Danışan Yorumlarım

 Üniversitede master öğrencisiyim bir yıldır birlikte olduğum erkek arkadaşım zor bir ameliyat geçirdi ve sol tarafı felç oldu. bu karmaşıklıkta babası beni öğrendi ve ona çok kızdı iki arada kalan erkek arkadaşım ayrılmamızın en doğru karar olacağını söylüyor ikimizde ayrılmak istemiyor ve birbirimizi seviyoruz ben günde 4 saat kesintisiz ağlıyordum ve intihar düşüncesini kafamdan atamıyordum. Bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittim. Yıkılmış bir durumda girdiğim görüşmeden umut dolu olarak çıktım. Onun sakin, kendinden emin duruşu, samimi ve profesyonelce yaklaşımı beni çok etkiledi. Bir süre seanslara devam ettim. Erkek arkadaşım şu an daha iyi. Ona destek olmak hem ona hem de bana çok iyi geliyor. Hayatında çıkar yol bulamayanlara tavsiyem Feyzullah beyin adresi…
6 ay önce daha önce adını çok duyduğum ama hastalığı yaşamadığım tepkilerini bilmediğim bir illetle tanıştım..PANİK ATAK..bir gecede ilerki günlerimi aylarımı etkileyecğeini bilmeden tanıştım..bilmek istemezdim ama oldu..yaşadıklarımın ağırlığına psikolojimin verdiği bir sinyaldi..ne yapacağımı bilmez halde ilaçlar ailem her türlü desteği denedim ama olmadı..ataklar sıklaştı hala baş etmeyi öğrenemeyeceğimi görünce netten araştırmaya başladım ve burada yazılan yorumlarında etkisiyle feyzullah beyle tanıştım...hiç dışarı çıkamadığım için benimle online terapi yapmayı teklif etti hiçbir mecburiyeti yokken..onunla tanıştıktan sonra banyo yapmaya binamızın kapısına ve hattaaaa markete gitmeye başladım..verdiği elektrik o kadar pozitiftiki her görüşmeden sonra ilerlemem dahada hızlandı..yargılamıyo neden diye sormuyo hep ileriye dönük moral veriyo buda beni iyi hissettiriyodu..burdan bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim..feyzullah beni canı gönülden tavsiye ederim.[Site Editörlerinin Notu: Yazının devamı 13.8.2012 tarihinde eklenmiştir]selamlar..eğer psikoljiyle ilgili bir rahatsızlığınız varsa adı ne olursa olsun panik atak depresyon vs. vs. doğru adrestesiniz..6. aydada yorum yazdığım bu yere tekrar yazmak ihtiyacı hissettim...ben panik atak hastası değilim..bu feyzullah beyin bana söylediği ilk şeydi..kafamdan çıkarmam gereken ilk şey olmalıydı..olduda...ailemin ses tonları kalın ve hep yüksek sesle konuşulur..benimse bu hastalıkla mücadele ederken sessiz ve sakin bir yerlerde olmam gerek..bu sakinliği dinginliği haftada birde olsa bana feyzullah bey verdi..beni sakince dinlemesi sorularıma hiç görmediğim kadar nezaketle cevap vermesi benim iyileşmemde büyük rol oynamıştır..kapının önüne bile çıkamazken feyzullah bey^i tanıdım ve 2 aya yakın zamanda markete alışverişime gidebiliyor haldeyim :))burda yazılanlar doğrumu diye kendim düşünürken şu an elim tuşlarda kendim yorum yazıyorum...kesinlikle doğruymuş artık net biliyorum..kendimi tanımamda ileriye dönük neler yapmam gerekitiğini anlamamda neleri yapıp neleri yapmamam gerektiğinde bana ışık olan feyzullah beye sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha yinelemk isterim...ilk bana bir terapistle görüşmen gerek dediklerindede doktor bana ne yapacak sorunlarımımı çözecek dediğimi hatırlıyorum ama feyzullah bey için tek kuracağım cümle hayatımı değiştiren adam...çok çok çok çok teşekkür ediyorum..
Merhabalar; Biz Feyzullah Beyi yaklaşık altı ay önce oğlumuz için yardıma ihtiyacımız olduğu anda tesadüfen internette arama yaparken tanıdık. Oğlumun ergenlik sorunlarını paylaşabileceğim ve yardım alabileceğim içten ve samimi biriyle karşılaştık. Çok mükemmel bir insan ve psikolog olmasından ziyade oğluma ağabeylik ve bir nevi yaşam koçluğu yaptı. Sinirli, huysuz, uyumsuz dersleri kötü olan oğlum inanılmaz şekilde düzeldi. İnsanlara karşı davranışları olumlu anlamda değişti, hayata bakışı farklılaştı ve en önemlisi bizimle konuşmaya, paylaşmaya başladı sanki kabuğundan sıyrıldı. Feyzullah Beye minnettarız, mutlaka görüşmenizi tavsiye ederim.
 Merhaba, Feyzullah Beyden bir yıl önce psikolojik destek aldım.Ben iş hayatımda ve normal yaşamımda aşırı derecede detaycıydım.Bu sebeple sıkıntılar sanki bana geliyor sürekli sanki her sıkıntıyı üzerime çekiyordum. Bazen bu durum yüzünden sürekli yanlış anlaşılabiliyordum.İçime kapanıp etraftaki çoğu şeylere dikkat edemiyordum... Dikkat dağınıklığı yaşıyor, çok aşırı konuşuyor ve çok aşırı derecede işleri uzatıyordum. Feyzullah hocama gittiğim süre içerisinde bütün bu sorunlarımla mücadele etmeyi ve yenmeyi başardım. Kendisi gerçekten işini iyi yapan bir terapist. Benim gibi sorunlar yaşayanlara mutlaka tavsiye ederim.
 Yardıma çok ihtiyacım vardı ve araştırmalarım sonucu tavsiyeediyorum.com dan Feyzullah Beyi buldum ve ondan yardım almaya karar verdim. Psikolojim çok bozuktu. Benim sorunum iletişim bozukluğu ve insanlarla iyi iletişim kuramıyor olmamdı. Okulda benimle sohbet eden, beni seven insanların olmadığını düşünüyor hep kendimi değiştirmeye çalışıyordum ama olmuyordu. Çok sessizdim, cesaretsizdim... Derste hoca soru sorarken bile kısık sesle cevap veriyordum. Çok utangacım ve herkes bana gülüyor gibi geliyordu. Tanıdığım ve sahip olduğum herkesten utanıyordum. Arkadaşlarım hep beni yargılıyordu. Ben 17 yaşındayım ve Lise 3'teyim. Bir de kafamdan her şey geçiyor; saçma ve hiç olmayacak şeyler. O kadar çaresizdim ki terapistim sayesinde bütün bunlarla baş etmeyi öğrendim. Her seansta yeni şeyler fark ediyor, bir şeylerin aydınlandığını hissediyordum. Terapim bitmek üzere artık. İhtiyacı olanlara mutlaka kendisini tavsiye ediyorum.
Herkes hayatta bazen zor dönemlerden geçebilir. Önemli olan şey bu dönemleri ne kadar az zararla atlattığınızdır. En az zararla atlatmak için güvenebileceğiniz ve utanıp sıkılmadan dertlerinizi anlatabileceğiniz birini bulmalısınız. Ben kesinlikle bulmuştum; Psikolojik danışmanım, alanında mükemmel işler çıkaran bir insan; Feyzullah Salman... 2 sene önce gerçekten kötü bir dönemden geçiyordum ve hiç kimseyle konuştuğumda kendimi bu kadar rahat hissetmemiştim. Bu çok önemli. Size huzur veriyor ve içtenlikle dinleyip, en uygun yardımcı çözümleri bulup ayıklayarak size kendinizi iyi hissettiyor. Gerçekten ama gerçekten böyle bir danışman az bulunur.
İyi günler, ben ilkokul 4. sınıfta bottan düşerek boğulma tehlikesi geçirdim. o günden sonra bir daha hiç denize giremedim yüzmeyide haliyle öğrenemedim. Şimdi 32 yaşımdayım yüzmeyi öğrenmek istiyorum. bir kursa yazıldım ilk derse gittim benim için felaketti çünkü havuz benim boyumu geçiyordu ve havuzun kenarı dışında tutunacak hiçbiryer yoktu. Zorla kenara tutuna tutuna havuza girdim ayaklarım yere değmedi nefes çalıştık ayakları çırpmayı çalıştık. Daha 1 saat dolmamıştıki suyun üstünde biryere tutunmadan sadece bir sosisle durmam istendi ve ben ne yazık ki yapamadım ve dersi bıraktım. Açıkçası bu korkumu nasıl yenebileceğim konusunda çok karamsardım. yüzmeyi çok istiyordum ama ne yapmam konusunda hiçbir fikrim yoktu. Taaki bir arkadaşım Feyzullah beyden bahsedene kadar. Kapalı alan fobisinin olduğunu ve Feyzullah beyden yardım alarak kısa sürede atlattığını anlattı. Telofonunu alarak aradım, yardımcı olabileceğini söylediğinde çok mutlu olmuştum. Mümkün olan en yakın zamana randevu alarak gittim. Çok samimi ve güven veren biri olduğu hemen anlaşılıyordu. İlginç birkaç teknik uyguladı 3-4 seanstan sonra korkularım neredeyse tamamen geçti. Şu an yüzme kursuna devam ediyorum, baya öğrendim. O kadar mutluyum ki anlatamam. Kendisini fabisi olan herkese tavsiye ederim.
Feyzullah Beyle annemin araştırmaları sonucu tanıştım. Bende derslere konsantre olamama, sınav kaygısı, içimde huzursuzluk duygusu vardı, kardeşimle anlaşamıyor ve kavga ediyordum. Bu sorunların üstesinden hocam sayesinde geldim. Kendisi çok cana yakın bir insan, bazı insanlar psikolog'tan yardım almaktan çekinir, ama O kesinlikle çekinilecek bir insan değil. Çok cana yakın ve samimi bir insan. Bence sorunlarınızı çözemiyorsanız vakit kaybetmeden Feyzullah Beyden yardım alın. Herkese tavsiye ediyorum.
Merhaba, bu yıl lise son sınıftayım, sınav kaygısı nedeniyle büyük bir endişe yaşıyordum. Çok az bir zaman kalmış olmasına rağmen ben heyecandan çalışamamaya başlamıştım. Gün geçtikçe zaman daralıyor ve denemelerden aldığım notlar düşmeye başlıyordu.Neyse ki şimdi toparlamaya başladım. Feyzullah Beyle görüşmelerimiz sonucunda şu anda kendimi çok daha iyi hissediyorum. YGS sınavım fena geçmedi. Umarım lys de iyi geçer. Şu sıralar sınav kaygısı namına hiçbir şey yok, üstelik kendimi çok da hazır hissediyorum. Sınav kaygısı yaşayan arkadaşlara önerebilirim. Teşekkürler…
Kendime olan güven sorunlarım ve kız arkadaşımla yaşadığım problemler sebebiyle Feyzullah Beye gitmiştim. İlk başlarda sorunların farkında değildim her geçen gün hayatımı ciddi şekilde etkilemeye başlamıştı. Kendimi doğru düzgün işime veremiyordum ve arkadaşlarıma karşı hep kötü davranıyordum insanlar benden uzaklaşmaya başladı. 2 aydır Feyzullah Beyden terapi desteği alıyorum. Hergeçen gün üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum. bana küçük sorun gibi gelen ve çözülmeyen şeyleri beraber aştım diyebilirim. çevremdekiler bile bu değişmenin farkında. Kendisine herşey için teşekkür ederim.
 Son birkaç yıldır sağlığım ve özel hayatımla ilgili yaşamakta olduğum üst üste gelen sorunlar nedeniyle adının depresyon olduğunu düşündüğüm mutsuz, umutsuz, karamsar, içine kapanık bir ruh hali içerisindeydim. Aylardır daha öncede yapmış ve başarmış olduğum gibi tekrar üstesinden gelirim diye düşünüyordum ama yapamayacağımı anladım ve bir uzmanın desteğine ihtiyaç duyduğuma karar verdim. Hiç kızmayacağım şeylere kızıyor, herşeye ani tepkiler veriyordum. Durum ailemle olan yaşantımdada maalesef aynıydı. Sürekli çevremdekileri kırıyordum. Bu yüzden kendimce bir karar aldım ve kimseyi kırmamak için bütün gün boyunca odamdan hiç çıkmıyor, tek başıma oturuyor, mecbur kalmadıkça kimseyle konuşmuyordum. Bu durumdan çıkmak, eski mutlu, neşeli ve enerjik halime geri dönmek istiyordum. Feyzullah Beye bu siteden ulaştım ve randevu alarak görüşmeye başladık. İlerleyen zaman içerisinde sorunlarımın nedenlerinin farkına vardım ve bütün sorunlar tek tek çözülmeye başladı. Onun içten, samimi, anlayışlı yaklaşımı ve ilginç soruları beni kendime getirdi. İş hayatım ve ailemle olan ilişkilerim artık çok daha iyi. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır.
Feyzullah Beyle yaklaşık olarak 5 yıldır tanışıyoruz.Kendisi alanında uzman,cana yakın ve insanları çok iyi tanıyan profesyonel bir danışmandır. Bu 5 yıllık süreç içerisinde sınav kaygıları, bölüm seçme ve daha birçok konuda karar vermekte zorlandığım daha doğrusu herhangi bir kararımın olmadığı anlarda Feyzullah Beyden profesyonel yardım aldım. Şimdi o zaman verdiğim kararların ne kadar doğru karalar olduğunu daha iyi anlıyorum çünkü severek okuduğum bir bölümdeyim ve ilerde severek yapacağım bir işim olacağını düşünüyorum.Şimdilerde ise ilişkilerimde yaşadığım sorunlarla ilgili kendisinden profesyonel yardım alıyorum ve her geçen gün sorunlarımın azaldığını hissediyorum.profesyonel yardım almak isteyen herkese önerebileceğim bir danışman.
Feyzullah Bey'e gitmeye bu sitedeki tavsiyeleri okuduktan sonra karar verdim. Yaklaşık 3 aydır kendisinin danışanıyım. Samimi,sıcak ve güler yüzlü olması, kendimi ona yakın hissetmemi sağladı ve böylece tüm sorunlarımı, kaygılarımı kendisine çekinmeden anlatabildim. Kendisiyle konuştukça gerçek anlamda huzur bulduğumu, daha sağlıklı düşünmeye başladığımı farkettim. Çünkü daha öncesinde, son derece karamsar,mutsuz, hayattan hiç zevk almayan, son derece memnuniyetsiz biriydim. Feyzullah Bey, bana hayattta farklı pencerelerden bakmam gerektiğini öğretti. Onun sayesinde, hayatta aslında ne kadar çok güzelliklerin olduğunu yeni yeni farketmeye başladım. Feyzullah Bey, beni hayata yeniden bağladı diyebilirim. Kendisiyle, 3 ay gibi kısa bir sürede çok büyük ilerlemeler kaydettik. Onunla konuştukça, artık bitti dediğiniz anda, aslında her şeyin daha yeni başladığını farkediyorsunuz. Eğer bir uzmandan yardım almayı düşünüyorsanız kesinlikle Feyzullah Bey'i tavsiye ediyorum. Mesleğinde gerçekten uzman olduğunu düşünüyorum.
Feyzullah abiyi daha önce ondan yardım alan bir tanıdığımız tavsiye etmişti. 16 yaşındayım ve kötü bir çocukluk geçirdim bu yüzden ergenliğin başından beri bunalımdayım kalp atışım insanlarla konuşurken çok hızlı atıyordu. ayrıca boğazımda son haftalarda bir yumru hissi vardı ve insanlarla göz teması kuramıyordum. insanlardan korkup nefret ediyordum. biriyle konuşurken kendimi kasıyordum çocukluğumda hiç böyle değildim girişken ve sosyal bir çocuktum ama arkadaşlarım benimle çok dalga geçer ve aralarına almazlardı bu yüzden çok büyük sorunlar yaşadım birde sürekli bir yutkunma halim vardı bu sorunlar bana göre sosyal anksiyete ve panik atak belirtileri okuduğum kadarıyla ilaç tedavisine başlamayı düşünüyordum. Ancak çevremdekiler ilaç tedavisini hiç önermediler. Psikologa gidip terapi almamın daha doğru olduğunu söylediler. daha ilk görüşmemizde Feyzullah abi bana müthiş bir güven verdi. normalde konuşmaktan çekinen ben her şeyi ona rahatlıkla anlatabiliyordum. uzun süre haftada bir görüştük ve artık artık birçok şeyin üstesinden geldim. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır. çevremde birilerinin sıkıntısı olduğunda direk ondan bahsediyor ve yardım almasını öneriyorum. Kendisini buradan da herkese tavsiye ediyorum.
 Ben 5 yıllık evli ve bir çocuk babası üniversite mezunu bir insanım. Hayatımda işimde başarılı olan biriyim. Fakat yıllardır çözemediğim bir sorunum vardı. Eşimle çok iyi anlaşıyoruz ve mutluyuz. Sadece bir konuda benim kontrolü sağlayamamam benim içinde eşim içinde sorundu. Kendimi eksik gibi hissediyordum. Evet cinsel sorunum vardı. Bir çok ilaç denedim fakat geçici çözümler oldu. en sonunda bir cinsel terapi uzmanından yardım almaya karar verdim. Utana sıkıla gittiğim Feyzullah bey sağolsun kaygılarımın yersiz olduğunu hissettirdi. Kısa sürede bu sorunumu hallettim. Bu kadar kolay olacağını bilseydim yıllardır bu durumda olmazdım sanırım. Kendisine çok teşekkür eder, çalışmalarında başarılar dilerim.
 Sorunlarımın üstesinden gelemeyince ilk defa psikolojik yardım alma gereği hissetim ve internette ararken Feyzullah Beye ulaştım. Yaşadığım şeyleri başkasına anlatmakla ilgili kuşkularım vardı görüşmeye girdiğim anda samimi yaklaşımıyla tüm ön yargılarımı attığımı söyleyebilirim. Eğer sizde kim olduğunuzu ve ne yapmak istediğinizi unuttuğunuz zamanlardaysanız kendinize bile açıklamaktan korktuğunuz sizi yıpratan her ne varsa hayatınızda hiç tereddüt etmeden Feyzullah Beye uğramanızı tavsiye ediyorum. Ondan yardım aldıktan sonra hayatımda birçok şeyin değiştiğine tanık oldum, özgüvenimi yeniden kazandım.
 Birkaç psikologla görüştüm en sonuncusu Feyzullah Beydi. 20 yaşındayım. Ölüm korkusu duyuyor ve öldükten sonra başıma gelecek şeylerden korkuyordum ve bu korkuyu bir yıldan fazla süredir duyuyordum. gün içinde sürekli aklıma geliyor ve aklıma geldiği zaman neşem anında kaçıyordu. oturup ağlamıyordum veya yaptığım işleri etkilemiyordu ama mutlu bir insan gibi davranamıyordum. korktuğum şeyler şu an çok komik gelse de öncesinde; ben ölünce hissetmeye devam edeceğim, toprağın altında sonsuza kadar düşünerek yaşamaya devam edeceğim ama hiç bir şekilde tepki veremeyeceğim ve sonsuza kadar bu şekilde yaşamaya devam edecekmişim yani bir nevi insanların öldükten sonra da beyninin bir kısmının çalışmaya devam ettiğini düşünüyordum bu da inanılmaz ürkütücü geliyordu. bir diğer korkum ise ben öldükten sonra insanlar ölümsüzlüğü bulacak ve onlar sonsuza kadar yaşamaya devam edecek ama ben sırf bilimin ilerlemediği bir zaman da doğduğum için sonsuza kadar yaşama şansını elimden kaçırmış olacağım gibi. İlk görüşmelerde bu tarz düşünce ve korkularımın çok sevdiğim dedemin ölümünden sonra başladığını fark ettik. Dedem benim için anlamı büyük olan bir insandı. Çok üzülmüştüm onu kaybettiğimize. Sonra Feyzullah bey bu konuyla ilgili göz hareketlerine dayalı bir teknik uyguladı adını hatırlayamadığım. Sonrasında çok ilginç şekilde ölüm korkum ve saçma düşüncelerim azaldı. Devam eden seanslar sonucunda da artık hiçbir korkum yok. Beni öyle bir ızdıraptan kurtardıki ona ne kadar teşekkür etsem azdır. Hiç tereddüt etmeden yardım alacağınız ve memnun kalacağınız bir uzman.
Merhaba. 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. sinirlendiğimde ya da panik yaptığımda nefes almakta zorlanıyor, titremeye başlıyordum. bazen bunu daha şiddetli yaşayıp sadece derin derin nefes alabiliyorum ve sadece ellerim bileklerimden itibaren uyuşuyordu. boğuluyormuş gibi oluyordum. bu sorunum yüzünden bir çok kez haklı olduğum halde derdimi tam olarak anlatamıyor, tartışamıyor, toplulukta konuşamıyordum ve bu durum artık beni çok rahatsız ediyor.farklı psikolojik problemlere de yol açmasından korkuyordum. Psikiyatra gittim birkaç ilaç verdi. Kullanmaya başladığımda aşırı rahatlık ve dikkat dağınıklığı oldu. Bu şekilde olmak istemiyordum.Birkaç arkadaşım terapi almamı önermişti. Bu siteden Feyzullah beyi bulmuş, hakkında yazılan tavsiyeleri okuyunca ondan yardım almaya karar verdiştim. Doğru bir karar verdiğimi ilerleyen süreçte fark ettim. Her seansta sorunlarımla ilgili çok ilginç sebepler buluyorduk. Ve her geçen gün dahada rahatlıyordum.şimdi çok iyiyim ve insanlarla sorun yaşamadan iletişim kurabiliyor kendimi çok iyi ifade edebiliyorum. Yaşadığım bu deneyimi buradan paylaşmak istedim. Teşekkürler Feyzullah bey.
Yoğun depresyon yaşadığım bir dönemde bu siteden buldum Feyzullah Beyi. Onunla terapiye başladığım günden beri çok daha iyiyim. Hayatımın kontrolünü elime almaya başlamam da bana çok yardımcı oldu. Kendim olmamı, kendimi önemsememi ve bunlar için mücadele etmemi sağladı. Hiç yaşamadığım gibi hayatımı yaşayabileceğimi gösterdi. Duyarlı ve ince yaklaşımı sayesinde ona sorunlarımı rahatlıkla anlatabiliyorum. Kendisine duyduğum güvenle kendime de güven duymaya başladım. Bana karşı olan yaklaşımı, içtenliği ve herşeyden önce dostluğu için kendisine çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, iyi ki tanımışım sizi.
 Feyzullah Alpman ile tanışmışlığım sekiz yıla yakındır var. Kendisi ilk defa yardım aldığım psikolojik danışmandı.Tam olarak kimlik kargaşası yaşadığım dönemlerde ne zaman ihtiyacım olsa hep yanımdaydı her zaman ulaşabiliyordum. Şimdi arkamı dönüp baktığımda kahkaha derecesinde gülebildiğim şeyleri, o, zamanında hiç bıkmadan, usanmadan, yaptığım hiç bir hataya kızmadan, sabırla, ciddiyetle beni dinledi ve beni her seferinde karanlıktan aydınlığa çıkardı.Bugüne kadar tanıdığım eğitimcilerin arasında son derece başarılı, sayısı bir elin parmağını geçmeyecek kişiler arasında benim için.(birinci veya ikinci parmak olabilir) Feyzullah Alpman'ın kusursuz bir terapist olduğunu, anlayış, sabır, sakinlik, insanları çözümleme ve daha sayamayacağım bir çok yönüyle insanların sıkıntılarını çok rahat bir şekilde giderebileceğini düşünüyorum.Aradan yıllar geçmesine rağmen bir gün yazdığım kısa bir yazıdan benim ruh halimi anlayıp hemen beni arayıp derdimi sorması unutulmazlarım arasında.Şimdi bu başarısını, azmini, ve hala güleryüzlülüğünü takip edip gördükçe yine sayesinde mutlu oluyorum :)
Birçok sorunum vardı ve beni anlayacak birine ihtiyaç duyuyordum. O kadar zor durumdaydım ki beni ben bile anlamıyordum. Etrafımdaki insanlar çıkarcı ve anlayışsızlardı. Onlardan uzak dursam bu seferde yalnızlıktan bunalıyordum. Diğer insanların içinde kendimi çok kötü hissediyordum. Kısacası nasıl birisi olduğumu yada nasıl birisi olmak istediğimden emin değildim. Bir tarafta olmak istediğim kişi diğer tarafta olduğum kişi, bazen ikisi birbirine giriyor ve çevremdekiler beni anlayamıyor, ne zaman ne yapacağı belli olmayan biri olarak görüyorlardı sanırım. Kendimi ben bile anlayamıyordum, yaşamak artık eziyet olmuştu. Ümitsizce yardım ararken Feyzullah Beyi buldum. Durumumu anlatan bir mail attım yardımcı olup olamayacağını sordum. Yardımcı olacağını söylediği maili aldığımda içime bir ümit doğmuştu. Hemen randevu alarak seanslara başladık. 4-5 aydır terapi sürecim devam ediyor. Her geçen gün hayatımda bir şeylerin değiştiğini görmek beni ve ailemi mutlu ediyor. Anladımki çözümsüz hiç bir şey yokmuş. Yeterki doğru zamanda doğru insanı bulalım.
Feyzullah Beyi internetten arastırma sonucu buldum. Baş edemediğim birkaç ciddi sorunum vardı. Sorunlarımın sadece konusarak çözülebileceğini düşünmüyordum ancak süreç içerisinde sorunlarımın tamamına yakını çözüldü. Bazı sorunlarımla da nasıl baş edeceğimi, nasıl acı çekmeden yaşayacağımı öğrendim. Kendisine çok teşekkür ederim. Keşke kendisini daha önceden tanıyabilseydim ve bu küçücük olan sorunlarımın devasa boyutlara ulaşmasından önce önlem alabilseydim. Kendisiyle görüşmeye başladıktan yaklaşık dört ay kadar sonra ben bile kendimi tanıyamaz hale geldim. Hayata bakışım düşüncelerim davranışlarım olumlu olarak müthiş değişti. İyi ki tanımışım kendisini, herkese tavsiye ederim.
Üniversiteye hazırlanan yiğenim var. Haliyle gergin ve stresli bir dönem geçiriyor.Sınav stresini azaltmak ve yaşam kalitesini düşürmemek istiyordu. benden yardım istedi. Ebeveynlerininde kendisi ile yeterli iletişim kuramadığından dert yandı. Bende internetten yaptığım araştırmalar sonucunda Feyzullah beye ulaştım. Kendimi önce yüğenimin yerine koymamı istedi, sonrada anne-babasının... Uzaktan empati yoluyla iletişim kurarak bu işin üstesinden geldik. Yardım ve destekleri sayesinde yiğenim anne-babasıyla şimdi çok daha iyi geçiniyor ve sınava hazırlanırken eskisinden çok daha az heyecanlı oldugunu söyledi... Feyzullah beyin kendisine teşekkürlerimi burdan iletmek istedim... Kendisi çok mesafeli ve güler yüzlüydü.işinde uzman olduğunu bize yansıttı.
Feyzullah Beyle kendisinden destek alıp çok memnun kalan bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım ve şimdi ben de ihtiyacı olan diğer insanlara tavsiye etmek istiyorum. Evliliğimiz son bir kaç yıldan beri tatsızlaşmış ve eşimle aramızdaki tartışmalar iyice artmıştı ve eşim en sonunda boşanmaktan bahsetmeye başlayınca bu güne kadar düzelir, halledebiliriz dediğimiz şeyleri kendi başımıza düzeltemeyeceğimizi anlayarak kendisine gittik. Sonuç olarak aslında ikimizin de benzer şeyleri istememize rağmen doğru iletişim kurmamaktan ya da farklı kişiliklerimizden kaynaklanan dirençlerle birbirimizi anlayamadığımızı fark ettik. Bize kendimizi ve birbirimizi tanımamıza ve anlamamıza, ilişkimizi iyileştirmemize fırsat verdiği için Feyzullah Beye çok teşekkür ediyoruz.
Feyzullah beyi, bu sitedeki tavsiyeler üzerinden buldum, kendinden yardım aldığım konu, çift olarak özel hayat ile ilgili bir konudur bir bayan olarak feyzullah beye problemlerimi anlatırken hiç rahatsız olmadım kendisinin danışanının kırılmış yanlarını çok iyi analiz ettiğinin kanısındayım tedavim devam etmekte,çiftlerin problemlerinin en çıkılmaz noktasına gelmeden de pskolojik destek alması gerektiğini düşünüyorum ve şunuda belirtmek isterimki evlilik öncesi her çift ilişkilerini sorgulamalı eğer kişilik problemlerinden kaynaklanan sorunlar varsa partnerini olduğu gibi kabul etmek yerine psikolojik destek alarak daha sağlam bir evlilik başlangıcı olabiliceğini düşünüyorum tedavi sürecimiz bittiğinde sizleri tekrardan haberdar edeceğim.
Birtakım sorunlarım vardı ve uzun zamandır iyi bir psikolog arıyordum. Bu sitede Feyzullah Beyle ilgili yazılanları okudum ve randevu almaya karar verdim. Her şeye olumsuz bakan, olumsuz değerlendiren ve önyargıları olan bir insandım. İlk seanstan itibaren istesem de onunla ilgili olumsuz şeyler düşünemedim. Hakikaten alanında uzmandı ve bana çok yardımcı oldu. Şu an bakıyorum da hakkında yazılanlar az bile. Onunla kendimi yeniden keşfettim ve bakış açım değişti hayata karşı. Çok samimi, güler yüzlü ve içten bir insan. Kendisine tekrar teşekkür ederim.
 merhaba ben ayla 24 yaşında bayanım.feyzullah beye gitmeden 5 ay önce anksiyete bozukluğu tanısı koyulmuştu ve ilaç kullanıyordum. ama etkili bi düzelme gormuyordum, ataklarım devam edıyordu. İlaç kullanmak istemiyordum ve bunun başka bir tedavisi varmı diye araştırdığımda Feyzullah beye ulaştım.psikoterapiyle sorunumun üstesinden gelebileceğimi söyledi. Randevu alarak terapiye başladım. Her seanstan sonra ataklarım azaldı ve kısa sürede tamamen ortadan kalktı. O kadar ilaç kullanmıştım fayda görmemiştim. Hayret vericiydi. Kendisini çevremdeki herkese anlatıyor ve tavsiye ediyorum. Sizlerede şiddetle tavsiye ederim. Sevgiler…
Feyzullah Beyi yaklaşık 4 yıldır tanıyorum.Ailecek her bunaldığımızda, bireysel olarak yanımızda olmuştur.Panik atak sorunu yaşadığım yıl bana en büyük desteği veren kişidir. Bana yaptığı telkinler hep işe yaradı.Mesleğinde yeterli, kendini geliştirmiş harika bir danışmandır. Çocuklarımın da ergenlik sorunlarına yardım eden çok yönlü bir uzmandır.Sorunlarınıza yardımcı olabilecek çok yönlü bir psikologtur.Hipnoz, telkin, dinleme, paylaşma dolu bir yıl geçirdik ve biz çok memnun kaldık.Samimi olarak Kesinlikle tavsiye ederim.
Feyzullah Beyden çocuğumun sınav kaygısı ve üniversiteye hazırlık sürecinde yardım aldık. İlk olarak daha önceden kendisinden yardım alan bir yakınımız önerdiği için onu tercih ettik. Çocuğumuz psikolojik yardım almak istemediği halde ilk görüşmesinden sonra büyük bir istekle görüşmeye devam etmek için sabırsızlandı. Bu bizim yükümüzü çok hafifletti. Sınav günü çocuğumda hiç heyecan ve kaygı görmediğime ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Bu konuda yardım almak için çok araştırma yapıp bilgi toplamıştık. Bunun için çok zaman ve emek harcadık. Bu nedenle çocuğu sınavlara hazırlanan ailelerin neler yaşadığını çok iyi bilmekteyim. Bu yüzden sınav anneleri ve babalarına bir katkım olsun istedim. Hiç düşünmeden Feyzullah Beyle iletişim kurmanızı öneririm. İlk görüşmeden sonra ne kadar çok değişiklik olacak göreceksiniz.
 Herkese merhaba, benim sorunum evliliğimde eşimle yaşadığım sorunlar ve depresyondu sanırım artık çok aşırı sinirleniyor parlıyorumdum, herşey bitmiş gibi dipte gibiydim ve bu yüzden psikolg psikaytr hangisine gitmem gerek neyapmalıyım bilmeiyorumdum. Yakın bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beye başvurdum. gideceğim uzmanın ayrıca aile evlilik uzmanıda olup eşimlede görüşebilmesini bizi birlikte düzeltmesini istiyordum gerçi eşimin böyle bi düşüncesi yoktu ama. Sevgili terapistim sayesinde çok şükür bütün zorlukların üstesinden geldim. Şu an eşimle daha mutluyum. Sürekli dua ediyorum, Allah ondan razı olsun. İhtiyaç duyanlar hiç çekinmeden gidip yardım alsınlar.