı tavsiye ediyorum. Ondan yardım aldıktan sonra hayatımda birçok şeyin değiştiğine tanık oldum, özgüvenimi yeniden kazandım.
Üniversiteye hazırlanan yiğenim var. Haliyle gergin ve stresli bir dönem geçiriyor.Sınav stresini azaltmak ve yaşam kalitesini düşürmemek istiyordu. benden yardım istedi. Ebeveynlerininde kendisi ile yeterli iletişim kuramadığından dert yandı. Bende internetten yaptığım araştırmalar sonucunda Feyzullah beye ulaştım. Kendimi önce yüğenimin yerine koymamı istedi, sonrada anne-babasının... Uzaktan empati yoluyla iletişim kurarak bu işin üstesinden geldik. Yardım ve destekleri sayesinde yiğenim anne-babasıyla şimdi çok daha iyi geçiniyor ve sınava hazırlanırken eskisinden çok daha az heyecanlı oldugunu söyledi... Feyzullah beyin kendisine teşekkürlerimi burdan iletmek istedim... Kendisi çok mesafeli ve güler yüzlüydü.işinde uzman olduğunu bize yansıttı.
Hayatımın dönüm noktalarından biridir Feyzullah Alpman ile tanışmam üniversiteye hazırlanırken tanıdım ve bir çok konuda desteğini aldım. Onunla her konuştuğumda kendimi değerli hissettim. Bana hayata farklı bir pencereden bakmayı öğretti, sadece üniversite kazanmam için değil hayata dair de pek çok kazanım için bir kapı açtı. O tüm insanların ayrı diller konuştuğunu çözmüş ve karşısındaki her kişinin ayrı bir birey olduğunu keşfetmiş ve terapi yada görüşmelerini herkes gibi genel kurallara göre değil de kişiye özel yaptığı için apayrı bir yere sahiptir. Yazılacak anlatılacak o kadar çok şey var ki ama biliyorum tanımadan kavranılamaz Feyzullah Alpman. Bana kattıklarından dolayı kendisine çok teşekkür ediyor, hayatında yeni bir sayfa açmak, daha iyi hissetmek ve başarmak isteyen herkese tavsiye ediyorum...
Çok sıkıntılı olduğum bir dönemde ilk defa bir uzmandan yardım alamaya karar verdim ve araştırmalarım sonucu Feyzullah Bey’e ulaştım. Bana yardımcı olacağı güvenini hissettim, telofonda görüştük ve randevu aldım. Gitmeden önce çok tedirgindim. Kimseye anlatamadığım çok ciddi sorunlarım vardı. Randevu saatinde ilk defa karşılaştık ve doğru bir tercih yaptığımı anladım. Her seanstan sonra daha da rahatladığımı hissediyordum. Problemlerimin nedenlerini tek tek ortaya çıkardık ve çözdük. Sayesinde şu an çok iyiyim. Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.
Merhaba üniversite öğrencisiyim. Üniversiteye 2. yılımda yerleştim ama benim sorunum üniversitemle ilgili değil kendimle ilgili ben yaklaşık 5 seneden beri kendimde özgüven eksikliği olduğunu düşünüyordum ve bunu aşırı şekilde hissediyordum. Bu durumlarda kendimi çok kötü hissediyorum genellikle arkadaş ortamında söz sahibi olamıyor, iletişim kurmakta güçlük çekiyordum. Çevremde gördüğüm özgüveni yüksek, kendini çok iyi ifade eden insanlara imreniyordum belki de çok kıskanıyordum neden ben yapamıyorum diye. Teyzemin önerisi üzerine yardım almaya karar verdim. Feyzullah beyi tavsiye etmişlerdi. Onunla görüşmeye başladıktan sonra çekingenliğimin nedenlerini anladım. Artık biraz daha rahat iletişim kurabiliyorum. Kendisini herkese tavsiye ederim.
6 ay önce daha önce adını çok duyduğum ama hastalığı yaşamadığım tepkilerini bilmediğim bir illetle tanıştım..PANİK ATAK..bir gecede ilerki günlerimi aylarımı etkileyecğeini bilmeden tanıştım..bilmek istemezdim ama oldu..yaşadıklarımın ağırlığına psikolojimin verdiği bir sinyaldi..ne yapacağımı bilmez halde ilaçlar ailem her türlü desteği denedim ama olmadı..ataklar sıklaştı hala baş etmeyi öğrenemeyeceğimi görünce netten araştırmaya başladım ve burada yazılan yorumlarında etkisiyle feyzullah beyle tanıştım...hiç dışarı çıkamadığım için benimle online terapi yapmayı teklif etti hiçbir mecburiyeti yokken..onunla tanıştıktan sonra banyo yapmaya binamızın kapısına ve hattaaaa markete gitmeye başladım..verdiği elektrik o kadar pozitiftiki her görüşmeden sonra ilerlemem dahada hızlandı..yargılamıyo neden diye sormuyo hep ileriye dönük moral veriyo buda beni iyi hissettiriyodu..burdan bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim..feyzullah beni canı gönülden tavsiye ederim.[Site Editörlerinin Notu: Yazının devamı 13.8.2012 tarihinde eklenmiştir]selamlar..eğer psikoljiyle ilgili bir rahatsızlığınız varsa adı ne olursa olsun panik atak depresyon vs. vs. doğru adrestesiniz..6. aydada yorum yazdığım bu yere tekrar yazmak ihtiyacı hissettim...ben panik atak hastası değilim..bu feyzullah beyin bana söylediği ilk şeydi..kafamdan çıkarmam gereken ilk şey olmalıydı..olduda...ailemin ses tonları kalın ve hep yüksek sesle konuşulur..benimse bu hastalıkla mücadele ederken sessiz ve sakin bir yerlerde olmam gerek..bu sakinliği dinginliği haftada birde olsa bana feyzullah bey verdi..beni sakince dinlemesi sorularıma hiç görmediğim kadar nezaketle cevap vermesi benim iyileşmemde büyük rol oynamıştır..kapının önüne bile çıkamazken feyzullah bey^i tanıdım ve 2 aya yakın zamanda markete alışverişime gidebiliyor haldeyim :))burda yazılanlar doğrumu diye kendim düşünürken şu an elim tuşlarda kendim yorum yazıyorum...kesinlikle doğruymuş artık net biliyorum..kendimi tanımamda ileriye dönük neler yapmam gerekitiğini anlamamda neleri yapıp neleri yapmamam gerektiğinde bana ışık olan feyzullah beye sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha yinelemk isterim...ilk bana bir terapistle görüşmen gerek dediklerindede doktor bana ne yapacak sorunlarımımı çözecek dediğimi hatırlıyorum ama feyzullah bey için tek kuracağım cümle hayatımı değiştiren adam...çok çok çok çok teşekkür ediyorum..
Ben üniversite öğrencisiyim. Kendisini bu siteden buldum. Öncelikle kendisi çok sıcakkanlı, neşeli, pozitif, güler yüzlü ve esprili biridir. Onun samimiyeti, doğallığı ve dostça yaklaşımı karşısındaki kişiye ilk anda güven vermesini sağlıyor. Bu özelliklerin de onun iyi bir psikolog olmasında büyük etken olduğuna inanıyorum. Danışanlarının sorunlarına yardımcı olabilmek için tüm bilgi birikimini ve çabasını bu yönde harcıyor. İşini çok severek yaptığını danışanlarıyla olan diyaloglarından anlayabiliriz. Mutsuz bir yüz ifadesiyle onun odasına girenler yüzlerinde bir gülümsemeyle ve düşünceleri değişmiş olarak çıkarlar. Kendisine sorunlarınızı anlattığınızda en uygun çözümleri bulacaktır ve bu sayede de kendinizi daha iyi hissedeceğinize eminim.
İyi günler, ben ilkokul 4. sınıfta bottan düşerek boğulma tehlikesi geçirdim. o günden sonra bir daha hiç denize giremedim yüzmeyide haliyle öğrenemedim. Şimdi 32 yaşımdayım yüzmeyi öğrenmek istiyorum. bir kursa yazıldım ilk derse gittim benim için felaketti çünkü havuz benim boyumu geçiyordu ve havuzun kenarı dışında tutunacak hiçbiryer yoktu. Zorla kenara tutuna tutuna havuza girdim ayaklarım yere değmedi nefes çalıştık ayakları çırpmayı çalıştık. Daha 1 saat dolmamıştıki suyun üstünde biryere tutunmadan sadece bir sosisle durmam istendi ve ben ne yazık ki yapamadım ve dersi bıraktım. Açıkçası bu korkumu nasıl yenebileceğim konusunda çok karamsardım. yüzmeyi çok istiyordum ama ne yapmam konusunda hiçbir fikrim yoktu. Taaki bir arkadaşım Feyzullah beyden bahsedene kadar. Kapalı alan fobisinin olduğunu ve Feyzullah beyden yardım alarak kısa sürede atlattığını anlattı. Telofonunu alarak aradım, yardımcı olabileceğini söylediğinde çok mutlu olmuştum. Mümkün olan en yakın zamana randevu alarak gittim. Çok samimi ve güven veren biri olduğu hemen anlaşılıyordu. İlginç birkaç teknik uyguladı 3-4 seanstan sonra korkularım neredeyse tamamen geçti. Şu an yüzme kursuna devam ediyorum, baya öğrendim. O kadar mutluyum ki anlatamam. Kendisini fabisi olan herkese tavsiye ederim.
Merhaba, ben iki kız annesiyim. biri 19 ikinci 16 yaşında ben 43 yaşımdayım. Feyzullah beye başvuru nedenim çocuklarımla ilgiliydi. Son zamanlarda özellikle büyük kızım beni yıpratıyor nasıl davranacağımı bilemiyordum. İyi bir anne değilmişim beni sevmediğini ve içindeki boşluğu dolduramadığımı söylüyordu. Hiç birşeyi doğru yapmamışım onunla ilgili, sevgimi vermemişim. yapmadığı yapamadığı herşey için beni suçluyordu. Aksine çevremde sevilen ve sayılan biriyim bana sorunları ile danışmaya gelen çok olur.saygın bir işim var ama kızlarımla iyi ilişki içersinde olamamam beni çok üzüyordu. İlk görüşmeden itibaren ondan pozitif bir enerji ve farklı bir yaklaşım hissettim. Her seans gününü iple çekiyor oldum. Gerçektende ihtiyacım varmış ve ben uzun süre tek başıma kendimi tüketmişim. Çocuklarımla iletişimimin düzelmesi bir yana kendimle ilgili farkındalıklarım arttı. Kendisini tavsiye etmekten mutluluk duyarım.
 Merhabalar, ben 29 yasında bekarım ailemle yalnız kalıyorum sorunum geceleri uyurken odamın kapısında hayal birinin baktıgını goruyorumdum.yani biri bana bakıp çekiliyor, kalkıp baktığımda da kimse bulunmuyordu. Sanki halüsinasyon görüyordum. Annem babam sürekli tv seyrediyor bense adeta internette yaşıyordum. Çoğu zaman işyerinde dahi kendi kendimle konuşuyor kendime cevap veriyordum. İşyerindekiler bende takıntı hastalığı olduğunu söylüyorlardı. İşim gereği trafikte çoğu kez kaza atlattım. Doktora gitmekten çekiniyordum çünkü birine bişeyler anlatmaktan çok heyecanlanıyordum, kalbim hızlı hızlı çarpıyordu. İnternetten Feyzullah beyi buldum ona mesaj attım. Mesajıma cevap alınca çok heyacanlandım yine. Ama tedavi olmalıydım bu şekilde daha fazla yaşayamazdım. Randevu alarak gittim ve tadaviye başladık. Bazı şeyleri atlattım. Zamanla bütün sorunlarımdan kurtulacağıma inanıyorum. Kendisine minnettarım. Çok teşekkürler…
Merhaba, Feyzullah beyi annem bu siteden bulmuş. ben 18 yasındayım ve yolda yururken birlerinin bana baktığını düşünüyor, kalabalık ortamlara yemek yiyemiyor, misafir geldiğinde bile evde onların yanında yemek yiyemiyor ve kalabalık ortamda biri bana olumlu veya olumsuz bişey desin hemen yüzüm kızarıyordu. galiba birde sevdiğim insanların beni yanlış anlamasından çok korkuyordum yaptığım her davranısta acaba artık beni sevmiyor mu diye düşünüyordum. Seanslara başladıktan sonra davranışlarımın nedenlerini anlamaya başladım. Farkındalığım arttıkça sorunlarımda çözülmeye başlamıştı. Şu an üniversite sınavlarına hazırlanıyorum ve çok daha iyiyim. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Feyzullah Beyden çocuğumun sınav kaygısı ve üniversiteye hazırlık sürecinde yardım aldık. İlk olarak daha önceden kendisinden yardım alan bir yakınımız önerdiği için onu tercih ettik. Çocuğumuz psikolojik yardım almak istemediği halde ilk görüşmesinden sonra büyük bir istekle görüşmeye devam etmek için sabırsızlandı. Bu bizim yükümüzü çok hafifletti. Sınav günü çocuğumda hiç heyecan ve kaygı görmediğime ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Bu konuda yardım almak için çok araştırma yapıp bilgi toplamıştık. Bunun için çok zaman ve emek harcadık. Bu nedenle çocuğu sınavlara hazırlanan ailelerin neler yaşadığını çok iyi bilmekteyim. Bu yüzden sınav anneleri ve babalarına bir katkım olsun istedim. Hiç düşünmeden Feyzullah Beyle iletişim kurmanızı öneririm. İlk görüşmeden sonra ne kadar çok değişiklik olacak göreceksiniz.
Bir kaç yıl önce üniversiteyi yeni bitirmiştim ve iş bulamama endişesi, depresyon iyice bunalmıştım. Artık hayattan zevk almıyordum, duyarsız bir insan olup çıkmıştım. Bir arkadaşımın telkiniyle Feyzullah Beye başvurdum. Doğrusu kendimle ilgili sorunları kendimden başkasının çözeceğine inanmıyordum. İlk görüşmeye başladığımızdan itibaren olumsuz fikirlerim değişmeye başladı. Çalışma yöntemlerinden ve süreçten başta bahsederek izleyeceğimiz yolu anlattı. Zamanla farkedemediğim fırsatları görmeye, hayattan zevk almaya başladım. İki üç ay devam eden seanlar sonunda herşey yoluna girdi. Kendisi psikologlara olan önyargımı yıktı. Konuşarakta insan iyileşebiliyormuş. Aradan bir kaç yıl geçti hala bir sorunum olduğunda arayarak yada mail atarak kendisine başvuruyorum ve herzaman desteğini yardımını görüyorum. Çok samimi ve içten bir insan, mesleki becerisini yaşamınızda bir şeyler değiştiğinde anlıyorsunuz. Evlilik hazırlıkları yaptığım şu dönemde bile kaygılarımı gidermeyi başardı. Biraz geçte olsa buraya düşüncelerimi yazmak istedim. Herzaman sevgiyle andığım çok değerli danışmanım ruhu sıkılanlara, hayatta bocalayanlara bir ümit ışığıdır.
Feyzullah Beye sorunlarımı anlatan bir mail atmıştım. Ertesi gün mailime cevap aldım ve bu şekilde tanıştık. Daha sonra randevu alarak görüşmelere başladık. Birkaç psikologdan daha yardım almıştım, ancak kimseden böyle bir yakın ilgi görmedim kendisinin ne kadar sağ duyulu, sorunlarınızı gerçekten çözmek için uğraşan, yardımcı olan ve beni gerçekten çok rahatlatan bir psikolog. Birkaç yıl önce yardım almıştım. Hala bir sıkıntı yaşasam ilk aklıma gelen kişi ve kesinlikle sevdiğim tüm insanlara tavsiye ediyorum. Sonsuz teşekkürler.
Feyzullah Bey'e gitmeye bu sitedeki tavsiyeleri okuduktan sonra karar verdim. Yaklaşık 3 aydır kendisinin danışanıyım. Samimi,sıcak ve güler yüzlü olması, kendimi ona yakın hissetmemi sağladı ve böylece tüm sorunlarımı, kaygılarımı kendisine çekinmeden anlatabildim. Kendisiyle konuştukça gerçek anlamda huzur bulduğumu, daha sağlıklı düşünmeye başladığımı farkettim. Çünkü daha öncesinde, son derece karamsar,mutsuz, hayattan hiç zevk almayan, son derece memnuniyetsiz biriydim. Feyzullah Bey, bana hayattta farklı pencerelerden bakmam gerektiğini öğretti. Onun sayesinde, hayatta aslında ne kadar çok güzelliklerin olduğunu yeni yeni farketmeye başladım. Feyzullah Bey, beni hayata yeniden bağladı diyebilirim. Kendisiyle, 3 ay gibi kısa bir sürede çok büyük ilerlemeler kaydettik. Onunla konuştukça, artık bitti dediğiniz anda, aslında her şeyin daha yeni başladığını farkediyorsunuz. Eğer bir uzmandan yardım almayı düşünüyorsanız kesinlikle Feyzullah Bey'i tavsiye ediyorum. Mesleğinde gerçekten uzman olduğunu düşünüyorum.
Herkes hayatta bazen zor dönemlerden geçebilir. Önemli olan şey bu dönemleri ne kadar az zararla atlattığınızdır. En az zararla atlatmak için güvenebileceğiniz ve utanıp sıkılmadan dertlerinizi anlatabileceğiniz birini bulmalısınız. Ben kesinlikle bulmuştum; Psikolojik danışmanım, alanında mükemmel işler çıkaran bir insan; Feyzullah Salman... 2 sene önce gerçekten kötü bir dönemden geçiyordum ve hiç kimseyle konuştuğumda kendimi bu kadar rahat hissetmemiştim. Bu çok önemli. Size huzur veriyor ve içtenlikle dinleyip, en uygun yardımcı çözümleri bulup ayıklayarak size kendinizi iyi hissettiyor. Gerçekten ama gerçekten böyle bir danışman az bulunur.
Feyzullah abiyi daha önce ondan yardım alan bir tanıdığımız tavsiye etmişti. 16 yaşındayım ve kötü bir çocukluk geçirdim bu yüzden ergenliğin başından beri bunalımdayım kalp atışım insanlarla konuşurken çok hızlı atıyordu. ayrıca boğazımda son haftalarda bir yumru hissi vardı ve insanlarla göz teması kuramıyordum. insanlardan korkup nefret ediyordum. biriyle konuşurken kendimi kasıyordum çocukluğumda hiç böyle değildim girişken ve sosyal bir çocuktum ama arkadaşlarım benimle çok dalga geçer ve aralarına almazlardı bu yüzden çok büyük sorunlar yaşadım birde sürekli bir yutkunma halim vardı bu sorunlar bana göre sosyal anksiyete ve panik atak belirtileri okuduğum kadarıyla ilaç tedavisine başlamayı düşünüyordum. Ancak çevremdekiler ilaç tedavisini hiç önermediler. Psikologa gidip terapi almamın daha doğru olduğunu söylediler. daha ilk görüşmemizde Feyzullah abi bana müthiş bir güven verdi. normalde konuşmaktan çekinen ben her şeyi ona rahatlıkla anlatabiliyordum. uzun süre haftada bir görüştük ve artık artık birçok şeyin üstesinden geldim. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır. çevremde birilerinin sıkıntısı olduğunda direk ondan bahsediyor ve yardım almasını öneriyorum. Kendisini buradan da herkese tavsiye ediyorum.
  Yıllardır halledemedğim sorunlarım vardı.Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Feyzullah Bey'i buldum.Kendisi alanındaki tüm yenilikleri takip eden ve karşısındakini samimiyetle dinleyen çok dürüst bir insan olarak karşıma çıktı.Bu zamana kadar gittiğim bir kaç Psikologun tam anlamıyla çözemedği sorunlarımı Feyzullah Bey sayesinde rahatlıkla atlattım.Kendisine burdan hayatımı değistirip bana en içten şekilde yardım ettiği için teşekkürlerimi iletiyorum.İşinde profesyonel olduğu için onu tebrik ediyorum.   Yıllardır halledemedğim sorunlarım vardı.Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Feyzullah Bey'i buldum.Kendisi alanındaki tüm yenilikleri takip eden ve karşısındakini samimiyetle dinleyen çok dürüst bir insan olarak karşıma çıktı.Bu zamana kadar gittiğim bir kaç Psikologun tam anlamıyla çözemedği sorunlarımı Feyzullah Bey sayesinde rahatlıkla atlattım.Kendisine burdan hayatımı değistirip bana en içten şekilde yardım ettiği için teşekkürlerimi iletiyorum.İşinde profesyonel olduğu için onu tebrik ediyorum.
 Merhaba, ben 15 yaşında, lise 1 giden biriyim şu an lise 2 ye geçtim. Liseye başladıktan sonra görünüşümü hiç beğenmiyordum. çirkin, kısa boylu ve çarpık bacaklı olduğumu düşünüyordum. Bunu kabullenemiyor, her akşam, her gün ağlıyordum. Özellikle yaz geldiğinden beri, bacaklarımı göstermemek için dışarı çıkmıyordum. Kendimi diğerlerinin yanında küçücük ve ezik hissediyordum. İnsanların arkamdan dalga geçtiğini düşünüyordum. Daha önce sevgilim olmuştu, gayet iyi bir arkadaş ortamımda var ama kendi halim yüzünden onlardan da koptum. Artık ağlamaktan çok kötü olmuştum, defalarca intihar etmeyi düşündüm ancak dini sebeplerden dolayı vazgeçtim. İleri de olacağım estetiğin parasını bile şimdiden biriktimeyi düşünüyordum. Cidden kafayı yemek üzereydim. Aileme durumu anlattığımda kendi haline şükret diyor ve açıkcası beni pek kaale almıyorlardı. Ancak teyzemin ısrarıyla bir psikologa gitmem gerektiğine karar verdik. Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittik. Önce ailem ve ben hep birlikte, sonra sadece benimle görüştü. O gün bana yardımcı olabileceğini hissetmiştim. Devam eden görüşmeler de ne kadar yersiz kaygılarım olduğunu farkettim. Aslında o kadarda çirkin değildim. Güzel bir çok yönüm varmış. Kendisiyle barışık yaşamanın zevkine vardım diyebilirim. Okul başladığında eminim artık farklı bir ben olacak, herkes şaşıracak. Sevgili terapistimi tavsiye etmekten mutluluk duyarım.
Yoğun depresyon yaşadığım bir dönemde bu siteden buldum Feyzullah Beyi. Onunla terapiye başladığım günden beri çok daha iyiyim. Hayatımın kontrolünü elime almaya başlamam da bana çok yardımcı oldu. Kendim olmamı, kendimi önemsememi ve bunlar için mücadele etmemi sağladı. Hiç yaşamadığım gibi hayatımı yaşayabileceğimi gösterdi. Duyarlı ve ince yaklaşımı sayesinde ona sorunlarımı rahatlıkla anlatabiliyorum. Kendisine duyduğum güvenle kendime de güven duymaya başladım. Bana karşı olan yaklaşımı, içtenliği ve herşeyden önce dostluğu için kendisine çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, iyi ki tanımışım sizi.
 Merhaba, ben bilgisayar mühendisliği 3.sınıf öğrencisiyim. hiç bir zaman bir hedef ya da istediğim olmadı öylesine girdim, girdiğimden beri hiç istemedim, ama bırakacak cesareti hiç kendimde bulamadım, başarısızlıktan korktuğum için sınıf geçmek için hep çok çalıştım ve geçtim, her yıl eğer kalırsam başka bir bölüme gitmek için çalışmak planları yapmama rağmen. bu zamana kadar ailemin yaptığı masraf çok büyük, bırakamam. bazen çok sinirleniyordum, bölümden çok nefret ediyordum, derse, çevreye, bunu yapıyor olmama aşırı sinirlenip dersten çıkıp sessizce eve gidiyordum,evde bir anda ağlamakla birlikte çok sinirleniyordum, aklımdan hep sağ elim kırılsa,birşey olsa ve okulu bırakmak zorunda olsam düşünceleri geçiyordu. o sinirle genellikle elimi duvara vuruyordum.bazı pratik ödevlerde de böyle sinirleniyordum. sinirlendikçe kötü şeyleri tek tek kendime hatırlatıp daha da kötü oluyordum, her insan gibi çevreden de mutsuzdum, anlatabileceğim kimse yoktu, insanlarla ilişkilerim de ortalamanın altında. lisedeyken de, üzülüp sinirlendiğimde elimi kaloriferde uzun tutardım, kızarırdı. Annem mutsuzluğumun farkındaydı en sonunda yardım almamız gerek diyerek bir arkadaşının önerisi üzerine Feyzullah Beyden yardım alamaya başladım. aylarca süren seanslardan sonra mutsuz olmamın nedenlerini fark etmem ve anlamam neticesinde her şey değişmeye başladı.artık tepkilerim daha farklı, daha sakinim, içimdeki öfkeyi kontrol edebiliyorum.hala yardım alamaya devam ediyorum. Kendisinden çok memnunum ve herkese öneririm.
Merhaba, ben lise 10. sınıf öğrencisiyim. Derslerim çok iyi değildi, öğretmenlerim dikkatimin dağınık olduğunu söylüyorlardı. Ders çalışma isteğim hiç yoktu. Babamınbirarkadaşı Feyzullah Beyi tavsiye etmiş. Randevu aldık gittik. 2 aydır haftadabir geliyorum ve herşey çok güzel. Derslere motivasyon ve dikkatle ilgili çalışmalar yapıyoruz. Sınav notlarım yükseldi, şimdi öğretmenlerimde hayret ediyor. Feyzullah hocama çok teşekkür ediyorum. Tüm öğrenci arkadaşlarıma tavsiye ederim.
Feyzullah Beye gittiğimde son derece çaresiz, ümitsiz ve depresyondaydım. Uzun süren mutsuz bir hayatın ardından iki yıl süren ilişkim bitince artık kendi kendime yardım edemeyecek kadar hasta hissediyordum. Ama şükürler olsun ki adeta yeniden doğmuş gibi oldum. Ona ne kadar teşekkür etsem az. Bir kere yanında son derece rahat ve açık olabileceğinize emin olun. Asla yargılanmayacağınız kesin. İşinde gerçekten çok profesyonel. İnsan eğer birşeylere kendi başına çare bulamıyorsa çok da beklememesi lazım. Böyle bir durumda Feyzullah Bey gibi birinin yardımını aldığınızda çok rahatlayacağınızın garantisini size verebilirim.Lütfen sorunlarınızı göz ardı etmeyin. Sağlık ve mutluluklar...
 Her şeyi dert sorun eden hemen surat asabilen ve küserek sorunları çözmeye çalışan en küçük şeyi dahi çok büyük sorunlar yapan bir kişi olduğumu anladıktan sonra internetten bir uzman araştırmaya başladım. Feyzullah beyden yardım almaya karar verdim. Doğru bir karar verdiğimi şu an daha iyi anlıyorum. Onun empatik yaklaşımı beni anlaması ve sorunlarımı çözmem konusundaki yaklaşımı harikaydı. İhtiyaç duyan dostlarıma hiç düşünmeden onu tavsiye ediyorum. Saygılarımla
 Feyzullah beyle seanslara başladıktan kısa süre sonra kendinizi daha iyi tanımaya başlıyorsunuz. Bu öyle bir süreç ki yaşamınızda kendinize yaptığınız haksız suçlamaları gördüğünüz gibi kendinizle yüzleşmeyi başarıyorsunuz. Feyzullah bey seanslarda siz probleminizi anlatırken sorduğu basit görünen ama bir okadar üzerine düşünmeniz gereken sorularıyla size bu süreçte adeta kılavuzluk ediyor yolunuzu aydınlatıyor. Göstemiş olduğu takdire şayan özen, empati ve sabrı ile sizin o süreçleri rahatlıkla atlatmanıza yardım ediyor. Kendisini danışanı olarak tüm içtenliğimle tavsiye ederim. Eminim ki terapiniz bittiğinde seanslara başlamadan önceki siz ile sonraki siz asla aynı olmayacaksınız. Hayata ve asıl önemlisi kendinize gülümseyen gözlerle bakan ve umut dolu bir yüreğe sahip olcaksınız. Yaşamınızın değerini anlıycaksınız. Kendisine yardımlarından dolayı teşekkürü bir borç bilirim.
Merhaba, geçen yıl üniversite sınavlarına hazırlanıyordum ve deneme sınavlarında çok heyecanlanıyor, ya yarısında çıkıyor, ya da bildiğim soruları dahi yanlış cevaplıyordum. Bu konu beni ve ailemi çok endişendiriyordu. Bir başkasınında bu sorunumu çözeceğine açıkcası inanmıyordum. Annem bu siteden sevgili danışmanımı bulmuş. Aradık randevu aldık ve gönülsüz bir şekilde ofisine gittim. İlk görüşmede bende pozitif, güleryüzlü yaklaşımıyla olumlu bir intiba bıraktı. Sonra bir kaç ay devam eden seanslarım sonucunda sınav kaygımı yendim. Ayrıca bir çok sorunumuda arada hallettim. Konusunda oldukça uzman, deneyimli biri. Şu an istediğim bölümü kazandım ve okuluma başladım. Hatta bu satırları üniversitemin kütüphanesinden yazıyorum. Başarımda büyük emeği olduğu için onu asla unutmayacağım. Burdan sevgi ve saygılarımı iletiyorum kendisine ve her şey için çooook teşekkür ediyorum.
Merhabalar. Yaşım 28, istanbul da ikamet ediyorum. Üniv. mezunuyum. Çocukluk yıllarından beri sorunlu bir baba ve sorunlu bir anne nin yetiştirdiği veya yetiştiremedikleri bir bireyim. Lise yıllarında annemin ezberci davranışları ile Antidepresan kullanmaya başladım. Düzensiz bir şekilde birçok ilaç kullandım. Kendim çok hassas bir yapıda olan, neden sonuç ve adalet duygusu ile yaşayan bir bireyim. ortalama 20 kilo birden aldım. Daha sonra ilaçları bıraktım. İki sene evvel trafik kazası geçirdim. Duran bir araca arkadan hızlıca çarptık herhangi bir yaralanma yaşamadım. üzerinden uzun bir zaman geçmesine rağmen trafikte araç kulanmakta güçlük çekiyorum. Kaygı sıkıntısı yaşıyorum. Sanki her an kötü birşey olacak, takla atacam, aracım kayacak birine çarpacak, veya biri gelip bana çarpacakmışcasına korkular yaşıyorum. Önceden bu durum bende yoktu yaşadığım kazadan sonra bu durumu yaşamaya başladım. Bir diğer sıkıntım da, her dakika öleceğimi düşünmem, annemin ve babamın öleceklerini sürekli düşünüp pisikolojimi alt üst etmemdi. Feyzullah Alpmandan yardım almaya başladım. Her geçen gün daha iyi hissetmeye başladım. Kendisini psikolojik sorunları olanlara tavsiye ederim. Saygılarımla.
 Feyzullah beyin kapısını çaldığımda insanlara inanmıyor ve güvenemiyordum. başta erkek arkadaşım olmak üzere devamlı şüpheciydim. beni de ilişkimi de kötü anlamda etkilediği için ona danışmak istedim. Güvensem bile en küçük bir şeyde tekrar başa dönüyorum. insanlara güvenebilmek, şüphelerden yaşamaktan kurtulmak istiyordum. İlk seanslarda terapistime dahi güven duymuyordum. Ama onun sabırlı ve samimi duruşu karşısında kısa sürede güvenimi kazandı. Ardında diğer insanlara güven duymaya başladım. Alanında gerçek bir profesyonel olan terapistim sayesinde şu an çok daha iyiyim.kendisine çooooooook teşekkür ederim.
Psikolojik sorunlarımızın çözümünde yapılması gereken ilk şey bence güvenilir bir danışman bulmaktır. Ben çok zor bir dönemimde internette yaptığım uzun araştırmalar sonunda tavsiye ediyorum.com sayesinde Feyzullah Beye rastladım. Telefonla görüşmemizde benimle gerçekten çok yakından ilgilendi ve sürekli her şekilde kendisini rahatlıkla arayabileceğimi söyledi. Randevu alıp görüşmeye gittim. Konuştukça sorunlarımın üstesinden gelmeye başladım ve sorunlarımın hafiflediğini hissettim. Ondan öğrendiğim en önemli şey sorunların mutlaka bir çözüm yolunun olduğu, yeter ki bu sorunlarla yüzleşip doğru kararlar alabilmek olduğunu öğrendim. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.
Feyzullah Bey yaşamımda çok önemli değişimler meydana getirdi. Özgüven eksikliğim vardı, kendi başıma kararlar alamıyordum. Başka insanlarla iletişimim çok zayıftı. Mutsuz bir şekilde yaşamaktan bıkmıştım. Sosyal fobim vardı. Yabancı biriyle konuşurken yüzüm kızarıyor, elim ayağım titriyor, yanlış bir şeyler söyleyip rezil olacağımı düşünüyordum. Bir uzmana başvurmaya karar verdim ve tavsiyeediyorum.com’dan kendisine ulaştım. Devam eden birkaç seans sonrasında artık kendime inanamıyordum. Sanki içimden farklı güven dolu bir insan çıkmıştı. Kaygılarım azaldı, başım dik, yürüyüşüm bile değişti artık. Ailem çok mutlu ve bendeki değişimi fark eden herkese övgüyle söz ediyorum ondan. Kendisini şiddetle tavsiye ederim…