Danışan Yorumlarım

Son zamanlarda evliliğimizdeki sorunları halledemez duruma gelmiştik. Aile danışmanı ararken karşıma çıkan uzmanları inceledim ve birkaç tanesine mail attım. Kısa sürede Feyzullah Beyden mailime cevap geldi ve telefonla aradım, randevu aldım. Görüşmeye gittiğimde kendimi çok güvende ve rahat hissettim. Sorunlarımı hiç çekinmeden anlattım. Samimi, içten, size değer veren, çok dikkatli bir dinleyici. Eşimle birlikte seanslara hala devam ediyoruz. Her gün bir şeyler daha yoluna giriyor. Netten tesadüfen bulduğum danışmanımı iyi ki tercih etmişim diyorum. Teşekkürler…
Feyzullah Beye sorunlarımı anlatan bir mail atmıştım. Ertesi gün mailime cevap aldım ve bu şekilde tanıştık. Daha sonra randevu alarak görüşmelere başladık. Birkaç psikologdan daha yardım almıştım, ancak kimseden böyle bir yakın ilgi görmedim kendisinin ne kadar sağ duyulu, sorunlarınızı gerçekten çözmek için uğraşan, yardımcı olan ve beni gerçekten çok rahatlatan bir psikolog. Birkaç yıl önce yardım almıştım. Hala bir sıkıntı yaşasam ilk aklıma gelen kişi ve kesinlikle sevdiğim tüm insanlara tavsiye ediyorum. Sonsuz teşekkürler.
 merhabalar, topluluk karşısında konuşmak beni gereğinden fazla heyecanlandırıyordu.sesim titriyor ve bunu anladıklarını hissettiğim zaman dahada heyecanlanıyordum.normal arkadaşlarımın içerisinde bile ben konuşurken herkes beni dinliyorsa heyecanlanıyordum ve bu da kendimi ifade etmemi engelliyordu.bu durumdan kurtulmam sosyal ve öğrencilik yaşamımda bana büyük bir katkı sağlayacaktı.bu yüzden internetten araştırmaya başladım ve Feyzullah beyi buldum. Ondan bir süre yardım aldıktan sonra bir çok şey eskisi gibi değil. Artık kendimi daha rahat ifade edebiliyorum. Kendisi profesyonel ve yanında rahat hissettiğiniz bir uzman. Yardımlarından dolayı teşekkür ederim saygılar…
 Yardıma çok ihtiyacım vardı ve araştırmalarım sonucu tavsiyeediyorum.com dan Feyzullah Beyi buldum ve ondan yardım almaya karar verdim. Psikolojim çok bozuktu. Benim sorunum iletişim bozukluğu ve insanlarla iyi iletişim kuramıyor olmamdı. Okulda benimle sohbet eden, beni seven insanların olmadığını düşünüyor hep kendimi değiştirmeye çalışıyordum ama olmuyordu. Çok sessizdim, cesaretsizdim... Derste hoca soru sorarken bile kısık sesle cevap veriyordum. Çok utangacım ve herkes bana gülüyor gibi geliyordu. Tanıdığım ve sahip olduğum herkesten utanıyordum. Arkadaşlarım hep beni yargılıyordu. Ben 17 yaşındayım ve Lise 3'teyim. Bir de kafamdan her şey geçiyor; saçma ve hiç olmayacak şeyler. O kadar çaresizdim ki terapistim sayesinde bütün bunlarla baş etmeyi öğrendim. Her seansta yeni şeyler fark ediyor, bir şeylerin aydınlandığını hissediyordum. Terapim bitmek üzere artık. İhtiyacı olanlara mutlaka kendisini tavsiye ediyorum.
Merhaba, geçen yıl üniversite sınavlarına hazırlanıyordum ve deneme sınavlarında çok heyecanlanıyor, ya yarısında çıkıyor, ya da bildiğim soruları dahi yanlış cevaplıyordum. Bu konu beni ve ailemi çok endişendiriyordu. Bir başkasınında bu sorunumu çözeceğine açıkcası inanmıyordum. Annem bu siteden sevgili danışmanımı bulmuş. Aradık randevu aldık ve gönülsüz bir şekilde ofisine gittim. İlk görüşmede bende pozitif, güleryüzlü yaklaşımıyla olumlu bir intiba bıraktı. Sonra bir kaç ay devam eden seanslarım sonucunda sınav kaygımı yendim. Ayrıca bir çok sorunumuda arada hallettim. Konusunda oldukça uzman, deneyimli biri. Şu an istediğim bölümü kazandım ve okuluma başladım. Hatta bu satırları üniversitemin kütüphanesinden yazıyorum. Başarımda büyük emeği olduğu için onu asla unutmayacağım. Burdan sevgi ve saygılarımı iletiyorum kendisine ve her şey için çooook teşekkür ediyorum.
Feyzullah Beyle kendisinden destek alıp çok memnun kalan bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım ve şimdi ben de ihtiyacı olan diğer insanlara tavsiye etmek istiyorum. Evliliğimiz son bir kaç yıldan beri tatsızlaşmış ve eşimle aramızdaki tartışmalar iyice artmıştı ve eşim en sonunda boşanmaktan bahsetmeye başlayınca bu güne kadar düzelir, halledebiliriz dediğimiz şeyleri kendi başımıza düzeltemeyeceğimizi anlayarak kendisine gittik. Sonuç olarak aslında ikimizin de benzer şeyleri istememize rağmen doğru iletişim kurmamaktan ya da farklı kişiliklerimizden kaynaklanan dirençlerle birbirimizi anlayamadığımızı fark ettik. Bize kendimizi ve birbirimizi tanımamıza ve anlamamıza, ilişkimizi iyileştirmemize fırsat verdiği için Feyzullah Beye çok teşekkür ediyoruz.
Feyzullah Beyi internetten arastırma sonucu buldum. Baş edemediğim birkaç ciddi sorunum vardı. Sorunlarımın sadece konusarak çözülebileceğini düşünmüyordum ancak süreç içerisinde sorunlarımın tamamına yakını çözüldü. Bazı sorunlarımla da nasıl baş edeceğimi, nasıl acı çekmeden yaşayacağımı öğrendim. Kendisine çok teşekkür ederim. Keşke kendisini daha önceden tanıyabilseydim ve bu küçücük olan sorunlarımın devasa boyutlara ulaşmasından önce önlem alabilseydim. Kendisiyle görüşmeye başladıktan yaklaşık dört ay kadar sonra ben bile kendimi tanıyamaz hale geldim. Hayata bakışım düşüncelerim davranışlarım olumlu olarak müthiş değişti. İyi ki tanımışım kendisini, herkese tavsiye ederim.
Çok sıkıntılı olduğum bir dönemde ilk defa bir uzmandan yardım alamaya karar verdim ve araştırmalarım sonucu Feyzullah Bey’e ulaştım. Bana yardımcı olacağı güvenini hissettim, telofonda görüştük ve randevu aldım. Gitmeden önce çok tedirgindim. Kimseye anlatamadığım çok ciddi sorunlarım vardı. Randevu saatinde ilk defa karşılaştık ve doğru bir tercih yaptığımı anladım. Her seanstan sonra daha da rahatladığımı hissediyordum. Problemlerimin nedenlerini tek tek ortaya çıkardık ve çözdük. Sayesinde şu an çok iyiyim. Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.
Herkes hayatta bazen zor dönemlerden geçebilir. Önemli olan şey bu dönemleri ne kadar az zararla atlattığınızdır. En az zararla atlatmak için güvenebileceğiniz ve utanıp sıkılmadan dertlerinizi anlatabileceğiniz birini bulmalısınız. Ben kesinlikle bulmuştum; Psikolojik danışmanım, alanında mükemmel işler çıkaran bir insan; Feyzullah Salman... 2 sene önce gerçekten kötü bir dönemden geçiyordum ve hiç kimseyle konuştuğumda kendimi bu kadar rahat hissetmemiştim. Bu çok önemli. Size huzur veriyor ve içtenlikle dinleyip, en uygun yardımcı çözümleri bulup ayıklayarak size kendinizi iyi hissettiyor. Gerçekten ama gerçekten böyle bir danışman az bulunur.
 Herkese merhaba, benim sorunum evliliğimde eşimle yaşadığım sorunlar ve depresyondu sanırım artık çok aşırı sinirleniyor parlıyorumdum, herşey bitmiş gibi dipte gibiydim ve bu yüzden psikolg psikaytr hangisine gitmem gerek neyapmalıyım bilmeiyorumdum. Yakın bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beye başvurdum. gideceğim uzmanın ayrıca aile evlilik uzmanıda olup eşimlede görüşebilmesini bizi birlikte düzeltmesini istiyordum gerçi eşimin böyle bi düşüncesi yoktu ama. Sevgili terapistim sayesinde çok şükür bütün zorlukların üstesinden geldim. Şu an eşimle daha mutluyum. Sürekli dua ediyorum, Allah ondan razı olsun. İhtiyaç duyanlar hiç çekinmeden gidip yardım alsınlar.
Ders çalışırken dikkatimi toparlayamıyor, kitap okurken veya başka bir işle ilgilenirken yoğunlaşamıyordum istemeden hayallere dalıyor ve ya başka şeyler düşünüyordum. Hem derslerimde başarısız oluyor hemde mutsuzdum. Bunu aşmak için yardım almamın gerektiğine karar verdik. Babamla araştırırken internetten Feyzullah abiyi bulduk. Çok samimi ve içten bir insan, onu aileden biriymiş gibi hissediyorum. Derslerin dışında iletişimle ilgili, kendimle ilgili bir çok problemin farkına vardım ve bende olumlu birçok değişim oldu. Dört beş aydır ona gidiyorum. Seneye üniversite sınavım var ve artık çok daha iyi durumdayım. Her geçen gün daha iyi hissediyorum kendimi. Motivasyonum arttı, düzenli çalışabiliyorum. Teşekkürler…
Merhaba üniversite öğrencisiyim. Üniversiteye 2. yılımda yerleştim ama benim sorunum üniversitemle ilgili değil kendimle ilgili ben yaklaşık 5 seneden beri kendimde özgüven eksikliği olduğunu düşünüyordum ve bunu aşırı şekilde hissediyordum. Bu durumlarda kendimi çok kötü hissediyorum genellikle arkadaş ortamında söz sahibi olamıyor, iletişim kurmakta güçlük çekiyordum. Çevremde gördüğüm özgüveni yüksek, kendini çok iyi ifade eden insanlara imreniyordum belki de çok kıskanıyordum neden ben yapamıyorum diye. Teyzemin önerisi üzerine yardım almaya karar verdim. Feyzullah beyi tavsiye etmişlerdi. Onunla görüşmeye başladıktan sonra çekingenliğimin nedenlerini anladım. Artık biraz daha rahat iletişim kurabiliyorum. Kendisini herkese tavsiye ederim.
Feyzullah Beye gittiğimde son derece çaresiz, ümitsiz ve depresyondaydım. Uzun süren mutsuz bir hayatın ardından iki yıl süren ilişkim bitince artık kendi kendime yardım edemeyecek kadar hasta hissediyordum. Ama şükürler olsun ki adeta yeniden doğmuş gibi oldum. Ona ne kadar teşekkür etsem az. Bir kere yanında son derece rahat ve açık olabileceğinize emin olun. Asla yargılanmayacağınız kesin. İşinde gerçekten çok profesyonel. İnsan eğer birşeylere kendi başına çare bulamıyorsa çok da beklememesi lazım. Böyle bir durumda Feyzullah Bey gibi birinin yardımını aldığınızda çok rahatlayacağınızın garantisini size verebilirim.Lütfen sorunlarınızı göz ardı etmeyin. Sağlık ve mutluluklar...
 Merhabalar, benim hayatımda yaşamış olduğum kişisel sorunlarım vardı. En önemli sorunum sosyalleşme sıkıntısıydı. Önceleri pek istemesemde annemin isteğiyle psikolojik yardım almaya karar verdik Feyzullah beye gittik.Üniversite öğrencisiyim ve oturduğumuz yerde okuyorum üniversiteyi.Arta kalan zamanlarda Babam'ın iş yerinde çalışıyorum.İş yerinde sürekli bilgisayar ile meşgul olduğum için gözlerim ve zihnim yoruluyor.sürekli olarak sosyal yaşantımı sekteye uğratıyor.Sadece iş ile de bitmiyor,insanlarla olan iletişimimde iyi değil,sürekli kısa cevaplar veriyorum konuşmayı kısa kesiyorum fakat bir o kadarda insanlarla ilgilenmek istiyorum.Aklıma sürekli şu his gelir konuşacak birşey bulamadığım sıkıntısı,insanların hayatında kalıcı bir yer bırakmak isteyişim,acaba uzun ve güzel sohbet olacak mı diye kendimi yiyip bitiriyordum ruhsal olarak. İyiki gitmişim sanki bu zamana kadar bir fanusun içinde yaşamışım dış dünyadan habersiz. Zorda olsa değişim başladı hayatımda.adım adım ilerlediğimin farkındayım.değişim güzel şey.bu zamana kadar yaşamadığınız hissetmediğiniz şeyleri yaşamak. Psikologuma ne kadar teşekkür etsem azdır.herkese tavsiye ederim.
Merhabalar. Yaşım 28, istanbul da ikamet ediyorum. Üniv. mezunuyum. Çocukluk yıllarından beri sorunlu bir baba ve sorunlu bir anne nin yetiştirdiği veya yetiştiremedikleri bir bireyim. Lise yıllarında annemin ezberci davranışları ile Antidepresan kullanmaya başladım. Düzensiz bir şekilde birçok ilaç kullandım. Kendim çok hassas bir yapıda olan, neden sonuç ve adalet duygusu ile yaşayan bir bireyim. ortalama 20 kilo birden aldım. Daha sonra ilaçları bıraktım. İki sene evvel trafik kazası geçirdim. Duran bir araca arkadan hızlıca çarptık herhangi bir yaralanma yaşamadım. üzerinden uzun bir zaman geçmesine rağmen trafikte araç kulanmakta güçlük çekiyorum. Kaygı sıkıntısı yaşıyorum. Sanki her an kötü birşey olacak, takla atacam, aracım kayacak birine çarpacak, veya biri gelip bana çarpacakmışcasına korkular yaşıyorum. Önceden bu durum bende yoktu yaşadığım kazadan sonra bu durumu yaşamaya başladım. Bir diğer sıkıntım da, her dakika öleceğimi düşünmem, annemin ve babamın öleceklerini sürekli düşünüp pisikolojimi alt üst etmemdi. Feyzullah Alpmandan yardım almaya başladım. Her geçen gün daha iyi hissetmeye başladım. Kendisini psikolojik sorunları olanlara tavsiye ederim. Saygılarımla.
 Feyzullah beyin kapısını çaldığımda insanlara inanmıyor ve güvenemiyordum. başta erkek arkadaşım olmak üzere devamlı şüpheciydim. beni de ilişkimi de kötü anlamda etkilediği için ona danışmak istedim. Güvensem bile en küçük bir şeyde tekrar başa dönüyorum. insanlara güvenebilmek, şüphelerden yaşamaktan kurtulmak istiyordum. İlk seanslarda terapistime dahi güven duymuyordum. Ama onun sabırlı ve samimi duruşu karşısında kısa sürede güvenimi kazandı. Ardında diğer insanlara güven duymaya başladım. Alanında gerçek bir profesyonel olan terapistim sayesinde şu an çok daha iyiyim.kendisine çooooooook teşekkür ederim.
Ben lise son sınıfta okuyan bir öğrenciyim. Feyzullah Beye annemin ısrarları sonucunda gitmeye başladım. Sınavlarla başım fena halde dertteydi. Sınavım olan günlerde gece geç saatlere kadar uyuyamıyordum, uyandığım dakikadan itibaren de bir taraflarım ağrıyor ve kendimi çok kötü hissediyordum. Sınavın önem derecesine göre rahatsızlığım da artıyordu. En önemlisi hayatımın en önemli sınavı yani üniversite sınavı için daha kötü durumların beni beklediği anlamına geliyordu. Annem de bu yüzden çok üzüldüğü için Feyzullah Beyi bulmuştu. Başta her ne kadar isteksiz olsam da çalışmaya başlayıp kısa sürede olumlu sonuçlar görmeye başlayınca daha bir istekli gitmeye başladım. Kendisiyle görüşmeye başlayalı yaklaşık 2 ay oldu. Sorunumdan tamamen kurtuldum diyebilirim. Artık pikniğe gider gibi sınava gidiyorum. Çünkü beynimin sınavı yanlış anlamlandırdığının farkındayım ve bu farkındalığımı kendisine borçluyum. Sizi iyi bir arkadaş gibi dinliyor ve siz farkında olmadan sorunların hallolduğunu görüyorsunuz. Hayatımın en önemli sürecinde yardımından dolayı çok teşekkür ediyorum.
 Sorunlarımın üstesinden gelemeyince ilk defa psikolojik yardım alma gereği hissetim ve internette ararken Feyzullah Beye ulaştım. Yaşadığım şeyleri başkasına anlatmakla ilgili kuşkularım vardı görüşmeye girdiğim anda samimi yaklaşımıyla tüm ön yargılarımı attığımı söyleyebilirim. Eğer sizde kim olduğunuzu ve ne yapmak istediğinizi unuttuğunuz zamanlardaysanız kendinize bile açıklamaktan korktuğunuz sizi yıpratan her ne varsa hayatınızda hiç tereddüt etmeden Feyzullah Beye uğramanızı tavsiye ediyorum. Ondan yardım aldıktan sonra hayatımda birçok şeyin değiştiğine tanık oldum, özgüvenimi yeniden kazandım.
Merhaba. 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. sinirlendiğimde ya da panik yaptığımda nefes almakta zorlanıyor, titremeye başlıyordum. bazen bunu daha şiddetli yaşayıp sadece derin derin nefes alabiliyorum ve sadece ellerim bileklerimden itibaren uyuşuyordu. boğuluyormuş gibi oluyordum. bu sorunum yüzünden bir çok kez haklı olduğum halde derdimi tam olarak anlatamıyor, tartışamıyor, toplulukta konuşamıyordum ve bu durum artık beni çok rahatsız ediyor.farklı psikolojik problemlere de yol açmasından korkuyordum. Psikiyatra gittim birkaç ilaç verdi. Kullanmaya başladığımda aşırı rahatlık ve dikkat dağınıklığı oldu. Bu şekilde olmak istemiyordum.Birkaç arkadaşım terapi almamı önermişti. Bu siteden Feyzullah beyi bulmuş, hakkında yazılan tavsiyeleri okuyunca ondan yardım almaya karar verdiştim. Doğru bir karar verdiğimi ilerleyen süreçte fark ettim. Her seansta sorunlarımla ilgili çok ilginç sebepler buluyorduk. Ve her geçen gün dahada rahatlıyordum.şimdi çok iyiyim ve insanlarla sorun yaşamadan iletişim kurabiliyor kendimi çok iyi ifade edebiliyorum. Yaşadığım bu deneyimi buradan paylaşmak istedim. Teşekkürler Feyzullah bey.
Feyzullah beyi, bu sitedeki tavsiyeler üzerinden buldum, kendinden yardım aldığım konu, çift olarak özel hayat ile ilgili bir konudur bir bayan olarak feyzullah beye problemlerimi anlatırken hiç rahatsız olmadım kendisinin danışanının kırılmış yanlarını çok iyi analiz ettiğinin kanısındayım tedavim devam etmekte,çiftlerin problemlerinin en çıkılmaz noktasına gelmeden de pskolojik destek alması gerektiğini düşünüyorum ve şunuda belirtmek isterimki evlilik öncesi her çift ilişkilerini sorgulamalı eğer kişilik problemlerinden kaynaklanan sorunlar varsa partnerini olduğu gibi kabul etmek yerine psikolojik destek alarak daha sağlam bir evlilik başlangıcı olabiliceğini düşünüyorum tedavi sürecimiz bittiğinde sizleri tekrardan haberdar edeceğim.
Kendime olan güven sorunlarım ve kız arkadaşımla yaşadığım problemler sebebiyle Feyzullah Beye gitmiştim. İlk başlarda sorunların farkında değildim her geçen gün hayatımı ciddi şekilde etkilemeye başlamıştı. Kendimi doğru düzgün işime veremiyordum ve arkadaşlarıma karşı hep kötü davranıyordum insanlar benden uzaklaşmaya başladı. 2 aydır Feyzullah Beyden terapi desteği alıyorum. Hergeçen gün üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum. bana küçük sorun gibi gelen ve çözülmeyen şeyleri beraber aştım diyebilirim. çevremdekiler bile bu değişmenin farkında. Kendisine herşey için teşekkür ederim.
 Feyzullah Beyle görüşene kadar ne yapacağını bilmez hayattan soğumuş bir haldeydim. Kendimi hiç beğenmiyordum, çok tipsizim diye lanet ediyor, aynaya baktığım zaman gördüğüm tipsiz yüz için ağlıyordum. Gözlerim biraz büyük burnum büyük saçlarım dalgalı seyrek çok kötü! Annem güzel olduğumu söylese de aynaya baktığımda çok çirkin olduğumu düşünüyordum. Onun sayesinde bu kaygılarımın yersiz olduğunu anladım. Artık daha mutluyum. Başkalarının beni beğenmeyeceğini artık düşünmüyorum. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Birtakım sorunlarım vardı ve uzun zamandır iyi bir psikolog arıyordum. Bu sitede Feyzullah Beyle ilgili yazılanları okudum ve randevu almaya karar verdim. Her şeye olumsuz bakan, olumsuz değerlendiren ve önyargıları olan bir insandım. İlk seanstan itibaren istesem de onunla ilgili olumsuz şeyler düşünemedim. Hakikaten alanında uzmandı ve bana çok yardımcı oldu. Şu an bakıyorum da hakkında yazılanlar az bile. Onunla kendimi yeniden keşfettim ve bakış açım değişti hayata karşı. Çok samimi, güler yüzlü ve içten bir insan. Kendisine tekrar teşekkür ederim.
 Her şeyi dert sorun eden hemen surat asabilen ve küserek sorunları çözmeye çalışan en küçük şeyi dahi çok büyük sorunlar yapan bir kişi olduğumu anladıktan sonra internetten bir uzman araştırmaya başladım. Feyzullah beyden yardım almaya karar verdim. Doğru bir karar verdiğimi şu an daha iyi anlıyorum. Onun empatik yaklaşımı beni anlaması ve sorunlarımı çözmem konusundaki yaklaşımı harikaydı. İhtiyaç duyan dostlarıma hiç düşünmeden onu tavsiye ediyorum. Saygılarımla
 Merhaba, Feyzullah Beyden bir yıl önce psikolojik destek aldım.Ben iş hayatımda ve normal yaşamımda aşırı derecede detaycıydım.Bu sebeple sıkıntılar sanki bana geliyor sürekli sanki her sıkıntıyı üzerime çekiyordum. Bazen bu durum yüzünden sürekli yanlış anlaşılabiliyordum.İçime kapanıp etraftaki çoğu şeylere dikkat edemiyordum... Dikkat dağınıklığı yaşıyor, çok aşırı konuşuyor ve çok aşırı derecede işleri uzatıyordum. Feyzullah hocama gittiğim süre içerisinde bütün bu sorunlarımla mücadele etmeyi ve yenmeyi başardım. Kendisi gerçekten işini iyi yapan bir terapist. Benim gibi sorunlar yaşayanlara mutlaka tavsiye ederim.
 Merhaba, ben bilgisayar mühendisliği 3.sınıf öğrencisiyim. hiç bir zaman bir hedef ya da istediğim olmadı öylesine girdim, girdiğimden beri hiç istemedim, ama bırakacak cesareti hiç kendimde bulamadım, başarısızlıktan korktuğum için sınıf geçmek için hep çok çalıştım ve geçtim, her yıl eğer kalırsam başka bir bölüme gitmek için çalışmak planları yapmama rağmen. bu zamana kadar ailemin yaptığı masraf çok büyük, bırakamam. bazen çok sinirleniyordum, bölümden çok nefret ediyordum, derse, çevreye, bunu yapıyor olmama aşırı sinirlenip dersten çıkıp sessizce eve gidiyordum,evde bir anda ağlamakla birlikte çok sinirleniyordum, aklımdan hep sağ elim kırılsa,birşey olsa ve okulu bırakmak zorunda olsam düşünceleri geçiyordu. o sinirle genellikle elimi duvara vuruyordum.bazı pratik ödevlerde de böyle sinirleniyordum. sinirlendikçe kötü şeyleri tek tek kendime hatırlatıp daha da kötü oluyordum, her insan gibi çevreden de mutsuzdum, anlatabileceğim kimse yoktu, insanlarla ilişkilerim de ortalamanın altında. lisedeyken de, üzülüp sinirlendiğimde elimi kaloriferde uzun tutardım, kızarırdı. Annem mutsuzluğumun farkındaydı en sonunda yardım almamız gerek diyerek bir arkadaşının önerisi üzerine Feyzullah Beyden yardım alamaya başladım. aylarca süren seanslardan sonra mutsuz olmamın nedenlerini fark etmem ve anlamam neticesinde her şey değişmeye başladı.artık tepkilerim daha farklı, daha sakinim, içimdeki öfkeyi kontrol edebiliyorum.hala yardım alamaya devam ediyorum. Kendisinden çok memnunum ve herkese öneririm.
Üniversiteye hazırlanan yiğenim var. Haliyle gergin ve stresli bir dönem geçiriyor.Sınav stresini azaltmak ve yaşam kalitesini düşürmemek istiyordu. benden yardım istedi. Ebeveynlerininde kendisi ile yeterli iletişim kuramadığından dert yandı. Bende internetten yaptığım araştırmalar sonucunda Feyzullah beye ulaştım. Kendimi önce yüğenimin yerine koymamı istedi, sonrada anne-babasının... Uzaktan empati yoluyla iletişim kurarak bu işin üstesinden geldik. Yardım ve destekleri sayesinde yiğenim anne-babasıyla şimdi çok daha iyi geçiniyor ve sınava hazırlanırken eskisinden çok daha az heyecanlı oldugunu söyledi... Feyzullah beyin kendisine teşekkürlerimi burdan iletmek istedim... Kendisi çok mesafeli ve güler yüzlüydü.işinde uzman olduğunu bize yansıttı.
Feyzullah Bey yaşamımda çok önemli değişimler meydana getirdi. Özgüven eksikliğim vardı, kendi başıma kararlar alamıyordum. Başka insanlarla iletişimim çok zayıftı. Mutsuz bir şekilde yaşamaktan bıkmıştım. Sosyal fobim vardı. Yabancı biriyle konuşurken yüzüm kızarıyor, elim ayağım titriyor, yanlış bir şeyler söyleyip rezil olacağımı düşünüyordum. Bir uzmana başvurmaya karar verdim ve tavsiyeediyorum.com’dan kendisine ulaştım. Devam eden birkaç seans sonrasında artık kendime inanamıyordum. Sanki içimden farklı güven dolu bir insan çıkmıştı. Kaygılarım azaldı, başım dik, yürüyüşüm bile değişti artık. Ailem çok mutlu ve bendeki değişimi fark eden herkese övgüyle söz ediyorum ondan. Kendisini şiddetle tavsiye ederim…
Üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Kazanamamaktan çok korkuyorduum. Eğer kazanamazsam büyük bir hayal kırıklığı yaşayacağımı düşünüyordum, çok endişeleniyordum. Bazen bu nedenlerden dolayı ders bile çalışamıyordum, ders çalışamayınca daha çok mutsuz oluyordum. Ne yapacağımı bilmiyordum. Annemin arayışları sonucu tavsiyeediyorum.com'dan kurtarıcımı bulduk. Aldığım seanslardan sonra YGS çok iyi geçti. Çok samimi, içten ve pozitif bir insan. Sorununuzu çok iyi anlıyor ve çözüm bulmanızı sağlıyor. Sayesinde kaygılarımdan kurtuldum ve daha verimli ders çalışabiliyorum. Benimle benzer sorunlar yaşayan birçok arkadaşım kendisinden yardım almaya başladı ve hepside memnun. Kendisine burdan bir kez daha çook teşekkür ediyorum.
Merhabalar; Biz Feyzullah Beyi yaklaşık altı ay önce oğlumuz için yardıma ihtiyacımız olduğu anda tesadüfen internette arama yaparken tanıdık. Oğlumun ergenlik sorunlarını paylaşabileceğim ve yardım alabileceğim içten ve samimi biriyle karşılaştık. Çok mükemmel bir insan ve psikolog olmasından ziyade oğluma ağabeylik ve bir nevi yaşam koçluğu yaptı. Sinirli, huysuz, uyumsuz dersleri kötü olan oğlum inanılmaz şekilde düzeldi. İnsanlara karşı davranışları olumlu anlamda değişti, hayata bakışı farklılaştı ve en önemlisi bizimle konuşmaya, paylaşmaya başladı sanki kabuğundan sıyrıldı. Feyzullah Beye minnettarız, mutlaka görüşmenizi tavsiye ederim.