Danışan Yorumlarım

Merhabalar; Biz Feyzullah Beyi yaklaşık altı ay önce oğlumuz için yardıma ihtiyacımız olduğu anda tesadüfen internette arama yaparken tanıdık. Oğlumun ergenlik sorunlarını paylaşabileceğim ve yardım alabileceğim içten ve samimi biriyle karşılaştık. Çok mükemmel bir insan ve psikolog olmasından ziyade oğluma ağabeylik ve bir nevi yaşam koçluğu yaptı. Sinirli, huysuz, uyumsuz dersleri kötü olan oğlum inanılmaz şekilde düzeldi. İnsanlara karşı davranışları olumlu anlamda değişti, hayata bakışı farklılaştı ve en önemlisi bizimle konuşmaya, paylaşmaya başladı sanki kabuğundan sıyrıldı. Feyzullah Beye minnettarız, mutlaka görüşmenizi tavsiye ederim.
Ben üniversite öğrencisiyim. Kendisini bu siteden buldum. Öncelikle kendisi çok sıcakkanlı, neşeli, pozitif, güler yüzlü ve esprili biridir. Onun samimiyeti, doğallığı ve dostça yaklaşımı karşısındaki kişiye ilk anda güven vermesini sağlıyor. Bu özelliklerin de onun iyi bir psikolog olmasında büyük etken olduğuna inanıyorum. Danışanlarının sorunlarına yardımcı olabilmek için tüm bilgi birikimini ve çabasını bu yönde harcıyor. İşini çok severek yaptığını danışanlarıyla olan diyaloglarından anlayabiliriz. Mutsuz bir yüz ifadesiyle onun odasına girenler yüzlerinde bir gülümsemeyle ve düşünceleri değişmiş olarak çıkarlar. Kendisine sorunlarınızı anlattığınızda en uygun çözümleri bulacaktır ve bu sayede de kendinizi daha iyi hissedeceğinize eminim.
Feyzullah beyi kendisinden yardım alan bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım. İnternetten borderline kişilik bozukluğu hakkındaki yazıları okudum. Ordaki belirtilerin birçoğunun bende olduğunu fark ettim hatta bazı bölümlerinde doğru kelimeleri bulupta ifade edemediğim belirtiler vardı. Psikolojimin düzgün olduğunu düşünmüyor, daha doğrusu çok normal kişilikte biri olduğumu düşünmüyordum. O kadar çok sorunum vardıki; sosyal çekingenlik ,insan ilişkilerinde donuk, kısıtlı ,içe dönük, tuhaf ,kapalı , duygusal tepkisizlik ,ilgisizlik yasamdan kopukluk, ani değişen ruh halleri, kimlik karmaşası gibi duygular hissediyordum. Ayrıca yaklaşık 3 sene önce birtakım olaylardan sonra hayatımda büyük değişimlere ve izlere neden olan bir depresyon geçirdim hala etkisinin devam ettiğini düşünüyordum. Bu dönemden sonra sanki farklı biriymişim gibi hissediyorum, sanki kendime yabancıymışım gibi. sınırda kişilik bozukluğu olabilir mi bende diye düşünmeye başladım. Gittiğim birçok yerden antidepresan reçetesiyle çıkmak beni tatmin etmemişti. Onunla ilk görüşmemi hatırlıyorumda nedir sorunum lütfen bir teşhis diye ısrar etmiştim, O da teşhis koymak yerine bir tedavi planı önermişti. Tereddütlede olsa başlamaya karar vermiştim. İyikide başlamışım. Uzun süren bir süreçte olsa bir çok çeyin üstesinden geldiğimi düşünüorum. Artık hayatımda bir çok değişim meydana getirmeyi başardım. Kimseye ihtiyaç duymadan, bir çok şeyin farkında olarak hayattan daha fazla zevk almaya başladım. Kendisine minnettarım. Herkese tavsiye ederim.
Feyzullah Beyi internetten arastırma sonucu buldum. Baş edemediğim birkaç ciddi sorunum vardı. Sorunlarımın sadece konusarak çözülebileceğini düşünmüyordum ancak süreç içerisinde sorunlarımın tamamına yakını çözüldü. Bazı sorunlarımla da nasıl baş edeceğimi, nasıl acı çekmeden yaşayacağımı öğrendim. Kendisine çok teşekkür ederim. Keşke kendisini daha önceden tanıyabilseydim ve bu küçücük olan sorunlarımın devasa boyutlara ulaşmasından önce önlem alabilseydim. Kendisiyle görüşmeye başladıktan yaklaşık dört ay kadar sonra ben bile kendimi tanıyamaz hale geldim. Hayata bakışım düşüncelerim davranışlarım olumlu olarak müthiş değişti. İyi ki tanımışım kendisini, herkese tavsiye ederim.
 Feyzullah Alpman ile tanışmışlığım sekiz yıla yakındır var. Kendisi ilk defa yardım aldığım psikolojik danışmandı.Tam olarak kimlik kargaşası yaşadığım dönemlerde ne zaman ihtiyacım olsa hep yanımdaydı her zaman ulaşabiliyordum. Şimdi arkamı dönüp baktığımda kahkaha derecesinde gülebildiğim şeyleri, o, zamanında hiç bıkmadan, usanmadan, yaptığım hiç bir hataya kızmadan, sabırla, ciddiyetle beni dinledi ve beni her seferinde karanlıktan aydınlığa çıkardı.Bugüne kadar tanıdığım eğitimcilerin arasında son derece başarılı, sayısı bir elin parmağını geçmeyecek kişiler arasında benim için.(birinci veya ikinci parmak olabilir) Feyzullah Alpman'ın kusursuz bir terapist olduğunu, anlayış, sabır, sakinlik, insanları çözümleme ve daha sayamayacağım bir çok yönüyle insanların sıkıntılarını çok rahat bir şekilde giderebileceğini düşünüyorum.Aradan yıllar geçmesine rağmen bir gün yazdığım kısa bir yazıdan benim ruh halimi anlayıp hemen beni arayıp derdimi sorması unutulmazlarım arasında.Şimdi bu başarısını, azmini, ve hala güleryüzlülüğünü takip edip gördükçe yine sayesinde mutlu oluyorum :)
Feyzullah Beye sorunlarımı anlatan bir mail atmıştım. Ertesi gün mailime cevap aldım ve bu şekilde tanıştık. Daha sonra randevu alarak görüşmelere başladık. Birkaç psikologdan daha yardım almıştım, ancak kimseden böyle bir yakın ilgi görmedim kendisinin ne kadar sağ duyulu, sorunlarınızı gerçekten çözmek için uğraşan, yardımcı olan ve beni gerçekten çok rahatlatan bir psikolog. Birkaç yıl önce yardım almıştım. Hala bir sıkıntı yaşasam ilk aklıma gelen kişi ve kesinlikle sevdiğim tüm insanlara tavsiye ediyorum. Sonsuz teşekkürler.
 Yardıma çok ihtiyacım vardı ve araştırmalarım sonucu tavsiyeediyorum.com dan Feyzullah Beyi buldum ve ondan yardım almaya karar verdim. Psikolojim çok bozuktu. Benim sorunum iletişim bozukluğu ve insanlarla iyi iletişim kuramıyor olmamdı. Okulda benimle sohbet eden, beni seven insanların olmadığını düşünüyor hep kendimi değiştirmeye çalışıyordum ama olmuyordu. Çok sessizdim, cesaretsizdim... Derste hoca soru sorarken bile kısık sesle cevap veriyordum. Çok utangacım ve herkes bana gülüyor gibi geliyordu. Tanıdığım ve sahip olduğum herkesten utanıyordum. Arkadaşlarım hep beni yargılıyordu. Ben 17 yaşındayım ve Lise 3'teyim. Bir de kafamdan her şey geçiyor; saçma ve hiç olmayacak şeyler. O kadar çaresizdim ki terapistim sayesinde bütün bunlarla baş etmeyi öğrendim. Her seansta yeni şeyler fark ediyor, bir şeylerin aydınlandığını hissediyordum. Terapim bitmek üzere artık. İhtiyacı olanlara mutlaka kendisini tavsiye ediyorum.
Merhabalar. Yaşım 28, istanbul da ikamet ediyorum. Üniv. mezunuyum. Çocukluk yıllarından beri sorunlu bir baba ve sorunlu bir anne nin yetiştirdiği veya yetiştiremedikleri bir bireyim. Lise yıllarında annemin ezberci davranışları ile Antidepresan kullanmaya başladım. Düzensiz bir şekilde birçok ilaç kullandım. Kendim çok hassas bir yapıda olan, neden sonuç ve adalet duygusu ile yaşayan bir bireyim. ortalama 20 kilo birden aldım. Daha sonra ilaçları bıraktım. İki sene evvel trafik kazası geçirdim. Duran bir araca arkadan hızlıca çarptık herhangi bir yaralanma yaşamadım. üzerinden uzun bir zaman geçmesine rağmen trafikte araç kulanmakta güçlük çekiyorum. Kaygı sıkıntısı yaşıyorum. Sanki her an kötü birşey olacak, takla atacam, aracım kayacak birine çarpacak, veya biri gelip bana çarpacakmışcasına korkular yaşıyorum. Önceden bu durum bende yoktu yaşadığım kazadan sonra bu durumu yaşamaya başladım. Bir diğer sıkıntım da, her dakika öleceğimi düşünmem, annemin ve babamın öleceklerini sürekli düşünüp pisikolojimi alt üst etmemdi. Feyzullah Alpmandan yardım almaya başladım. Her geçen gün daha iyi hissetmeye başladım. Kendisini psikolojik sorunları olanlara tavsiye ederim. Saygılarımla.
merhaba 28 yaşındayım kendime olan güvenimi kaybetmiştim. yapmak istediğim hiç bir işi yapamıyordum başladığım her şey hep yarım kalıyordu. Herşeye karşı ilgim azalmışdı. Ara sıra kendimi iyi hissetsemde, tekrar başa dönüyordum. ilaç kullanmak istemiyordum. İnternetten arayışlarım neticesinde tavsiyeediyorum.com dan hakkında yazılanlardan etkilenerek Feyzullah beyden yardım almaya karar verdim. Onunla tanıştıktan sonra ne kadar isabetli bir karar verdiğimin farkına vardım. Onun profesyonelce yaklaşımı, kullandığı teknikler gerçekten işe yarıyor. Birkaç ay devam eden seanslardan sonra kendime gelebildim diyebilirim. İhtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum.
 Feyzullah beyle seanslara başladıktan kısa süre sonra kendinizi daha iyi tanımaya başlıyorsunuz. Bu öyle bir süreç ki yaşamınızda kendinize yaptığınız haksız suçlamaları gördüğünüz gibi kendinizle yüzleşmeyi başarıyorsunuz. Feyzullah bey seanslarda siz probleminizi anlatırken sorduğu basit görünen ama bir okadar üzerine düşünmeniz gereken sorularıyla size bu süreçte adeta kılavuzluk ediyor yolunuzu aydınlatıyor. Göstemiş olduğu takdire şayan özen, empati ve sabrı ile sizin o süreçleri rahatlıkla atlatmanıza yardım ediyor. Kendisini danışanı olarak tüm içtenliğimle tavsiye ederim. Eminim ki terapiniz bittiğinde seanslara başlamadan önceki siz ile sonraki siz asla aynı olmayacaksınız. Hayata ve asıl önemlisi kendinize gülümseyen gözlerle bakan ve umut dolu bir yüreğe sahip olcaksınız. Yaşamınızın değerini anlıycaksınız. Kendisine yardımlarından dolayı teşekkürü bir borç bilirim.
 alanında bu kadar mükemmel bir insanla daha hiç karşılaşmadım. özellikle güleryüzü ve içtenliği çok zor bulunan bir özellik . herkes gibi sadece iş değilde yardım etmek için çabalaması... herkese kesinlikle öneririm. ben çok aradım ama artık alanının en iyisini buldum :) feyzullah bey bu işin üstadı :) bu övgüleri bir tek kendi adıma değil kime sorduysam aynı şeyi söyledi ve söylenilenlerin de hakkını veriyor. samimi bir insanla konuşmak o kadar güzel ki hele tanımadığınız biri ise böyle bir şey sizi hem şaşırtıyor. hemde huzur veriyor
Çok sıkıntılı olduğum bir dönemde ilk defa bir uzmandan yardım alamaya karar verdim ve araştırmalarım sonucu Feyzullah Bey’e ulaştım. Bana yardımcı olacağı güvenini hissettim, telofonda görüştük ve randevu aldım. Gitmeden önce çok tedirgindim. Kimseye anlatamadığım çok ciddi sorunlarım vardı. Randevu saatinde ilk defa karşılaştık ve doğru bir tercih yaptığımı anladım. Her seanstan sonra daha da rahatladığımı hissediyordum. Problemlerimin nedenlerini tek tek ortaya çıkardık ve çözdük. Sayesinde şu an çok iyiyim. Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.
 Feyzullah Beyle görüşene kadar ne yapacağını bilmez hayattan soğumuş bir haldeydim. Kendimi hiç beğenmiyordum, çok tipsizim diye lanet ediyor, aynaya baktığım zaman gördüğüm tipsiz yüz için ağlıyordum. Gözlerim biraz büyük burnum büyük saçlarım dalgalı seyrek çok kötü! Annem güzel olduğumu söylese de aynaya baktığımda çok çirkin olduğumu düşünüyordum. Onun sayesinde bu kaygılarımın yersiz olduğunu anladım. Artık daha mutluyum. Başkalarının beni beğenmeyeceğini artık düşünmüyorum. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Feyzullah Beyle yaklaşık olarak 5 yıldır tanışıyoruz.Kendisi alanında uzman,cana yakın ve insanları çok iyi tanıyan profesyonel bir danışmandır. Bu 5 yıllık süreç içerisinde sınav kaygıları, bölüm seçme ve daha birçok konuda karar vermekte zorlandığım daha doğrusu herhangi bir kararımın olmadığı anlarda Feyzullah Beyden profesyonel yardım aldım. Şimdi o zaman verdiğim kararların ne kadar doğru karalar olduğunu daha iyi anlıyorum çünkü severek okuduğum bir bölümdeyim ve ilerde severek yapacağım bir işim olacağını düşünüyorum.Şimdilerde ise ilişkilerimde yaşadığım sorunlarla ilgili kendisinden profesyonel yardım alıyorum ve her geçen gün sorunlarımın azaldığını hissediyorum.profesyonel yardım almak isteyen herkese önerebileceğim bir danışman.
İyi günler, ben ilkokul 4. sınıfta bottan düşerek boğulma tehlikesi geçirdim. o günden sonra bir daha hiç denize giremedim yüzmeyide haliyle öğrenemedim. Şimdi 32 yaşımdayım yüzmeyi öğrenmek istiyorum. bir kursa yazıldım ilk derse gittim benim için felaketti çünkü havuz benim boyumu geçiyordu ve havuzun kenarı dışında tutunacak hiçbiryer yoktu. Zorla kenara tutuna tutuna havuza girdim ayaklarım yere değmedi nefes çalıştık ayakları çırpmayı çalıştık. Daha 1 saat dolmamıştıki suyun üstünde biryere tutunmadan sadece bir sosisle durmam istendi ve ben ne yazık ki yapamadım ve dersi bıraktım. Açıkçası bu korkumu nasıl yenebileceğim konusunda çok karamsardım. yüzmeyi çok istiyordum ama ne yapmam konusunda hiçbir fikrim yoktu. Taaki bir arkadaşım Feyzullah beyden bahsedene kadar. Kapalı alan fobisinin olduğunu ve Feyzullah beyden yardım alarak kısa sürede atlattığını anlattı. Telofonunu alarak aradım, yardımcı olabileceğini söylediğinde çok mutlu olmuştum. Mümkün olan en yakın zamana randevu alarak gittim. Çok samimi ve güven veren biri olduğu hemen anlaşılıyordu. İlginç birkaç teknik uyguladı 3-4 seanstan sonra korkularım neredeyse tamamen geçti. Şu an yüzme kursuna devam ediyorum, baya öğrendim. O kadar mutluyum ki anlatamam. Kendisini fabisi olan herkese tavsiye ederim.
Binlerce sınav kaygısı yaşayan gençlerden birisiydim bende. Sınav kaygısı nedir yada nasıl birşeydir tarif edilmez yaşamak lazım. Yaşayanlar bilir sınav öncesi hayat kabusa dönüşür. İşte böyle bir durumdayken arkadaşımın önerisiyle araştırdık ve hemen randevu aldık. Benim sorunum çözüldü sizinde sınav kaygınızı çözebilmeniz için hocamı size gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Tüm bunları yaparken içe kapanık onu bile yendim, artık daha sosyalim. Bunun içinde hocama ayrıca teşekkür ediyorum. Kendisine çok minnettarım.
Feyzullah beyi, bu sitedeki tavsiyeler üzerinden buldum, kendinden yardım aldığım konu, çift olarak özel hayat ile ilgili bir konudur bir bayan olarak feyzullah beye problemlerimi anlatırken hiç rahatsız olmadım kendisinin danışanının kırılmış yanlarını çok iyi analiz ettiğinin kanısındayım tedavim devam etmekte,çiftlerin problemlerinin en çıkılmaz noktasına gelmeden de pskolojik destek alması gerektiğini düşünüyorum ve şunuda belirtmek isterimki evlilik öncesi her çift ilişkilerini sorgulamalı eğer kişilik problemlerinden kaynaklanan sorunlar varsa partnerini olduğu gibi kabul etmek yerine psikolojik destek alarak daha sağlam bir evlilik başlangıcı olabiliceğini düşünüyorum tedavi sürecimiz bittiğinde sizleri tekrardan haberdar edeceğim..
Ben üniversite sınavlarına hazırlanan lise son sınıf öğrencisiyim. Üzerimde yoğun bir stres ve kaygı vardı. Bu yüzden Feyzullah hocama müracaat etmiştik. Çok sıcak, samimi ve işinde profesyonel biri. İlk görüşmede sorunlarımı anlattım ve analiz yapıp neler yapabileceklerimizi konuştuk. Sonraki seanslarda çok ciddi mesafe kaydettim. Artık daha az kaygılı ve rahatım. Sanırım eksik konularımıda rahatlıkla yetiştirip sınavda iyi bir puan alacağım. Şu an deneme sınavlarım baya yükseldi. Bir kaç hafta daha devam edeceğim ondan yardım almaya. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Merhaba, ben lise 10. sınıf öğrencisiyim. Derslerim çok iyi değildi, öğretmenlerim dikkatimin dağınık olduğunu söylüyorlardı. Ders çalışma isteğim hiç yoktu. Babamınbirarkadaşı Feyzullah Beyi tavsiye etmiş. Randevu aldık gittik. 2 aydır haftadabir geliyorum ve herşey çok güzel. Derslere motivasyon ve dikkatle ilgili çalışmalar yapıyoruz. Sınav notlarım yükseldi, şimdi öğretmenlerimde hayret ediyor. Feyzullah hocama çok teşekkür ediyorum. Tüm öğrenci arkadaşlarıma tavsiye ederim.
 Merhaba, ben 20 yaşındayım ve üniversite 2.sınıf öğrencisiyim. Annemden hiçbir zaman tam bir ilgi göremedim babamdan da öyle. Yaşadığım hayat bana son derece boş ve anlamsız geliyordu. Yaptığım hiçbir şeyden keyif alamıyor, arkadaşlarıma tam anlamıyla güvenemiyordum. bu eskiden yaşadığım birkaç olaydan kaynaklanıyordu sanırım. Derslerim çok kötü ve zor sınıfı geçiyorum, içimden hiç çalışmak gelmiyor ve artık benden birşey olmaz kafası yerleşmeye başladı, sıradan bir insan olucam artık düşüncesindeyim. Sık sık alkol kullanıyordum, alkol aldığımda kafan boşalmış gibi oluyordu ve biraz da olsa rahat ve neşeli bir insan olabiliyordum. Uyuşturucuya başlamayı dahi düşünüyordum. Bu durumun içinden nasıl çıkabilirim bilmiyordum. sevgilimin ısrarı üzerine yardım almaya karar verdim. Feyzullah beyide o bulmuştu. Aslında kimsenin bana yardımcı olabileceğini düşünmüyordum ama en azından kimseye anlatamadığım şeyleri anlatır rahatlarım diye düşündüm. Uzun süredir onunla görüşmeye devam ediyorum. Hergeçen gün sıkıntılarımın biraz daha hafiflediğini hissediyorum. Kız arkadaşım çok değiştiğimi söylüyor. Artık alkole sığınmıyorum. Galiba iyileşiyorum. Çok değerli terapistime teşekkür eder, başkalarınada tavsiye ederim.
 Son birkaç yıldır sağlığım ve özel hayatımla ilgili yaşamakta olduğum üst üste gelen sorunlar nedeniyle adının depresyon olduğunu düşündüğüm mutsuz, umutsuz, karamsar, içine kapanık bir ruh hali içerisindeydim. Aylardır daha öncede yapmış ve başarmış olduğum gibi tekrar üstesinden gelirim diye düşünüyordum ama yapamayacağımı anladım ve bir uzmanın desteğine ihtiyaç duyduğuma karar verdim. Hiç kızmayacağım şeylere kızıyor, herşeye ani tepkiler veriyordum. Durum ailemle olan yaşantımdada maalesef aynıydı. Sürekli çevremdekileri kırıyordum. Bu yüzden kendimce bir karar aldım ve kimseyi kırmamak için bütün gün boyunca odamdan hiç çıkmıyor, tek başıma oturuyor, mecbur kalmadıkça kimseyle konuşmuyordum. Bu durumdan çıkmak, eski mutlu, neşeli ve enerjik halime geri dönmek istiyordum. Feyzullah Beye bu siteden ulaştım ve randevu alarak görüşmeye başladık. İlerleyen zaman içerisinde sorunlarımın nedenlerinin farkına vardım ve bütün sorunlar tek tek çözülmeye başladı. Onun içten, samimi, anlayışlı yaklaşımı ve ilginç soruları beni kendime getirdi. İş hayatım ve ailemle olan ilişkilerim artık çok daha iyi. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır.
Hayatımda aldığım en iyi kararlardan biri profesyonel olarak yardım almak için Feyzullah Beye başvurmam oldu. Bir tanıdığımın önerisiyle kendisinden haberdar oldum. Üniversiteye hazırlanıyor ve çok stres yaşıyordum. Sayesinde sorunlarımı belirledim ve çözme yollarını öğremeye başladım; kendimi olaylar karşısında nasıl geliştirebileceğimi öğrenmeye devam ediyorum. Bana göre Psk. Danışmanımın en önemli özelliği dürüst olması; açık ve samimi tutumu. Kendimi daha iyi hissetmeye, güven duymaya, olayları farklı yerlerden görmeye başladım ve nasıl davranacağımı öğreniyorum. Herkese şunu söyleyebilirim yardım almaktan çekinmeyin, ben doğru adresi buldum, sizede öneriyorum.
Merhaba, Feyzullah beyi annem bu siteden bulmuş. ben 18 yasındayım ve yolda yururken birlerinin bana baktığını düşünüyor, kalabalık ortamlara yemek yiyemiyor, misafir geldiğinde bile evde onların yanında yemek yiyemiyor ve kalabalık ortamda biri bana olumlu veya olumsuz bişey desin hemen yüzüm kızarıyordu. galiba birde sevdiğim insanların beni yanlış anlamasından çok korkuyordum yaptığım her davranısta acaba artık beni sevmiyor mu diye düşünüyordum. Seanslara başladıktan sonra davranışlarımın nedenlerini anlamaya başladım. Farkındalığım arttıkça sorunlarımda çözülmeye başlamıştı. Şu an üniversite sınavlarına hazırlanıyorum ve çok daha iyiyim. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Yoğun depresyon yaşadığım bir dönemde bu siteden buldum Feyzullah Beyi. Onunla terapiye başladığım günden beri çok daha iyiyim. Hayatımın kontrolünü elime almaya başlamam da bana çok yardımcı oldu. Kendim olmamı, kendimi önemsememi ve bunlar için mücadele etmemi sağladı. Hiç yaşamadığım gibi hayatımı yaşayabileceğimi gösterdi. Duyarlı ve ince yaklaşımı sayesinde ona sorunlarımı rahatlıkla anlatabiliyorum. Kendisine duyduğum güvenle kendime de güven duymaya başladım. Bana karşı olan yaklaşımı, içtenliği ve herşeyden önce dostluğu için kendisine çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, iyi ki tanımışım sizi.
 Merhaba, ben 15 yaşında, lise 1 giden biriyim şu an lise 2 ye geçtim. Liseye başladıktan sonra görünüşümü hiç beğenmiyordum. çirkin, kısa boylu ve çarpık bacaklı olduğumu düşünüyordum. Bunu kabullenemiyor, her akşam, her gün ağlıyordum. Özellikle yaz geldiğinden beri, bacaklarımı göstermemek için dışarı çıkmıyordum. Kendimi diğerlerinin yanında küçücük ve ezik hissediyordum. İnsanların arkamdan dalga geçtiğini düşünüyordum. Daha önce sevgilim olmuştu, gayet iyi bir arkadaş ortamımda var ama kendi halim yüzünden onlardan da koptum. Artık ağlamaktan çok kötü olmuştum, defalarca intihar etmeyi düşündüm ancak dini sebeplerden dolayı vazgeçtim. İleri de olacağım estetiğin parasını bile şimdiden biriktimeyi düşünüyordum. Cidden kafayı yemek üzereydim. Aileme durumu anlattığımda kendi haline şükret diyor ve açıkcası beni pek kaale almıyorlardı. Ancak teyzemin ısrarıyla bir psikologa gitmem gerektiğine karar verdik. Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittik. Önce ailem ve ben hep birlikte, sonra sadece benimle görüştü. O gün bana yardımcı olabileceğini hissetmiştim. Devam eden görüşmeler de ne kadar yersiz kaygılarım olduğunu farkettim. Aslında o kadarda çirkin değildim. Güzel bir çok yönüm varmış. Kendisiyle barışık yaşamanın zevkine vardım diyebilirim. Okul başladığında eminim artık farklı bir ben olacak, herkes şaşıracak. Sevgili terapistimi tavsiye etmekten mutluluk duyarım.
Kendime olan güven sorunlarım ve kız arkadaşımla yaşadığım problemler sebebiyle Feyzullah Beye gitmiştim. İlk başlarda sorunların farkında değildim her geçen gün hayatımı ciddi şekilde etkilemeye başlamıştı. Kendimi doğru düzgün işime veremiyordum ve arkadaşlarıma karşı hep kötü davranıyordum insanlar benden uzaklaşmaya başladı. 2 aydır Feyzullah Beyden terapi desteği alıyorum. Hergeçen gün üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum. bana küçük sorun gibi gelen ve çözülmeyen şeyleri beraber aştım diyebilirim. çevremdekiler bile bu değişmenin farkında. Kendisine herşey için teşekkür ederim.
6 ay önce daha önce adını çok duyduğum ama hastalığı yaşamadığım tepkilerini bilmediğim bir illetle tanıştım..PANİK ATAK..bir gecede ilerki günlerimi aylarımı etkileyecğeini bilmeden tanıştım..bilmek istemezdim ama oldu..yaşadıklarımın ağırlığına psikolojimin verdiği bir sinyaldi..ne yapacağımı bilmez halde ilaçlar ailem her türlü desteği denedim ama olmadı..ataklar sıklaştı hala baş etmeyi öğrenemeyeceğimi görünce netten araştırmaya başladım ve burada yazılan yorumlarında etkisiyle feyzullah beyle tanıştım...hiç dışarı çıkamadığım için benimle online terapi yapmayı teklif etti hiçbir mecburiyeti yokken..onunla tanıştıktan sonra banyo yapmaya binamızın kapısına ve hattaaaa markete gitmeye başladım..verdiği elektrik o kadar pozitiftiki her görüşmeden sonra ilerlemem dahada hızlandı..yargılamıyo neden diye sormuyo hep ileriye dönük moral veriyo buda beni iyi hissettiriyodu..burdan bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim..feyzullah beni canı gönülden tavsiye ederim.[Site Editörlerinin Notu: Yazının devamı 13.8.2012 tarihinde eklenmiştir]selamlar..eğer psikoljiyle ilgili bir rahatsızlığınız varsa adı ne olursa olsun panik atak depresyon vs. vs. doğru adrestesiniz..6. aydada yorum yazdığım bu yere tekrar yazmak ihtiyacı hissettim...ben panik atak hastası değilim..bu feyzullah beyin bana söylediği ilk şeydi..kafamdan çıkarmam gereken ilk şey olmalıydı..olduda...ailemin ses tonları kalın ve hep yüksek sesle konuşulur..benimse bu hastalıkla mücadele ederken sessiz ve sakin bir yerlerde olmam gerek..bu sakinliği dinginliği haftada birde olsa bana feyzullah bey verdi..beni sakince dinlemesi sorularıma hiç görmediğim kadar nezaketle cevap vermesi benim iyileşmemde büyük rol oynamıştır..kapının önüne bile çıkamazken feyzullah bey^i tanıdım ve 2 aya yakın zamanda markete alışverişime gidebiliyor haldeyim :))burda yazılanlar doğrumu diye kendim düşünürken şu an elim tuşlarda kendim yorum yazıyorum...kesinlikle doğruymuş artık net biliyorum..kendimi tanımamda ileriye dönük neler yapmam gerekitiğini anlamamda neleri yapıp neleri yapmamam gerektiğinde bana ışık olan feyzullah beye sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha yinelemk isterim...ilk bana bir terapistle görüşmen gerek dediklerindede doktor bana ne yapacak sorunlarımımı çözecek dediğimi hatırlıyorum ama feyzullah bey için tek kuracağım cümle hayatımı değiştiren adam...çok çok çok çok teşekkür ediyorum..
6 ay önce daha önce adını çok duyduğum ama hastalığı yaşamadığım tepkilerini bilmediğim bir illetle tanıştım..PANİK ATAK..bir gecede ilerki günlerimi aylarımı etkileyecğeini bilmeden tanıştım..bilmek istemezdim ama oldu..yaşadıklarımın ağırlığına psikolojimin verdiği bir sinyaldi..ne yapacağımı bilmez halde ilaçlar ailem her türlü desteği denedim ama olmadı..ataklar sıklaştı hala baş etmeyi öğrenemeyeceğimi görünce netten araştırmaya başladım ve burada yazılan yorumlarında etkisiyle feyzullah beyle tanıştım...hiç dışarı çıkamadığım için benimle online terapi yapmayı teklif etti hiçbir mecburiyeti yokken..onunla tanıştıktan sonra banyo yapmaya binamızın kapısına ve hattaaaa markete gitmeye başladım..verdiği elektrik o kadar pozitiftiki her görüşmeden sonra ilerlemem dahada hızlandı..yargılamıyo neden diye sormuyo hep ileriye dönük moral veriyo buda beni iyi hissettiriyodu..burdan bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim..feyzullah beni canı gönülden tavsiye ederim.[Site Editörlerinin Notu: Yazının devamı 13.8.2012 tarihinde eklenmiştir]selamlar..eğer psikoljiyle ilgili bir rahatsızlığınız varsa adı ne olursa olsun panik atak depresyon vs. vs. doğru adrestesiniz..6. aydada yorum yazdığım bu yere tekrar yazmak ihtiyacı hissettim...ben panik atak hastası değilim..bu feyzullah beyin bana söylediği ilk şeydi..kafamdan çıkarmam gereken ilk şey olmalıydı..olduda...ailemin ses tonları kalın ve hep yüksek sesle konuşulur..benimse bu hastalıkla mücadele ederken sessiz ve sakin bir yerlerde olmam gerek..bu sakinliği dinginliği haftada birde olsa bana feyzullah bey verdi..beni sakince dinlemesi sorularıma hiç görmediğim kadar nezaketle cevap vermesi benim iyileşmemde büyük rol oynamıştır..kapının önüne bile çıkamazken feyzullah bey^i tanıdım ve 2 aya yakın zamanda markete alışverişime gidebiliyor haldeyim :))burda yazılanlar doğrumu diye kendim düşünürken şu an elim tuşlarda kendim yorum yazıyorum...kesinlikle doğruymuş artık net biliyorum..kendimi tanımamda ileriye dönük neler yapmam gerekitiğini anlamamda neleri yapıp neleri yapmamam gerektiğinde bana ışık olan feyzullah beye sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha yinelemk isterim...ilk bana bir terapistle görüşmen gerek dediklerindede doktor bana ne yapacak sorunlarımımı çözecek dediğimi hatırlıyorum ama feyzullah bey için tek kuracağım cümle hayatımı değiştiren adam...çok çok çok çok teşekkür ediyorum..
Birçok sorunum vardı ve beni anlayacak birine ihtiyaç duyuyordum. O kadar zor durumdaydım ki beni ben bile anlamıyordum. Etrafımdaki insanlar çıkarcı ve anlayışsızlardı. Onlardan uzak dursam bu seferde yalnızlıktan bunalıyordum. Diğer insanların içinde kendimi çok kötü hissediyordum. Kısacası nasıl birisi olduğumu yada nasıl birisi olmak istediğimden emin değildim. Bir tarafta olmak istediğim kişi diğer tarafta olduğum kişi, bazen ikisi birbirine giriyor ve çevremdekiler beni anlayamıyor, ne zaman ne yapacağı belli olmayan biri olarak görüyorlardı sanırım. Kendimi ben bile anlayamıyordum, yaşamak artık eziyet olmuştu. Ümitsizce yardım ararken Feyzullah Beyi buldum. Durumumu anlatan bir mail attım yardımcı olup olamayacağını sordum. Yardımcı olacağını söylediği maili aldığımda içime bir ümit doğmuştu. Hemen randevu alarak seanslara başladık. 4-5 aydır terapi sürecim devam ediyor. Her geçen gün hayatımda bir şeylerin değiştiğini görmek beni ve ailemi mutlu ediyor. Anladımki çözümsüz hiç bir şey yokmuş. Yeterki doğru zamanda doğru insanı bulalım.
Feyzullah Beyle annemin araştırmaları sonucu tanıştım. Bende derslere konsantre olamama, sınav kaygısı, içimde huzursuzluk duygusu vardı, kardeşimle anlaşamıyor ve kavga ediyordum. Bu sorunların üstesinden hocam sayesinde geldim. Kendisi çok cana yakın bir insan, bazı insanlar psikolog'tan yardım almaktan çekinir, ama O kesinlikle çekinilecek bir insan değil. Çok cana yakın ve samimi bir insan. Bence sorunlarınızı çözemiyorsanız vakit kaybetmeden Feyzullah Beyden yardım alın. Herkese tavsiye ediyorum.